Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverit kiinnostaa enemmän kuin tyttöystävä

Vierailija
10.06.2024 |

Onko normaalia, että poikaystävä tuntuu viihtyvän paremmin kavereittensa kanssa. Nytkin valinnut jonkun miespuolisen kaverin seuran minun ylitseni. Olenko väärässä kun asia häiritsee minua?

Hän pyysi minua tänään yöksi luokseen ja sanoin, että palataan asiaan kun olen palannut matkaltani. Pari tuntia sitten soitin, että olen palannut, mutta hän olikin keksinyt jotain aktiviteettiä kaverin kanssa. En viitsi  aina soitella perään kun ei häntäkään tunnu kiinostavan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan parikymppisiä. Sanoin, että palataan asiaan kun oli hirvee krapula enkä pystyny suunnitella päivää pitemmälle.

AP

Okei. Eli olit ryyppyreisussa ja oletit, että mies odottelee sinua. No nyt korjaan, että mies teki ihan oikein sinulle. Toivottavasti löytää paremman naisen.

Vierailija
22/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan parikymppisiä. Sanoin, että palataan asiaan kun oli hirvee krapula enkä pystyny suunnitella päivää pitemmälle.

AP

Olettepa mahtavia ihmisiä kerta kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sellainen mies, josta ei ole poikaystäväksi, aviomieheksi, eikä kunnon isäksi. Tuhlaat aikaasi ja nuoruuttasi turhaan väärään miehen. Oikeassa rakkaudessa tyttöystävä tärkeämpi kuin kaverit.

Oikeassa rakkaudessa tyttöystävä tietää heti haluaako mennä poikaystävänsä luo ja oikeassa rakkaudessa tyttöystävä ilmoittaa heti puhelimessa että tottakai tulen yöksi eikä jää tuumimaan jotta mitähän sitä tekisi.

Vierailija
24/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Phillin parisuhdeoppaassa neuvotaan, että tuollainen mies on lapsellinen eikä halua oikeasti parisuhdetta. Ei kannata roikkua tuollaisessa parisuhteessa. Tuossa iässä voit saada melkeinpä kenet haluat.

Vierailija
25/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on sellainen mies, josta ei ole poikaystäväksi, aviomieheksi, eikä kunnon isäksi. Tuhlaat aikaasi ja nuoruuttasi turhaan väärään miehen. Oikeassa rakkaudessa tyttöystävä tärkeämpi kuin kaverit.

Oikeassa rakkaudessa tyttöystävä tietää heti haluaako mennä poikaystävänsä luo ja oikeassa rakkaudessa tyttöystävä ilmoittaa heti puhelimessa että tottakai tulen yöksi eikä jää tuumimaan jotta mitähän sitä tekisi.

Joo, no tuossa tuli kommenttini jälkeen selväksi, että ap oli itse ollut jossain ryyppyreisussa. Eli mies toimi ihan oikein mielestäni. 

Vierailija
26/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen jätkän olisi pitänyt istua ilta passissa jos satutkin palaamaan asiaan, ette sopineet aikataulua? Kyllä miehet on oikeassa, naiset on tahallaan vaikeita. Jätä toinen rauhaan jos et saa sanottua mitä haluat.

Vierailija
27/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vielä valmis parisuhteeseen. Pidä suhde tapailuasteella.

Vierailija
28/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dr. Phillin parisuhdeoppaassa neuvotaan, että tuollainen mies on lapsellinen eikä halua oikeasti parisuhdetta. Ei kannata roikkua tuollaisessa parisuhteessa. Tuossa iässä voit saada melkeinpä kenet haluat.

Onneksi sitä on lähes kuusikymppiseksi osannut elää minkään amerikkalaisen huuhaa doktorin opastuksia ja neuvoja  :D

Mitähän se Dr.Phill sanoisi tyttöystävästä joka krapuloissaan ei osaa päättää jaksaako ryyppyreissulta tullessaan mennä poikaystävän luo vai ei.

Vierailija
29/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Pätee myös vaimoon ja mieheen ja avopariin ja muihin. Sen läheisimmän ihmisen kanssa haluaa viettää aikaa, vaikka sitten krapulassaan.