Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Xylitol myrkkyä, Herra Hakkaraiset boikottiin!

Vierailija
12.06.2024 |

Nyt loppui tuon myrkyn syöttäminen lapsille! Miten teillä?

Aika karua jos lisää tutkimuksen mukaan suolistosyöpiä, diabetesta ja sydänkohtauksia!

Vain hölmölässä hammaslääkärit tuputtamat sitä lapsille! 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karu tutkimustulos, miten THL suhtautuu tähän? 

Vierailija
2/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en ole sitä paljon syönyt enkä lapsillekaan syöttänyt.

Vierailija
4/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xylitol on suolistolle haitallista joten toki lisää syövän riskiä.

Vierailija
5/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse lopetin xylitolin käytön ja lapsille antamisen uusien tutkimustulosten seurauksena. Ei se hyöty hampaille ole noiden paljon vakavampien riskien arvoista. 

Taisi se olla oikeassa se joku terveellisestä ravinnosta kirjoittava, joka sanoi ettei juurikaan kannattaisi syödä mitään, mistä ei ole vähintään 1000 vuoden kokemusta. Liian usein näille uusille innovaatioille käy näin.

Vierailija
6/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet!!!

"Runsas määrä ksylitolia saattaa tutkimuksen mukaan aiheuttaa verihiutalehyytymiä, jotka voivat vaeltaa sydämeen asti ja jouduttaa sydänkohtauksen alkamista. Hyytymät voivat kulkeutua myös aivoihin, jossa ne voivat olla jouduttamassa aivoinfarktia."

Googlaa! KVG!

Vierailija
7/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittavaa kuultavaa oli nuo tulokset kun olen itse syönyt purkkaa orjallisesti joka päivä ja pitänyt sitä hyvänä makean korvikkeena ja ajatellut että hampaat pysyy kunnossa.

Mulla oli vähän aikaa sitten kohtaus kun sydän löi turbovauhtia parin sekunnin ajan.

Kai se on purkan syönti lopetettava.

Vierailija
8/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä selkeästi lobbaus haisee, kun nämä aspartaami ja sorbitoli myrkkyjen tekijät haluavat ihmisten käyttävän ennemmin niitä, joka on vaarallisempaa kuin sokeri tai xylitoli .

Xylitoli on suomalainen tuote ja aion käyttää jatkossakin kunhan ei päivittäin.

Sorbitolit ja aspartaamit jätän väliin, koska olen allerginen, mutta onhan se epäilyttävää, kun sitä jopa kekseihin tungetaan.

Jännä miten lapsille koulussa pakkosyötetään fluoria ja tungetaan sitä fluori tahnaa ( joka on muuten ihan saa#a#nan pahan makuista) sinne hampaisiin.

Itse rapsutin sen oksennukselta maistuvan töhnän heti pois muilla oli reikiä ja mulla ei koskaan.

Ja toiseksi meillä on jo hana vedessä niin paljon fluoria ja fluori tukkii verisuonia ihan niin kuin kalkaeuttaa vesihanoja .

Siinä on oikea syy ei xylitoli vaan fluori.

Ihan mutu mutu tuntumalla sanon näin ei ole faktaa, joten kannattaa ite tehdä päätökset mitä käyttää sama se kumminkin on kun ihan kaikki nykypäivänä aiheuttaa joko sydärin tai syöpää tai molempia se on ihan sama mitä sinne suuhun pistää, niin aina on sama juttu.

Vierailija
9/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole venäjän propagandaa vaan totta. Laittakaa THL:ään kysymystä. Pitäisi reagoida ja heti! Selittääkö tmä miksi suomalaislapset ovat niin sairaita ja diabetes yleistä. Kuka lobannut tämän xylitolimanian, että lapsille pitää syöttää kymmeniä pastilleja päivässä? Cloetta? 

Vierailija
10/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitteko millaisella annoksella xylitolia oli testattu? Koehenkilöille juotettiin kerralla neste, joka sisälsi 30 grammaa ksylitolia. Vanhan viisauden mukaan annos tekee myrkyn - niin myös tässäkin tapauksessa. Kyllä saa julmetusti syödä purukumia päivässä että tuohon grammamäärään pääsee. En oikein pidä tällaisesta suhteellisuudentajuttomasta tiedeuutisoinnista.

Vierailija
11/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille suositellaan 2 pastillia jokaisen ruoan jälkeen päivässä. Kyllä se ylittyy tuolla. Pastillit syödään vielä, eli mahaan menee. Sairasta

Vierailija
12/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksessa siis juotettiin 30g xylitolia ja hetken päästä hyytymistekijöitä oli veressä runsaasti. Jos omaa hiemankaan suhteellisuuden tajua, ymmärtää, että kyseessä on purkasta ja pastilleista normaalilla käytöllä usean päivän xylitolmäärä.

Tuo vastaa siis n. 60 kappaletta xylitol-pastillia. Jokainen voi sitten itse päätellä, onko syytä paniikkiin.

Tuohan on vähän sama, kuin tutkittaisiin veden turvallisuutta siten, että juotaisiin mahdollisimman nopeasti 6-8 litraa vettä ja seurattaisiin miten se vaikuttaa elimistöön.

Lisäksi on muistettava, että erilaiset suuhun liittyvät tulehdukset ovat myös suuria riskejä.

Vierailija
13/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin tässäkin asiassa kohtuudessa. Moni asia muuttuu haitalliseksi suurina määrinä. Kuitenkin yleisen terveydentilan kannalta hyvä suunterveys on erittäin olennainen ja terve suu vähentää etenkin sydän- ja verisuonitautien riskiä, sekä matala-asteisen tulehduksen riskiä. Itse aion edelleenkin silloin tällöin käyttää xylitolia pieninä määrinä. 

Vierailija
14/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille suositellaan 2 pastillia jokaisen ruoan jälkeen päivässä. Kyllä se ylittyy tuolla. Pastillit syödään vielä, eli mahaan menee. Sairasta

Ylittyy se, mikäli lapselle annetaan päivässä vähintään 31 kertaa ruokaa. Aika harvalla kuitenkaan on tuollainen ruokahalu.

On se matematiikka sellainen tieteen ala, että hysteerisimmänkin AV-mamman kannattaisi siihen hieman perehtyä.

Vierailija
15/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se muutama ksylitolipastilli päivässä ketään tappaa. Vesikin on myrkkyä, jos sitä kiskoo hirmuiset määrät.

Vierailija
16/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xylitol on täysin suomalainen pseudo/huuhaa juttu, ei siitä tiedetä suomen ulkopuolella mitään.

Vierailija
17/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä taho suosittelee ?

Vierailija
18/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo määrä on laksatiivista. Kuka suosittelee ja suositushan ei ole määräys.

Vierailija
19/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko mitenkään laittaa linkkejä tutkimukseen jos sen tuloksiin vetoatte, että voin itse tarkistaa onko aloitus huuhaata vai ei? En viitsi googlella alkaa arpoa mistä paperista mahtaa olla kysymys, mutta olen kiitollinen tiedosta jos se on oikeasti uskottavalla pohjalla.

Vierailija
20/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillisesti kun xylitoli syö, se riittää. Muistan aatelleeni vuosia sitten kun kaikki on niin vaarallista nykyisin, että varmaan xylitolista tulee vaarallista. Ja nythän siitä tuli.