Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pituuseroa pariskunnalla 22cm

Vierailija
12.06.2024 |

Niin tarviiko tikapuut pussailuun? Tuleeko niska kipeäksi molemmille? En ole nuori ja vetreä. Harppooko mies koko ajan edelle? 

Olisi tarjolla mua noin paljon pidempi mies ja en ole koskaan ollut noin pitkän kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä eroa 35cm, ei onkelmaa

Vierailija
22/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lista niistä asioista, joita toivot mieheltä.

Sitten, kun kohtaat kiinnostavan, niin vertaat listaa ja katsot, että mitkä jutut täyttyy ja mitkä ei.

Sitten teet ratkaisun, että ovatko ne puuttuvat asiat sellaisia, jotka ovat sinusta ratkaisevia.

Jos se on senteistä kiinni, niin sitten on. 

Sinun valintojasi. Arvovalintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä eroa 35cm, ei onkelmaa

😅Joo, mutta aapeen onkelma onkin 22 senttiä.

Vierailija
24/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ongelmaa. Hädin tuskin sen verran pituuseroa, että voi valita kengänkoron ihan vapaasti oman mielen ja terveyden mukaan.

Oikeesti?

jos olis joku muu pituus, niin et saisi valita vapaasti?

huh mitä nurkkakuntaisuutta, huhhuh.

Suomalaiset on sallivia? 

Kyttää vuonna 2024, että voinko laittaa korkkarit, jos vaikka olen sitten liian pitkä miehelleni?

😂😂😂🙉🙉😳

Tuohan on makukysymys. Itselleni ei tulisi mieleenkään miettiä voinko laittaa korkokengät vai en, eikä ylipäätään kiinnosta olenko jotain toista ihmistä pidempi vai lyhyempi, mutta "sallin" sen kyllä ihan vapaasti, että muut saa kokea toisin :D

Palstalta olen ylipäätään tuon oppinut, että osa naisista haluaa olla ns. pieniä miehen rinnalla ja se on heille tärkeä

Pysty kiihottumaan?

Onko pituus se merkitsevä kriteeri?

Ehkä, jos on pinnallinen.

Kuvittelisin parisuhteessa olevan kriteereinä muita merkitsevämpiä ominaisuuksia: parisuhteessa. Ei jossain näytettelysuhteessa.

Vierailija
25/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysty kiihottumaan?

Onko pituus se merkitsevä kriteeri?

Ehkä, jos on pinnallinen.

Kuvittelisin parisuhteessa olevan kriteereinä muita merkitsevämpiä ominaisuuksia: parisuhteessa. Ei jossain näytettelysuhteessa.

Ei kiihottuminen liity mihinkään näyttelyyn, vaan siihen mikä ihmistä itseään SYTYTTÄÄ. En minäkään todellakaan kykene kiihottumaan kaiken näköisistä miehistä tai kaikenlaisista miehistä, enkä oleta että kaikki miehet minustakaan kiihottuisivat. 

Suhteeseen jos menee, niin kyllä siinä pitää molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima olla. Ja eiköhän useimmat halua olla sen oman kumppanin silmissä edes jossain määrin kiihottavia eikä vain "mukavia ihmisiä"..

Vierailija
26/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 20 cm minua pidempi.  En ole ajatellut koko asiaa koskaan, mutta hän todellakin marssii aina minun edellä, mikä ottaa aivoon.  En kyllä tiedä johtuuko se meidän kokoerosta , vai olenko niin hidas talloja.

Vierailija
27/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pituuseroa on 24cm , peenikseni on sen verran pidempi kuin naiseni klitoris!

Vierailija
28/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 2 metrinen ja minä tosiaan 152cm pitkä.

Ei tarvi mennä polvilleen, kun otan suikkiin:)

T.Päkä

Onko sillä miehellä "välineet" jossain rintalastan korkeudella vai miten tuo on mahdollista?  Meillä sana pituusero eikä tuo nyt oikein toimi noin.

Miehellä on suhteettoman pitkät jalat ja täten siitin korkealla.

T.Päkä

Vierailija
29/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy vaan dildoon.

Vierailija
30/30 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 190 cm ja latino nainen 160 cm. Harrastamme seksiä sivusuunnassa.