Voisitko seurustella yli 190cm naisen kanssa?
Kommentit (30)
Ei kukaan 190cm nainen halua oikeasti itseään lyhyempää miestä. Lyhyet naiset taas yrittävät etsiä mahdollisimman pitkiä miehiä.
Miksipä ei jos korvien väli on kunnossa. Olipa taas typerä kysymys että meinaako pituus jotenkin parin valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
En. Tykkään lyhyehköistä naisista seurustelumielessä.
Sama. T. Se yli 2 metrisen ruotsalaisnaisen kanssa hetken säätöä pitänyt 174 cm mies.
Olen 170 cm pitkä nainen ja minua on sanottu monta kertaa pitkäksi.
Voisin. Ei se pituus ole alkuunkaan tärkein kriteeri.
Voisin. jos olisin sinkku.- Mutta yleinen mielipide varmasti olisi sitä miettä, että liittomme tuomittu eponnistumaan siksi, että hän olsi minua, noin 166 cm pituista miestä pyöristäen, noin 25cm pidempi. Vaan miksi minun tai hänen tai kenenkään muunkaan tarvitsis siitä välittää? - Sen sijaan, että luottaisimme ja uskoisimme toisiimme ja nauttisimme ja iloitsisimme ja rakastaisimme toinen tosiistamme, emmekä antaisi pituueromme olla esteenä,.
- Jos pituuseromme olisi tosinpäin, niin sekin saattaisi joitain ihmetyttää mutta tuskin niin paljon kuin meidän tilanteessamme.
Mutta ihmeteltäväähän riittää muutoinkin jokaiselle, joka pitää aistinsa auki ja heittäytyy avoimena elämään täysillä. Joten jos me olisimme yksi ihmettelyn aihe lisää, niin mikäs siinä sitten ollessa.
Pitäisikö vilkuttaa kättä vai hymyillä vai hymyillä ja vilkuttaa kättä samanaikaisesti?
Seurustelen tällä hetkellä 196cm pitkän naisen kanssa joten kyllä seurustelisin yli 190cm pitkän naisen kanssa
Enpä usko.
Aikoinaan Tallinnassa oli jonkin aikaa säätöä pitkän naisen kanssa, mutta tunsin itseni jotenkin alemmaksi.
Psykologinen juttu.