Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietitään yhdessä mitä omissa elämissämme on hyvin. Verrataan miten huonoista oloista ihmiset ovat lopulta selviytyneet. Positiivinen ketju

Vierailija
11.06.2024 |

Kun itsekin ajaudun välillä sellaiseen tilaan, että ei elämästäni tule mitään ja moni asia stressaa. Usein täytyy keksiä miten raha riittää ruokaan ja laskupino kasvaa. Koko ajan tulee jotain arjen vastoinkäymisiä.

Minä sentään olen onneksi Suomessa, jossa asioissa on toki paljon parannettavaa mutta kuitenkin paremmin täällä elää kuin monessa muussa maassa. En esimerkiksi ole Thaimaassa vankilassa (mitä kaikkea kamalaa siellä tapahtuukaan) sadan ihmisen kanssa samassa sellissä. Oikeasti miettikää, että sellaista oikeasti tapahtuu juuri nytkin. 

Minulla on katto pään päällä, töitä ja saan olla rauhassa vapaa-aikani. 

Pää ja kroppa toimii ihan hyvin. En ole laitoksessa halvaantuneena tai muuten muistisairaana makaamassa ja syötettävänä. (Tämä nyt ei välttämättä ole otsikon mukainen vertaus). 

On paljon asioita joista voin kiittää elämää. Niin paljon kaikkea ikävämpääkin on tällä hetkellä joillakin.

Eikä kyse ole siitä, että omia ongelmia tulisi painaa villasella vaan pitää myös yrittää pohtia, miten hyvin asiat kuitenkin lopulta on vaikka haasteitakin tulee. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakkaasta perheestä, enkä tarvitse palkkatuloja elääkseni. Teen luovaa työtä, joka on ehkä enemmänkin kuin harrastus. Rakastan työtäni! Voin toteuttaa siinä itseäni täysin. Elän juuri omannäköistäni elämää. 

M42

Vierailija
42/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen onnellinen siitä, että oli mielenterveyteni miten huonolla tolalla tahansa, en kuitenkaan koskaan tule olemaan niin huonossa jamassa kuin tähän ketjuun eksynyt spämmäävä sarja-alapeukuttaja, joka hermostuu siitä, kun muut onnistuvat löytämään hopeareunuksen sadepilvestäkin. En sentään koskaan tule olemaan palstaprovoilija! 🌻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen onnellinen siitä, että oli mielenterveyteni miten huonolla tolalla tahansa, en kuitenkaan koskaan tule olemaan niin huonossa jamassa kuin tähän ketjuun eksynyt spämmäävä sarja-alapeukuttaja, joka hermostuu siitä, kun muut onnistuvat löytämään hopeareunuksen sadepilvestäkin. En sentään koskaan tule olemaan palstaprovoilija! 🌻

Ja lisää vaan skitsoja sekopäitä. Ei j u man kauta!!!

Vierailija
44/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti kuulosta kovin tasapainoiselta, minkä ymmärtää kyllä psyykkisiä ongelmiasi vasten. 

Vierailija
45/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen ettei sinulla ole parempaakaan tekemistä kuin provoilla palstalla :(

Toivottavasti joskus elämäsi ei ole ihan noin tyhjää.

Vierailija
46/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työpaikka. asunto ja olen turvassa. Ruokaa ja puhdasta vettä. Enemmän siis kuin valtaosalla maapallon väestöstä. 

Ruokakin on Suomessa turvallista. Jos siitä sairastuu, saa korvauksen. 

Ihan tavallisesta ruokamyrkytyksestä ei saa mitään korvauksia. Miinukselle menee sillä kohta on ensimmäinen sairaslomapäivä palkaton. 

Vierailija
47/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo on erittäin epämiellyttävä idea!

Vierailija
48/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sinullekin! Kyllä minullakin on asiat kuitenkin paremmin kuin näillä kiusaajilla. Paljon valoa kesääsi! Täytyy tässä väkisin lomailla. 😽💡

Vierailija
49/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen ettei sinulla ole parempaakaan tekemistä kuin provoilla palstalla :(

No niin, alkaa se patoutunut angsti siellä mielenterveysongelmaisen akan päässä näkyä!

Vierailija
50/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, alkaa se patoutunut angsti siellä mielenterveysongelmaisen akan päässä näkyä!

Ettet nyt vain itsestäsi puhuisi kuitenkin? 

Vierailija
51/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään lääkkeet tai juttelut ihanaan villapaitaan pukeutuneen komean terapeuttivillen kanssa eivät teidän ongelmianne lopullisesti paranna. Kyllä se sekopäisyys sieltä aina lopulta esiin putkahtaa. 

Vierailija
52/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä sinullekin! Kyllä minullakin on asiat kuitenkin paremmin kuin näillä kiusaajilla. Paljon valoa kesääsi! Täytyy tässä väkisin lomailla. 😽💡

Sitä samaa! 🌼 Lähinnä huvittaa nuo täysin ilmiselvät yritykset provosoida, varsinkin, kun vertaa ketjuun tulleisiin tavallisiin viesteihin. Nuo provovastaukset ovat kirjaimellisesti luokkaa "onpa ihanaa kun on perjantai!" "EIKÄ OLE, haista v****, h****" 😹

Vierailija
53/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilillä 2 euroa ja liiton työttömyysetuuden käsittelyä odotan. Voi mennä kuukausikin, mutta jotenkin sinnittelen, olen miettinyt, että tarvittaessa vaikka varastan ruokaa.

Onneksi on kesä, voi ulkoilla puistossa ja metsissä, ottaa aurinkoa ja uida.

Ruokajakelusta voi hakea ruokaa.

Vierailija
54/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkään lääkkeet tai juttelut ihanaan villapaitaan pukeutuneen komean terapeuttivillen kanssa eivät teidän ongelmianne lopullisesti paranna. Kyllä se sekopäisyys sieltä aina lopulta esiin putkahtaa. 

Eiväthän useat mielenterveysongelmat koskaan paranekaan. Niiden kanssa oppii ajan saatossa vain elämään, ja löytää esim. parempia käsittelykeinoja. Ihan perusjuttuja.

Vierailija
55/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa! 🌼 Lähinnä huvittaa nuo täysin ilmiselvät yritykset provosoida, varsinkin, kun vertaa ketjuun tulleisiin tavallisiin viesteihin. Nuo provovastaukset ovat kirjaimellisesti luokkaa "onpa ihanaa kun on perjantai!" "EIKÄ OLE, haista v****, h****" 😹

Mielenterveysongelmat eivät ole tavallisia. 

Vierailija
56/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen esimerkki toksisesta positiivisuudesta!

Vierailija
57/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän useat mielenterveysongelmat koskaan paranekaan. Niiden kanssa oppii ajan saatossa vain elämään, ja löytää esim. parempia käsittelykeinoja. Ihan perusjuttuja.

Kunnes vanhalla iällä ne iskevät kolme kertaa pahempina. Silloin lanssi hakee suljetulle. 

Vierailija
58/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes vanhalla iällä ne iskevät kolme kertaa pahempina. Silloin lanssi hakee suljetulle. 

Tuollainen on kyllä hyvin epätavallista! Pahiten mielenterveysongelmat vaivaavat nuoruusiällä, ja siitä tilanne yleensä lähtee tasoittumaan.

Vierailija
59/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/60 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300k osakesalkku. Ei sillä elä, mutta vähentää kummasti stressiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi