Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehellä saisi olla vastimuksia ja odotuksia Tinderissä?

Vierailija
11.06.2024 |

Itse arvioin profiilit kokonaisuutena. Ainoa kova vaatimus on tupakoimattomuus. Muista olen valmis joustamaan.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten vaatimukset ja odotukset on TYPERIÄ.

Kuten tupakoimattomuuus ja samankaltaiset kiinnostuksen kohteet?

Lol kunpa ne edes olis näitä.

Vierailija
22/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on muutamia ehdottomia vaatimuksia (olkoon nyt vaikka se, että ptää olla paikkakunnan x läheisyydestä ja tupakoimaton) on ihan ok ja normaalia. Mutta jos vaatimuslistalle heitetään kaikkea hiusten väristä/pituudesta ja harrastuksista alkaen parin aanelosen verran, niin kyllähän se herättää samalla myös kysymyksen, että etsiikö kyseinen henkilö todellakin parisuhdetta vai jotain haavekuvaa. Itselleni noista vaatimuslistoista tulee aina vähän fiilikset todella jyrkästä ja kompromissikyvyttömästä ihmisestä, jolle ainoita oikeita asioita on ne hänen arvo- ja ajatusmaailmansa mukaiset. Kuulostaako kumppanilta, jonka kanssa arki voi toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Silloin kun on vaatimuslistoja, ollaan kaupassa ostoksilla, ostamassa hyödykkeitä, ei muodostamassa aitoa ihmissuhdetta. Kertoo miehen kehitysasteesta todella paljon. Miehet jotka noita vaatimuslistoja esittää on tulotasostaan riippumatta alimmalla kehitysportaalla. Eli jälkeenjääneitä. Ei aikuisia ollenkaan. Myös ajatus "rennosta" tai "easygoing naisesta on oksettava. Että ihmisestä halutaan joku pintaversio viihdykkeeksi ja käyttöön, ihminen itse ei kiinnosta. 

Tottakai on ok sanoa ettei halua lapsia, tai ei halua tupakoivaa, tai että tykkää liikkua paljon, eikä siksi halua sohvaperunaa kumppaniksi- että on samanlaisia kiinnostuksen kohteita. Ne on ihan eri asia. 

Tämä.

Eniten naisia tuntuu jurppivan se, että kun kohtaavat kiinnostavan profiilin, tuskastuvat siitä kun mies ei haekaan naista avioliittoon ja perhettä perustamaan. Suuttuvat ja haukkuvat siis miehen.

Newsflash, jos sinä kiinnostuit siitä miehestä, varmasti niin tekee moni muukin nainen, sillä miehellä on varaa valita, kenen kanssa perustaa perheen ja kuka kelpaa masturbaatio välineeksi.

Sorry chicksit.

Vierailija
24/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla miehellä vaatimuslistoja ja odotuksia ihan miten paljon haluaa. Onneksi näin naisena ei ole mikään pakko siellä Tinderissä olla, voi keskittyä järkevämpiin tyyppeihin.

Vierailija
25/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehillä Tinderissä vaatimuslistoja riittää, joskus älyttömyyksiin saakka. Asun ulkomailla ja olen yrittänyt välttää ns. liian hyvässä asemassa olevia koska kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia ja luulevat voivansa käskyttää muita miten huvittaa. Kerran aloin jutella jonkun autoliikkeen omistajan kanssa joka lähetti kysymyksen toisensa perään kuin olisin ollut työhaastattelussa. Olisi tehnyt mieli sanoa ettei häntä paremmassa työssä oleva ex-miehenikään edes naimisiin mennessämme kysellyt tuollaisia. Jotkut on vaatimuslistoineen suorastaan häiriintyneitä. Naisista en tiedä kun seuraan Tinderissä vain miehiä.

Kannattaako olla tinderissä jos exä kaihertaa yhä mieltä?

Vierailija
26/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ehdottomana vaatimuksena ettei nainen ja lähisukunsa työskentele julkisella sektorilla, ole siis jo nyt minun elätettävänä. Ei kukaan normaali pariudu elätettävänsä kanssa. Poislukien joku Itävallan insesti-isä, joka taisi niin tehdä.

Okei, tuota. Jos tällainen mielipide tulisi esille niin valitettavasti en vastaisi omia vaatimuksiani. Ja ei, en ole julkisella sektorilla töissä ;)

Vierailija
27/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehillä Tinderissä vaatimuslistoja riittää, joskus älyttömyyksiin saakka. Asun ulkomailla ja olen yrittänyt välttää ns. liian hyvässä asemassa olevia koska kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia ja luulevat voivansa käskyttää muita miten huvittaa. Kerran aloin jutella jonkun autoliikkeen omistajan kanssa joka lähetti kysymyksen toisensa perään kuin olisin ollut työhaastattelussa. Olisi tehnyt mieli sanoa ettei häntä paremmassa työssä oleva ex-miehenikään edes naimisiin mennessämme kysellyt tuollaisia. Jotkut on vaatimuslistoineen suorastaan häiriintyneitä. Naisista en tiedä kun seuraan Tinderissä vain miehiä.

Vow. Melkein kerroit, että exäsi on parempi. Ja totta kai miehen arvo määrittyy työn kautta. Huh. Vaikutat loistotapaukselta. 

Mentaliteetti tarttuu, vaikka yritän olla menemättä siihen mukaan. Joskus olen tavannut miehiä jotka eivät ole biossa kertoneet työstään enkä ole heti kysynytkään, ja ovat sanoneet että pitivät sitä tosi hyvänä juttuna. Koska paikalliset naiset kyselee nämä ensimmäisenä

Vierailija
28/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ehdottomana vaatimuksena ettei nainen ja lähisukunsa työskentele julkisella sektorilla, ole siis jo nyt minun elätettävänä. Ei kukaan normaali pariudu elätettävänsä kanssa. Poislukien joku Itävallan insesti-isä, joka taisi niin tehdä.

Sinä elätät? Sano tuo vaikka lastesi opettajalle. Tai vie kersasi yksityiskouluun. Jos sinulla sellaisia on. Tai rakenna itse moottoritiesi.

Vierailija
29/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ja pitää olla. Osa naisista vaan suuttuu koska eivät tajua että miehet ja naiset etsivät eri asioita toisesta sukupuolesta keskimääräisesti. Miehet haluavat yleensä nuoren, kauniin, semmoisen kenen kanssa mukava olla ja säännöllisesti seksiä.

Vierailija
30/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen. Miksi ette mene niille sivustoille joissa haetaan edustuskäyttöön soveltuvia naisia? Ette ikävä ole saamassa tienaavaa kotirouvaa.

Vierailija
31/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tuota. Jos tällainen mielipide tulisi esille niin valitettavasti en vastaisi omia vaatimuksiani. Ja ei, en ole julkisella sektorilla töissä ;)

Myös myönteinen suhtautuminen vasemmiston ideologiaan eli julkisen sektorin eksponentiaaliseen kasvattamiseen ja kansalaisten mikromanagerointiin on turn off.

Vierailija
32/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä elätät? Sano tuo vaikka lastesi opettajalle. Tai vie kersasi yksityiskouluun. Jos sinulla sellaisia on. Tai rakenna itse moottoritiesi.

Maksaessani veroja elätän julkista sektoria.

Vierailija
33/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siltikään saa tienaavaa kotirouvaa. Oot ilman.

Vierailija
34/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa ja pitää olla. Osa naisista vaan suuttuu koska eivät tajua että miehet ja naiset etsivät eri asioita toisesta sukupuolesta keskimääräisesti. Miehet haluavat yleensä nuoren, kauniin, semmoisen kenen kanssa mukava olla ja säännöllisesti seksiä.

Okei. Mikseivät sitten panosta siihen, että löytäisivät tällaisen naisen?

Vierailija
35/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen töissä yksityisellä, mutta teen töitä julkisen sektorin toimijalle. Asiakas siis maksaa verorahoilla firmalle, jossa olen töissä ja minä firmalta palkkani. Tämä on aika yleinen tilanne, varsinkin IT-alalla. Minäkin olen siis yhteiskunnan elätti, ja vielä aika kallis semmoinen, jos vertaa palkkaani vaikkapa sairaanhoitajan palkkaan.

Vierailija
36/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vow. Melkein kerroit, että exäsi on parempi. Ja totta kai miehen arvo määrittyy työn kautta. Huh. Vaikutat loistotapaukselta. 

Jos näkee exän parempana, niin verrattava tyyppi on jo todella huono. Itsellekin kävi niin deittipalstoilla, että tuli mieleen että ex oli sentään sen verran vakaa vaikka oli ihan alkoholisti, että yleensä piti sen minkä sanoi. Ja monessakin asiassa veti paremmaksi ihan vain olemalla normaali ihminen.

Vierailija
37/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentteja lukiessa mietin vaan vähän itsekkäästi, että kylläpä sitä saa miehenä kärsiä moukkamaisten miesten hölmöilyistä tinderissä, mutta tajusin, että ihan samalla tavalla katson itsekin valtaosaa naisista tinderissä skeptisesti hieman kieroon kun tullut nähtyä semmoisia oman elämänsä prinsessoja vaatimuslistoineen. Kuitenkin mulla on myös ollut paljon hyviäkin kokemuksia tinder-naisten kanssa.

On jännä miten se ihmisen pääkoppa alkaa yleistäen profiloimaan negatiivisten kokemusten perusteella, muttei positiivisten.

Vierailija
38/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näkee exän parempana

Yleensä juoppo kuvittelee muidenkin juovan. Se että vihaat eksääsi ei tarkoita tämän kaatavan sisäänsä kaikkea mitä eteen tulee. Pidä hauskaa pullosi kanssa.

Vierailija
39/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kuvittelet juovan? Jos näkee ei tarvitse kuvitella, yleensä exän kanssa on asuttu niin tunnetaan aika hyvin.

Vierailija
40/65 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin miehen kanssa jolla ei juurikaan ollut mitään vaatimuksia, eli käytännössä kuka tahansa olisi hänelle kelvannut. Myös koko parisuhde oli hänen osaltaan täysin hälläväliä meininkiä, eli koska hänellä ei ollut vaatimuksia niin odotti että häneltäkään ei saa vaatia mitään.

Miksi mies haluaa parisuhteen jos ei oikeasti edes halua seurustella eli keskustella ja viettää aikaa yhdessä sen kumppaninsa kanssa?

Sen takia on vain parempi, jos mies tietää minkälaista naista etsii, ehkä standardit sen parisuhteen ylläpitämiseenkin sitten on vähän kovemmat.