Tein ison kattilallisen jauhelihakeittoa, aineet alle 10€
Tulee varmaan ainakin 8 annosta tuosta, on edullista ja hyvää.
Kommentit (26)
Tällainen aloitus tarvitaan aina vastavoimaksi sen yhden autistin aloituksille joissa kaikki maksaa mitä sattuu.
Keittoja pitäisi kyllä tehdä useammin. Hirveän hyvää arkiruokaa ja säilyy pari päivää. Makukin vain paranee. Keitoista on myös helppo tehdä vegeversio, niin jauheliha- kuin nakkikeitosta.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan jauhenlihakeittoa. Taas käy sääliksi niitä jauhipoloja joiden lihaa ei arvosteta.
Suksi vit tuun idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Osaisinpa minäkin.
Eikö kukaan voisi neuvoa minulle? Sama
Olen tosissani. Kukaan ei ole koskaan opettanut minua tekemään ruokaa. Osaan vain sekoittaa aineksia paistinpannulla. Opettakaa minulle helppo jauhelihakeitto! Sellainen meksikolainen, chilinen. Sama
Missä olit kotitaloustunnit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä. Osaisinpa minäkin.
Eikö kukaan voisi neuvoa minulle? Sama
Olen tosissani. Kukaan ei ole koskaan opettanut minua tekemään ruokaa. Osaan vain sekoittaa aineksia paistinpannulla. Opettakaa minulle helppo jauhelihakeitto! Sellainen meksikolainen, chilinen. Sama
Missä olit kotitaloustunnit?
Ihmisillä ei tunnu edes vielä vuonna 2024 olla kykyjä googlata jauhelijakeitto meksikolainen resepti. Sen perinteisen suomalaisen keiton lisäksi meksikolainen ja sitten taas gulassityyppinen keitto tuovat vaihtelua mukavasti.
Luulis tosiaa 10 hengelle riittävän 600 kg jauhelihaa. Vettä tosin aika naftisti tuohon lihamäärään.