Miksei miehellä saisi olla vastimuksia ja odotuksia Tinderissä?
Itse arvioin profiilit kokonaisuutena. Ainoa kova vaatimus on tupakoimattomuus. Muista olen valmis joustamaan.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa olla. Kannattaa vaan huomioida, että niitä vaatimuksia on siellä toisellakin puolella.
Ja nää naisten vaatimukset on kirjoitettu A4 lomakkeelle hyvin pienelle fontille. Miehelle riittää että nainen ei oo läski
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa olla. Kannattaa vaan huomioida, että niitä vaatimuksia on siellä toisellakin puolella.
Ja nää naisten vaatimukset on kirjoitettu A4 lomakkeelle hyvin pienelle fontille. Miehelle riittää että nainen ei oo läski
Nyt käsi sydämelle, riittääkö oikeasti? Jos näin on, niin miksi treffeillä saa sitten kuunnella niitä "parannusehdotuksia"?
Ei pidä paikkaansa. Olen ollut aina laiha, tai kuten miehet sanoo, lauta/riuku. Ei ole tissejä eikä persettä, mutta muhkuraiset polvet löytyisi. En täytä miesten vaatimuksia.
Ot Muistaako kukaan Suomen pisimmän deitti-ilmoituksen tekijää? Tietääkö kukaan mitä sille tyypille kävi, löytyikö rakkautta?
Nyt käsi sydämelle, riittääkö oikeasti? Jos näin on, niin miksi treffeillä saa sitten kuunnella niitä "parannusehdotuksia"?