Minttu ja Hanne ovat olleet sinkkuja yli 10 vuotta. Toisella ruma tatuointi, toisella shokkivärjätyt hiukset.
Kommentit (24)
Saisihan nuo molemmat tavallisen miehen, jos haluaisivat. Tavis tuskin kuitenkaan kelpaa, joten ovat mieluummin sinkkuna.
Vanhoja harakoita. Ei tuon näköiset tarvitse värjäystä tai tatuointia ollakseen sinkkuja loppuelämänsä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tulee mieleen jonkin sortin mt-ongelma, rankka elämä tai trauma, jonka takia noita tatuointeja ja shokkivärjäyksiä otetaan. Tasapainoiset ihmiset harvoin noita ottaa, tai siis minä en tiedä yhtäkään.
Ne taustasyyt siellä on enemmänkin sen sinkkuuden syy.
Kaikki tuntemani tatuoidut ovat terveitä tasapainoisia ihmisiä. Tunnen useita tatuoituja korkeakoulutettuja, opettajia, opiskelijoita sekä duunareita, myös taidepuolelta heitä löytyy paljon. Yhteistä heille kaikille on se, että he sattuvat pitämään tatuoinneista. Eipä oikeastaan mitään muuta yhteistä.
Minäkin ottaisin tatuoinnin, ellen olisi moniallergikko. Itse olen tylsän tasapainoinen taiteista pitävä korkeakoulutettu duunari, ei mitään traumoja tai mt-ongelmia.
Googletus kertoo Hannen olevan ammatiltaan suuhygienisti. Oletko niin hyvin koulutettu että sinulla on varaa arvostella ammattikorkeakoulun käyneitä itsensä elättäviä naisia?