mies ihmettelee miksi en enää halua häntä
On niin negatiivinen ihminen kun voi olla. Mihinkään ei oikeasti ole sanonut mitään hyvää. Alussa olin ihastunut mutta puolenvuoden jälkeen alkoi alkuhuuma laantumaan ja tajusin millainen hän on. Vuoden päästä pistin pelin kokonaan poikki ja nyt mies itkee että miksi en halua edes seksiä kun hän on kuitenkin hyvä tyyppi.
Esimerkkejä:
Kehuin jotain ruokaa mitä söin, vastaus oli että sä lihot.
Kehuin jotain ohjelmaa ja ehdotin että voitais yhdessä katsoa, vastaus oli että hän ei katso tuollaista paskaa, hän katsoo vaan kolmea eri ohjelmaa.
Kehuin uutta vaatetta, vastaus oli että näytät pojalta, mummolta tai huor...
Ehdotin seksiä, vastus oli että ei tähän kellon aikaan tee mieli mutta voin kosketella sinua, riisui paidan ja sanoi että sulla on kyllä pienet tissit, voisit hankkia silarit niin olisi kiva puristella...
Pyysin yökylään toisen kerran, hän tuli mutta valitti kaikesta mitä minulla oli tai ei ollut ja tätä valitusta jatkui joka kerralla. mm. huono mikro kun on liikaa nappeja ja huono matto kun menee ryttyyn jos kävelee kengillä ja rumat keittiön kaapit. Ja hänellä aina oli kaikki parempaa.
Ei suostunut tulemaan minun auton kyytiin kun minulla oli vanha ja nolo romu. Mieluummin käveli kauppaan kun tuli romun kyytiin.
ja vielä yksi vaikka näitä olisi paljon lisääkin.
Valitti että käytän aina samoja vaatteita. Minulla oli yksi hame josta tykkäsin tehdä eri asuja paitaa, laukkua ja kenkiä jne vaihtamalla. mutta miehen mielestä aina samat vaatteet. Tämä mies itse omisti yhdet shortsit ja yhdet farkut. Ja vielä kehui sillä että mies ei tarvitse kun yhdet vaatteet kesäksi ja yhdet talveksi.
Kaiken kruunaa että mies on 44v iki sinkku ja itse täytän vasta 25v. Toki hän kyllä jaksoi siitäkin valittaa että miten lapsellinen olen vielä kun haluan nähdä kavereita ja matkustaa.
Jos jaksoit lukea tänne asti. Haluaisin tietää näin nuorempana naisena että onkohan tarjolla vanhempaa miestä joka ei olisi täysi kusipää. Ja mistä löytää? Minua kiinnostaa vanhemmissa miehissä kokemus ja varmat otteet mutta jos kaikki vanhemmat vapaat miehet on tuollaisia ruikuttajia ja olevinaan parempia eikä osaa kehua tai olla yhtään romanttisia niin sitten varmaan pakko tyytyä nuorempiin 😃
Kommentit (28)
Tämän miehen hyvät puolet ovat oltava poikkeuksellisen hyviä, kun kerran parisuhteeseen on kelvannut näine ominaisuuksineen.
Peilin edessä voisit löytää muutakin kritisoitavaa, jos sinulla on avoin mieli (mitä epäilen).
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on käytökseltään ihan hirveä. Muutama vuosi ja sinulta on viety itsetuntoja et pääse pois vaikka haluaisit.
Hyviä miehiä on olemassa.
Ennen kuin menet sänkyyn, kuuntele miten mies puhuu toisista ihmisistä ja miten hän kohtelee niitä.
Aina voi kysyä, mitä arvoja mies arvottaa ja kannattaa oikeasti etsiä ihmistä, joilla on samanlainen arvomaailma ja ehkä samanlaisia mielenkiinnonkohteita. Elämästä tulee paljon helpompaa, kun ei tarvitse joka asiasta riidellä. Jokainen riita rikkoo ihmistä. Jos toinen ihminen on vielä sellainen, että haluaa olla aina oikeassa ja voittaa väittelyn tai riidan, tulet olemaan aina alistetussa asemassa ja sinua todennäköisesti ei arvosteta. Tärkeä asian on myös osaako myöntää virheensä ja osaako pyytää anteeksi. Osaatko tehdä tätä myös itse. Toimiva hyvä parisuhde on sellainen, jossa toista ei tahallaan loukata ja asioista voidaan keskustela ja neuvotella. Molemmat osaa j
Viisaita sanoja, kannattaa tarkailla miten kohtelee ja puhuu toisista ihmisistä jo ennen suhteen aloittamista. Saman suuntainen arvomaailma on tärkeää; lika barn leka bäst.
Näin miehenä en voi muuta kuin todeta, että vaikuttaa aivan totaaliselta tollolta. En jäisi roikkumaan noin hankalan ihmisen kanssa suhteeseen. Ansaiset parempaa.
Mistä löytää fiksun vanhemman miehen, jos sellaisen haluaa? Mistä ihmisiä nyt yleensä löytää, töistä, pubista, harrastuksista. Fiksuilla miehillä on estoja, hyvästä syystä, lähestyä naisia, jotka voisivat olla heidän tyttäriään. Jos olisin sinkku, en voisi kuvitellakaan lähestyväni vaikkapa 35-vuotiasta naista. Eli jos haluaa iäkkäämmän miehen,jolla on aivot ja käytöstapoja, kannattanee olla itse aktiivinen.
Hanki paljon nuorempi mies. Korkeintaan itsesi ikäinen. Nuori nainen+vanha mies on niiiin 70-lukua.
TÄYSIN! (eri mieltä ko. asiasta..) - Hei oikeesti..
hei ap, en oikein usko tota tarinaa, voiko tollaisia ihmisiä muka olla? mutta joka tapauksessa, sulla ei tule olemaan hankaluuksia löytää vanhempaa miestä, eiköhän jokainen haluaisi olla 25 vuotiaan naisen kanssa, minä mukaan lukien.
Et kai vaan reppana sitä ihan ite valinnut?