Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ihmettelee miksi en enää halua häntä

Vierailija
11.06.2024 |

On niin negatiivinen ihminen kun voi olla. Mihinkään ei oikeasti ole sanonut mitään hyvää. Alussa olin ihastunut mutta puolenvuoden jälkeen alkoi alkuhuuma laantumaan ja tajusin millainen hän on. Vuoden päästä pistin pelin kokonaan poikki ja nyt mies itkee että miksi en halua edes seksiä kun hän on kuitenkin hyvä tyyppi.

Esimerkkejä: 

Kehuin jotain ruokaa mitä söin, vastaus oli että sä lihot.

Kehuin jotain ohjelmaa ja ehdotin että voitais yhdessä katsoa, vastaus oli että hän ei katso tuollaista paskaa, hän katsoo vaan kolmea eri ohjelmaa.

Kehuin uutta vaatetta, vastaus oli että näytät pojalta, mummolta tai huor...

Ehdotin seksiä, vastus oli että ei tähän kellon aikaan tee mieli mutta voin kosketella sinua, riisui paidan ja sanoi että sulla on kyllä pienet tissit, voisit hankkia silarit niin olisi kiva puristella...

Pyysin yökylään toisen kerran, hän tuli mutta valitti kaikesta mitä minulla oli tai ei ollut ja tätä valitusta jatkui joka kerralla. mm. huono mikro kun on liikaa nappeja ja huono matto kun menee ryttyyn jos kävelee kengillä ja rumat keittiön kaapit. Ja hänellä aina oli kaikki parempaa.

Ei suostunut tulemaan minun auton kyytiin kun minulla oli vanha ja nolo romu. Mieluummin käveli kauppaan kun tuli romun kyytiin. 

ja vielä yksi vaikka näitä olisi paljon lisääkin. 

Valitti että käytän aina samoja vaatteita. Minulla oli yksi hame josta tykkäsin tehdä eri asuja paitaa, laukkua ja kenkiä jne vaihtamalla. mutta miehen mielestä aina samat vaatteet. Tämä mies itse omisti yhdet shortsit ja yhdet farkut. Ja vielä kehui sillä että mies ei tarvitse kun yhdet vaatteet kesäksi ja yhdet talveksi.

Kaiken kruunaa että mies on 44v iki sinkku ja itse täytän vasta 25v. Toki hän kyllä jaksoi siitäkin valittaa että miten lapsellinen olen vielä kun haluan nähdä kavereita ja matkustaa.

Jos jaksoit lukea tänne asti. Haluaisin tietää näin nuorempana naisena että onkohan tarjolla vanhempaa miestä joka ei olisi täysi kusipää. Ja mistä löytää? Minua kiinnostaa vanhemmissa miehissä kokemus ja varmat otteet mutta jos kaikki vanhemmat vapaat miehet on tuollaisia ruikuttajia ja olevinaan parempia eikä osaa kehua tai olla yhtään romanttisia niin sitten varmaan pakko tyytyä nuorempiin 😃

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea mutta vastataan vaikka hyvää kesää.

Vierailija
2/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä hittoihin tuollainen ruikuttaja, jollei sitten satu olemaan ylimaallisen hyvä rakastaja! Mutta tuskin on...Niitä on 1 miljoonasta nimittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuorempaan, kaikki nuo vanhat setämiehet ovat valittajia ja esineellistävän sinua sekä mollaavat joka käänteessä. Ei tuota kukaan täysjärkinen kestä.

Vierailija
4/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan on olemassa myös hyviä miehiä. Tuon huonompaa miestä saattaa olla vaikea löytääkään.

Vierailija
5/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksaisi aina tutustua uuteen ja sitten pettyä ja olla yksin ja taas tutustua ja pettyä.

ap

Vierailija
6/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan on olemassa myös hyviä miehiä. Tuon huonompaa miestä saattaa olla vaikea löytääkään.

Joo vaikea enää löytää tuon huonompaa ja tyhmenpää miestä. Jaksoin lukea oli viihdyttävää näin ihan miehestäkin.

Uskosin että ujoja vanhempia sinkkumieheä on vielä vapaana. Ne ovat niin saamattomia etteivät itse uskalla lähestyä, naisen pitää ottaa aloitteet ja viedä mennessään. Tunnen itsein tälläisia "saamattomia" hyviä ja rehellisiä miehiä. 

Vierailija
7/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies alkanut nyt 40+ ikäisenä muuttua enemmän ja enemmän samanlaiseksi. Onneksi oli kuitenkin pari hyvää vuosikymmentä. Suosittelen, että etsit jonkun vähän nuoremman. Huonommaksi tuskin muuttuu vaihtamalla. Kyllä niitä hyviäkin kumppaneita löytyy, kenenkään ei pidä sietää tuollaista.

Vierailija
8/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasiunaa mikä tomppeli äijä!! 😳

Älä kattele enää hetkeäkään, muuten on itsetuntosi rippeetkin viemärissä ihan kohta. 

Ymmärrän täysin tuon että et jaksa tutustua uusiin ja aina pettyä, mä olen ihan loppu jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Mut ei, ei tuollaista suhdetta yhtään kenellekään! 

Tsemppiä ja uskoa tulevaan! 

Vierailija
9/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No väkivaltainen / huumeiden käyttäjä / työtön / alkoholisti / kyllä näitä löytyy /

Vierailija
10/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuollainen käytös vielä menee kunhan ei ole työtön, niinkö? Jos siis meinaat listasi mukaan että työtön on huonompi kuin ap:n esimerkki?

Vierailija
11/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksuåi olet vielä tuollaisen kanssa?

Vierailija
12/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on käytökseltään ihan hirveä. Muutama vuosi ja sinulta on viety itsetuntoja et pääse pois vaikka haluaisit.

Hyviä miehiä on olemassa. 

Ennen kuin menet sänkyyn, kuuntele miten mies puhuu toisista ihmisistä ja miten hän kohtelee niitä.

Aina voi kysyä, mitä arvoja mies arvottaa ja kannattaa oikeasti etsiä ihmistä, joilla on samanlainen arvomaailma ja ehkä samanlaisia mielenkiinnonkohteita. Elämästä tulee paljon helpompaa, kun ei tarvitse joka asiasta riidellä. Jokainen riita rikkoo ihmistä. Jos toinen ihminen on vielä sellainen, että haluaa olla aina oikeassa ja voittaa väittelyn tai riidan, tulet olemaan aina alistetussa asemassa ja sinua todennäköisesti ei arvosteta. Tärkeä asian on myös osaako myöntää virheensä ja osaako pyytää anteeksi. Osaatko tehdä tätä myös itse. Toimiva hyvä parisuhde on sellainen, jossa toista ei tahallaan loukata ja asioista voidaan keskustela ja neuvotella. Molemmat osaa joustaa ja osaa päästä kompromissiin. 

Jos ylipäätänsä ajattelee, että haluaa muuttaa puolisoa, suhde ei toimi. Toista ihmistä ei juurikaan voi muuttaa, mutta joitakin yksittäisiä tapoja voi, mutta ihmistä ei voi muuttaa toiseksi ihmiseksi. Ajattelutapa syntyy jo lapsena/nuorena. Siksi kannattaa valita se itselle sopivin.

Rakkautta ei ole, jos toinen haluaa loukata toista päivittäin.

13/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väkivaltainen / huumeiden käyttäjä / työtön / alkoholisti / kyllä näitä löytyy /

Kuule, jos saa YT-kenkää vanhemmalla iällä, uuden työpaikan löytäminen ei ole helppoa. Työttömyys ei tee ihmisestä vastenmielistä.Kannabista käytetään myös lääkinnäliisiin tarkoituksiin, samoin opiaatteja. Mihin vedät rajan?

Vierailija
14/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselit tuollaista?!

Ota omanikäinen mies, kohtelevat paremmin. 

Vierailija
15/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh millainen mies 😳. Ei tolleen saa käyttäytyä. Toi on todella negatiivista suhtautumista ja en kestäisi omalta kumppanilta tollasta. Ei toista saa polkea alas. Todella tyhmää käytöstä jolla ei saa parisuhdetta kestämään tai terveelle pohjalle. M52

Vierailija
16/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväprovo'satuja'..hanki se elämä.

Vierailija
17/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä helvettiin tuollainen ihminen ja etsi nuorempi mies itelles.

Vierailija
18/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ihmeessä et ole jo lähtenyt ovet paukkuen? Kuka tollaista muka katselee ja kuuntelee?

Vierailija
19/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksuåi olet vielä tuollaisen kanssa?

Koska ap asuu Porvoossa!

Vierailija
20/28 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoin miesmaku -palkinto menee vuonna 2024 sulle.

Mistä oikein löysit tuon menninkäisen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi