Masked Singer Suomi kausi 6, 2024
Masked Singer Suomi nähdään niinikään Maikkarin ohjelmistossa syksyllä. Ohjelmassa nähdään 12 uutta hahmoa, joiden henkilöllisyyttä etsivänelikko arvuuttelee koko kauden ajan. Etsivänelikkona jatkavat edelliskauden tapaan Maria Veitola, Benjamin Peltonen, Jenni Poikelus ja Janne Kataja.
Lisäksi tulevalla kaudella nähdään yllätysesiintyjiä sekä halloween- ja Euroviisu-teemaiset jaksot. Hahmojen kanssa duetoivat tulevalla kaudella Erika Vikman, Sara Siipola, Kasmir sekä Konsta Hietanen.
Kauden lopuksi nähdään myös joulujakso, jossa nähdään kolme uutta jouluista hahmoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/177af96f-513b-47b9-9082-233222…
Konsta Hietanen on ainakin viime viikolla ollut jossain televisio-ohjelman kuvauksissa, Instagrammissaan kertoo kamerameikistään.
https://www.instagram.com/konstahietanen/p/C76hepIoZS4/?hl=fi
Kurkkaa seuraavat Masked Singer Suomi -lähetysajat
Iltapulusta
Kommentit (3024)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Arja Koriseva on tunnistettava vaikka on tehnyt työtä nyt että laulaa eri äänellä kuin yleensä.
Ei laulajan tarvitse siihen varsinaisesti työtä tehdä. Taitavilla laulajilla on usein useampi laulusaundi, riippuen tarpeesta.
Arjalla selkeästikään ei.
Useat iskelmälaulajat eivät tosiaankaan ole kovin taitavia laulajina. Osaavat oman tonttinsa tietenkin, mutta ei mitään sieltä ulkopuolelta. Jopa tahdissa pysymisessä on ongelmia koska tangoa lauletaan usein jätättämällä.
Taitavilla laulajilla on edelleenkin useampi saundi kuten aiemmin mainitsin.
t. muusikko
Arja ei kyllä ole tangoa laulanut en jälkeen, kun tangokuningattereksi kruunattiin :D Olet epäpätervä muusikko jos uskallat väittää ettei Arja Koriseva ole taitava laulaja. Kyllä hän on.
Eikö Janne tiedä et Sointu on Ilen pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Nimen olen kuullut, mutta ulkonäkö täysin tuntematon. Mitään muutakaan en tiennyt tästä henkilöstä kuin sen, että on vaatesuunnittelija, joten vihjeetkin turhia.
Iivo Niskanen ja Kerttu Niskanen, hiihtäjiä ovat muotisuunnittelijan Katrin sisaruksia. Lienet heistä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimen olen kuullut, mutta ulkonäkö täysin tuntematon. Mitään muutakaan en tiennyt tästä henkilöstä kuin sen, että on vaatesuunnittelija, joten vihjeetkin turhia.
Iivo Niskanen ja Kerttu Niskanen, hiihtäjiä ovat muotisuunnittelijan Katrin sisaruksia. Lienet heistä kuullut.
Niin? Nythän oli kyse Katri Niskasesta. Ja kuten kirjoitin, olen kuullut Katri Niskasen nimen ja tiesin hänen olevan vaatesuunnittelija. Mitä oikein yrität sanoa viestilläsi?
Katri Niskanen suunnitteli viime vuonna Linnan juhliin 13 pukua. Katrin puoliso on Egotripin kitaristi Niklas Varisto, heillä on 6- ja 10-vuotiaat lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Nythän oli kyse Katri Niskasesta. Ja kuten kirjoitin, olen kuullut Katri Niskasen nimen ja tiesin hänen olevan vaatesuunnittelija. Mitä oikein yrität sanoa viestilläsi?
En muuta kuin että on sama sisarus sarjaa ja monissa yhteyksissä olen itse kuullut tai nähnyt miten on yhdistetty noi sisarukset. Kyllä Katri Niskasen nimi on on ollut esillä jo vuosia varsinkin linnan juhlien jälkeen kun puidaan kenen suunnittelemia pukuja on ollut kutsuvierailla.
Välillä hävettää todella noitten yleistieto..Veitolan kommetti, että Mäkäräinen on kotoisin Joensuusta..
Aikas tuntematon tämä Niskanen, kai pitäs olla sen verran tunnettu osallistuja että ääni on tunnistettava.
Mä haluun Juha Miedon ens kaudelle, suksi suksi ei luista mihinkään kuka vei porstuasta porkat?
Vierailija kirjoitti:
Onko Toukka Mariska?
Ei ollut toukka. On kyllä mukana eräänä toisena hahmona.
Metsäpeikko on selkeä Sauli Koskinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä ihmettä toi Poikelus selittää, ei tunnista korisevaa!!!!
Nuo tietää kaikki maskedin laulajat. Kuhan höpisevät vaan ettei muka tietäisi niitä.
Ei nuo etsivät tiedä noita hahmoja etukäteen. Ottakaa myös huomioon, ettei nämä ole suoria lähetyksiä, joten etsivillä ei ole somea apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuta kuin että on sama sisarus sarjaa ja monissa yhteyksissä olen itse kuullut tai nähnyt miten on yhdistetty noi sisarukset. Kyllä Katri Niskasen nimi on on ollut esillä jo vuosia varsinkin linnan juhlien jälkeen kun puidaan kenen suunnittelemia pukuja on ollut kutsuvierailla.
Niin. Aivan kuten sanoin, että Katrin nimen tunnen ja tiedän hänen olevan vaatesuunnittelija. Miksi jankkaat?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla tylsä jaksossa. Lätistään joutavia ja Koriseva tippuu. Hahmo, jonka 90 % katsojista tunnisti heti ekassa jaksossa.
Yö ja päivä, aurinko ja kuu, tyttärien nimissä Sol ja Luna.
"Nimen olen kuullut, mutta ulkonäkö täysin tuntematon. Mitään muutakaan en tiennyt tästä henkilöstä kuin sen, että on vaatesuunnittelija, joten vihjeetkin turhia."
Juu, sinulle varmaan turhia, mutta monelle muulle ei. Tuomareista jonkun olisi pitänyt tietää, sen verran tunnettu Katri on ns. piireissä, varsinkin Veitolan.
Ei nykypäivänä sellaista olekaan, jonka "kaikki" tietäisivät.
Joo ei ole syntynyt siellä , mutta asuu kyllä nykyisin Joensuussa.
Vierailija kirjoitti:
Kontiainen on Kiira Korpi, opiskelee psykologiaa, New York.
kontiainen on saletisti laulaja. Kiinnitin ainakin huomiota miten monta sanaa lauloi putkeen ilman että kuulet ku se vetää henkeä välissä. Diandra sopis koon puolesta
Ja eikös Korivan vanhemmilla ole kauppa ollut joskus. Siksi Arja kertoi kauppa autoa ajaneen .Minä tunnistin heti äänestä ja kaikki esiintyminen on Arjaa. Nähnyt monesti keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole syntynyt siellä , mutta asuu kyllä nykyisin Joensuussa.
Kaisa Mäkäräinen meinaan. Eipäs ollut Kaisa vaan hiihtäjien systeri Niskanen.
Kontiainen on Kiira Korpi, opiskelee psykologiaa, New York.