Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, kun mies haluaa olla yksin?

Vierailija
10.06.2024 |

Olemme olleet erossa noin kolme kuukautta. Olen alkanut kysellä joko palattaisiin yhteen. Mies sanoo että hänellä on nyt niin hyvä olla yksin. Ja haluaa ehdottomasti jatkaa tätä ihanaa yksin oloa eikä halua minua luokseen. Ehkä joskus myöhemmin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo uusi kierroksessa. Sinä olet varalla, jos tämän uuden ei lähdekään lentoon.

Vierailija
22/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kateutta riittää yksin eläjällekin, ei se kesken lopu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä välttämättä ole ketään muuta, ei vaan halua elää sinun kanssa enää yhteistä elämää juuri nyt tai koskaan, ei varmaan vielä tiedä kumpaan suuntaan kallistuu.

Älä soittele, älä kysele kuulumisia, jätä mies rauhaan ja tee sinäkin mitä haluat. Te olette eronneet, käy bailaamassa, aloita uusi harrastus, aloita opiskelu, muuta vaikka ulkomaille sitten kun korona hellittää. Hae elämäsi sisältö muualta kuin kyseisestä miehestä.

Mies ottaa sinuun yhteyttä jos/kun haluaa, tai sitten ei ota.

Vierailija
24/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä antanut puuhastella omia esim autotallissa ja mennä omia menoja. En ole paljon perään soitellut. Nyt kun asutaan erillään, huomaan uuden piirteen itsessäni. Olen alkanut soittamaan monta kertaa päivässä ja sekös ärsyttää. Ollaan kuin teini ikäiset mies lyö luurin korvaan ja suuttuu kun soittaa takaisin ja sitten ei enää vastaa. Kyllä yli 40-vuotiaiden pitäisi jo osata hoitaa asiat asiallisesti. Miksi mies käyttäytyy noin?

ap

Kyllä minuakin ärsyttäisi jos monta kertaa päivässä soitetaan suurin piirtein tyhjänpäiväistä. Etkö voi edes sähköpostiviestiä laittaa, mies vastaa sitten kun joutaa, mutta puhelu keskeyttää ärsyttävästi kaiken juuri sillä hetkellä. Olen itse alkanut suurin piirtein vihata puhelinta...

Vierailija
25/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette eronneet, ja mies sanoo, että hän viihtyy hyvin yksin, niin mitä järkeä sun on sille koko aika soitella. Eihän sulla mitään oikeaa asiaa miehelle kuitenkaan ole, mangut vain sitä takaisin. Ei se enää tule takaisin. Lopeta soittelu, anna olla, teidän parisuhde on ohi, förbi, mennyttä. Piste.

Vierailija
26/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitähän se vois tarkottaa... mites olis vaikka, että hänen on hyvä olla yksin. Hän ei halua olla sinun kanssasi. Anna hänen olla rauhassa. Älä soittele, älä kysele, älä ota yhteyttä. Älä usko mihinkään ehkä myöhemmin -juttuihin. Siirry eteenpäin, elä omaa elämääsi. Voihan se olla, että hän alkaakin myöhemmin kysellä sinua takaisin. Ei kannata kuitenkaan pidättää henkeään odotellessa. Sitäpaitsi, haluaisitko todella tuollasen miehen takaisin?

Vierailija
27/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä antanut puuhastella omia esim autotallissa ja mennä omia menoja. En ole paljon perään soitellut. Nyt kun asutaan erillään, huomaan uuden piirteen itsessäni. Olen alkanut soittamaan monta kertaa päivässä ja sekös ärsyttää. Ollaan kuin teini ikäiset mies lyö luurin korvaan ja suuttuu kun soittaa takaisin ja sitten ei enää vastaa. Kyllä yli 40-vuotiaiden pitäisi jo osata hoitaa asiat asiallisesti. Miksi mies käyttäytyy noin?

ap

Hänellä on joku toinen nainen kierroksessa mitä luultavammin ja sä teet vaikeaksi sen metsästyksen kun soittelet koko ajan anna mennä menojaan turha ripustautua toivottamaan ainakin

Vierailija
28/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kuulosta hyvältä. Onko hänellä muu ihminen elämässä?

Vierailija
29/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se erosi. Anna olla ja mene eteenpäin.

Vierailija
30/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitähän se vois tarkottaa... mites olis vaikka, että hänen on hyvä olla yksin. Hän ei halua olla sinun kanssasi. Anna hänen olla rauhassa. Älä soittele, älä kysele, älä ota yhteyttä. Älä usko mihinkään ehkä myöhemmin -juttuihin. Siirry eteenpäin, elä omaa elämääsi. Voihan se olla, että hän alkaakin myöhemmin kysellä sinua takaisin. Ei kannata kuitenkaan pidättää henkeään odotellessa. Sitäpaitsi, haluaisitko todella tuollasen miehen takaisin?

Oliko riitaa tai järjestettyjä riitoja toisen osapuolen toimesta? On-off-suhteilua vaiko kaksilla raiteilla? v. Sitoutumiskammosta ei ole kyse. Lähipiirin tutulla on uusi suhde hiljan leskeksi päätyneeseen . Tiedetään töiden kautta. Kovin olivat äkkiseltään onnekkaan oloisia. Pari vuotta pian kaiketi yhdessä. Kuitenkin ovat hyvin piilossa. Toisaalta leski suree menetystään. Jos osaa tilanteessa, jossa uusi onni on surun työstämisen ja menetyksen käsittelyn esteenä.

Vierailija
31/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies pitkä ja komea, vai miksi ap roikut vielä hänessä? Unohda jo tuo mies. Ja ei muuta kuin uutta miestä etsimään. 

On mies pitkä, noin 196 cm ja komea myös omaan makuuni.

ap

Vierailija
32/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis antanut aikuisen miehen puuhastella.

Ei tarvitse kertoa asenteestasi yhtään enempää.

Itsekin viihtyisin mieluummin yksin.

Vierailija
33/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen todellakin haluaa olla yksin ja vähitellen katsella eteenpäin mihin elämä vie. Itse en koskaan palaa entiseen ja jätän asiat nopeahkosti taakse.

Vierailija
34/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luultavasti väsynyt kälkätykseen, päsmäilyyn ja toimimaan työkaluna. Toipuminen voi ottaa parikin vuotta. Hienoilla termeillä sitä kutsutaan burnoutiksi, masennukseksi tai mitä näitä nyt on nimiä uupumukselle.

Vierailija
35/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas sytytys. Minä selvennän. Olette eronneet lopullisesti 3kk sitten. Mies ei vaan saa sitä sanottua.

Vierailija
36/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Onhan se hyvä että hän  saa käydä omilla menoillaan esim töissä ja olla autotallissa, olet ehkä liian kontrolloiva, koska hän ei vastaa jatkuviin soitteluihisi.. Hän haluaa olla eronnut.

Vierailija
37/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites toispäin, eli mies:olen antanut vaimon puuhastella. Ei ylimielistä yhtään? Että aikuisen tarvitsee "antaa puuhastella"?

Vierailija
38/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pitkä suhde takana? Voi olla että ero on se mitä haluaa ei osaa sitä suoremmin sanoa jos tuo yksin olosta nauttii. Tuskin hänellä uutta on ainakaan!

8 vuotta ja sinä aikana yksi puolen vuoden ero.

ap

Uudelleen lämmitys ei toimi, kuten huomaat.

Vierailija
39/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tarkoittaa sitä, että ei voi olla hetkeäkään ilman sinua. Pommita sitä viesteillä koko ajan, muuten se masentuu.

Vierailija
40/43 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin miehenä nautin yksinolosta ja omasta rauhasta. Ei tätä puoliso ymmärrä. "Unohdan" puhelimen kotiin aina kun mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi