Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit kiinnostaa enemmän kuin tyttöystävä

Vierailija
10.06.2024 |

Onko normaalia, että poikaystävä tuntuu viihtyvän paremmin kavereittensa kanssa. Nytkin valinnut jonkun miespuolisen kaverin seuran minun ylitseni. Olenko väärässä kun asia häiritsee minua?

Hän pyysi minua tänään yöksi luokseen ja sanoin, että palataan asiaan kun olen palannut matkaltani. Pari tuntia sitten soitin, että olen palannut, mutta hän olikin keksinyt jotain aktiviteettiä kaverin kanssa. En viitsi  aina soitella perään kun ei häntäkään tunnu kiinostavan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? 

Vierailija
2/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ilmoittanut, että haluat nähdä ja palaat asiaan 1 h kuluttua, jos aioit toimia näin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei taida pitää sinusta kovin paljon. Tiesithän, että miespuoliset ihmiset seurustelevat sellaistenkin kanssa, joista eivät pidä? He ovat sillä tavoin kummallisia.

Vierailija
4/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jätit arvaamisen varaan. Olisit sanonut heti, että menet hänelle yöksi kun palaat matkalta.

Vierailija
5/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat poikakaverille että haluat kikkeliä klo 21.00. Jos ei häneltä, niin joltain muulta.

Vierailija
6/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan kun olen palannut matkaltani...? Et sitten voinut suoraan heti sanoa että joo, tuun yöksi. En minäkään naisena könnäisi kotona ja odottaisi montaa tuntia että mitä se poikaystävä meinaa asian suhteen päättää.

Taidatte olla jotain 17v?

Vierailija
7/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait ystävät ovat yhtä tärkeitä kuin kumppani. Ihme kilpailua sulla tässä asiassa.

Vierailija
8/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet hänen kanssaan?

9/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo teidän juttu on enemmän tapailua kuin parisuhde. Nuorena ei kannatakaan sitoutua liian äkkiä vaan katsella vähän mahdollisuuksia ja keskittyä opintoihin. Tapaile muitakin ja pidä hauskaa, älä ota tapailua niin vakavasti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku 14v?

Vierailija
11/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette jotain 13-vuotiaita?

Vierailija
12/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤪

Vierailija
13/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat poikakaverille että haluat kikkeliä klo 21.00. Jos ei häneltä, niin joltain muulta.

Kikkeli = 10-15-vuotiaan pojan sukupuolielin.

Pippeli = alle 10-vuotiaan 

Kalu = yli 16-vuotiaan

Vierailija
14/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaista parikymppisenä. Kaverit olivat todella tärkeitä poikaystävälleni. Eikä siinä mitään, saakin olla tärkeitä, mutta kerran kun keskusteltiin niin hän sanoi että häntä pelottaa että kaverit hylkäävät jos hän ei koko ajan ja jatkuvasti mene heidän mukaansa. Oli jotenkin läheisriippuvainen kavereistaan.

Ei se minua silleen muuten haitannut, kun itsekin tykkäsin mennä omia menojani, mutta kerran kyllä tunsin itseni hylätyksi kun olin ollut vakavassa työtapaturmassa enkä voinut käyttää rikki mennyttä kättäni ja olisin kaivannut apua muutamien päivien aikana, niin poikakaverini hyppäsi yhtäkkiä sohvalta ja ilmoitti että lähtee sadan km päähän ryyppäämään kavereidensa mökille. Olin täysin tyrmistynyt enkä saanut sanaa suustani.

Oltiin lopulta yli 9 vuotta yhdessä ja hänestä kuoriutui maailman upein ihminen. Tärkein ihminen elämässäni. Olen nyt 40-v ja olemme edelleen ystäviä.

Saa sinua häiritä jos häiritsee ja tuntuu pahalta, suosittelen keskustelua asiasta.

Vierailija
15/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin typerää ajanhukkaa. Neuvoksi.

Vierailija
16/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sellainen mies, josta ei ole poikaystäväksi, aviomieheksi, eikä kunnon isäksi. Tuhlaat aikaasi ja nuoruuttasi turhaan väärään miehen. Oikeassa rakkaudessa tyttöystävä tärkeämpi kuin kaverit.

Vierailija
17/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsää seuraa.

Vierailija
18/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan parikymppisiä. Sanoin, että palataan asiaan kun oli hirvee krapula enkä pystyny suunnitella päivää pitemmälle.

AP

Vierailija
19/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroitko milloin palaat? Et sanonut kyllä tulen, kun olen palannut matkaltani 10.6 klo 18? 

Vierailija
20/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisia nämä kaveriporukoissa luuhaavat klopit.  Monelle on käynyt ohraisesti, kun kaverit on pidetty suhdetta tärkeämpänä.