Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokkoset tuo nyt kesäkuussa myyntiin uudet ruskeat pakkaukset jotta miehetkin voi hyvillä mielin käyttää kuukautistuotteita

Vierailija
10.06.2024 |

"Kuukautiset ovat osa monien ihmisten arkea, mutta niiden ympärillä käytävä keskustelu ja terminologia on perinteisesti ollut hyvin feminiinistä. Vuokkoset haluaa tuoda näkyväksi kuukautisten ja sukupuolten moninaisuutta lanseeraamalla FOR MEnstruation -tuotesarjan. Tämä sarja on suunniteltu vastaamaan asiakkaiden palautteeseen"

https://vuokkoset.fi/

Kommentit (297)

Vierailija
241/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen sanottiin että oisha tätikii setä jos sil ois pippeli.

Miten tähän on tultu, että nyt täti onkin setä vaikka pippeli puuttuu??

Täti on setä, vaikka onkin römpsä, menkat, ottaa penistä emättimeen ja synnyttelee lapsia.

Vierailija
242/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista höppänää liikkeellä, terveyssiteitä ja tamponeja ostavia miehiä. 

Adios Vuokkoset, muitakin merkkejä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on vaihdevuodet, niin ei tarvitse tällaista pelleilyä enää sietää.

Miehet omii kohta nekin

Transnaisilla on omasta mielestään kuukautiset, vaikka heillä ei edes ole kohtua.

Monet omasta mielestään empaattiset ihmiset omaksuvat nämä kuvitelmat. Mullekin joku, joka käski mun "ottaa selvää asioista" ja "omaksua tämän päivän arvot" koulutti keskustelupalstalla (ei täällä, mutta samantyylinen palsta), miten transnaisilla on PMS-oireet ja kuukautiskipuja ja tämä on kuulemma selkeästi dokumentoitu. Kysyin, miten voi olla, jos ei ole kuukautiskiertoa, kun ei munasolukaan irtoa. Hänen mielestään ihan sama asia kuin kohduttomilla naisilla. Muistutin, että kohdunpoiston jälkeen jää munasarjat, ja ne niitä oireita aiheuttaa, muutenhan ei kuukautiskiertoa ja sen oireita ole. Hänen mielestään puhuin höpöjä.

Vierailija
244/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin höntti olo kun lukee näistä miesten siteistä ja menkoista ja bonusreijistä. Voiko maailma vielä hullummaksi mennä ennen kuin loppu tulee...?

Vierailija
245/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä elimestä miehen kuukautisvuoto muka tulee?

Missä elimessä miehen kehossa sikiö muka kehittyy ja mistä rööristä se syntyy?

Viimeinen kysymys: ihmisiä on kaksi sukupuolta, nainen ja mies. Jos haluat mainita muita sukupuolia, vastaa nyt ja tähän. Kiitos.

Vierailija
246/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin höntti olo kun lukee näistä miesten siteistä ja menkoista ja bonusreijistä. Voiko maailma vielä hullummaksi mennä ennen kuin loppu tulee...?

Ihan oikein teille v*tun su wakeille. Te olette itse luoneet tämän frankensteinin...

Vierailija
247/297 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teille v*tun su wakeille. Te olette itse luoneet tämän frankensteinin...

Elämää olen luonut, lapsia, lastenlapsia..

Muusta en ymmärrä, eikä ymmärrä pappakaan.

T. Mummo 64v Pohjois-Karjala

Vierailija
248/297 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia transmies haluaisi korostaa kaupassa että hän menstruoi?

Vierailija
249/297 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua nykyajan transjuttuja yhtään. Niin sanotut perinteiset transmiehet halusivat nimenomaan eroon kuukautisista ja kaikesta biologiseen naiseuteen liittyvästä niin paljon kuin mahdollista. Haluttiin muistuttaa mahdollisimman paljoni ehiä muistuttavia eikä erottua joukosta. Nykyään halutaan kertoa joka toiselle, että olen trans ja kuuluttaa et minullakin on menkat, vaikka olen mies. Kuukautissuojapakkaukset aiheuttavat dysforiaa, mutta itse kuukautiset sitten ei, vaikka luulisi et se on nimenomaan asia, josta halutaan eroon. Biologisilla miehillä kun ei kuukautisia ole.

Logiikka?

Jos se on se kuuluisa naisen logiikka. Se sama joka pistää paskomaan housuihinsa bussissa. Onneksi ei kaikki naiset, pieni vähemmistö vain.

Vierailija
250/297 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, kyllä huutelut "bonusreiästä" ja "vaginallisista" menee ihan miesten piikkiin, samanlaisia nimityksiä lentelee incöleiltä ylilaudalla. Monihan noista reppanoista oikein haaveilee transiksi kääntymisestä. Sitä en kyllä ymmärrä miksi kukaan nainen alkaisi huutelemaan näitä samaisia naisviha-nimityksiä jotka nykyään näkyvät ihan virallisissa naisten terveysartikkeleissakin. Varmaan mega"huutiksen" paikka?

Vierailija
251/297 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä idiotismi on peräisin lännen johtavista yliopistoista,. Siellä, etenkin Yhdysvalloissa, opetetaan gender-ideologiaa, jonka mukaan mielikuvat menevät biologian edelle ja jos vain uskotaan, että sukupuolia on lukematon määrä yms.  niin näin myös on. Tämä on pahempaa kuin keskiakana. Silloin yrtettiin Jumalan olemassaolo sentään todistaa rationaalisilla perusteluilla.

Vierailija
252/297 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täytyy eritellä kuukautissuojat miehille ja naisille? Eikö jokainen tarvitseva voi käyttää sitä samaa tuotetta, kun ei siinä normaalissa sidepakkauksessa ole ikinä edes lukenut että "naisille", niin miksi pitäisi olla sitten vartavasten  for men tuote?

Vierailija
253/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kuvastaa taas omalta osaltaan mikä nykypäivän Suomi on, ja miksi täällä menee asiat niinkuin nyt menee. Tämä ei ole enää normaalia eikä tervettä millään mittarilla katsottuna.

Vierailija
254/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Pää räjähtää. 💥

N52

Miten se voi olla niin vaikeaa ihmisille, että joidenkin ihmisten elämää halutaan helpottaa ja identiteettiä kunnioittaa? Meitä transmiehiä/poikia on aina ollut olemassa, esimerkiksi 32 vuotta sitten, kun omat kuukautiseni alkoivat, eikä kenellekään tullut mieleenkään, että minua voisi tukea muutoin kuin toteamalla, että on ne kuukautiset kaikilla muillakin tytöillä. 

Vierailija
255/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä tässä on se, että tässä on lähtökohtana oletus että kaupassa kaikki kyttäävät toistensa ostoksia. Oikeasti, kellä sellaiseen on aikaa. Minä ainakin haluan vain äkkiä tehdä omat ostokseni ja pois kaupasta.

Tosin itse tilaan noudolla nykyään aika usein kuten moni muukin, niin mitä sillä silloin on väliä ostanko naisten vai miesten tuotteita tai mitä hyvänsä kun ei niitä ostoksia kukaan "kyttää" kassajonossa. Sitä paitsi muutenkaan kukaan ei ajattele yhtään mitään miehestä, joka ostaa siteitä tai tamponeita. Minunkin mies on useasti ostanut minulle kun käy ruokaostoksilla marketissa. Täysin arkipäivää.

Jos nyt jostain syystä haluaisin kytätä jonkun toisen ostoksia niin enemmän hämmästelisin näitä for men -siteitä. Jos en olisi nyt nähnyt tätä keskustelua, olisin luullut että kyse on jostain pilailujutusta.

Vierailija
256/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täytyy eritellä kuukautissuojat miehille ja naisille? Eikö jokainen tarvitseva voi käyttää sitä samaa tuotetta, kun ei siinä normaalissa sidepakkauksessa ole ikinä edes lukenut että "naisille", niin miksi pitäisi olla sitten vartavasten  for men tuote?

Jotenkin ihan älytön kysymys. Miksi ei, jos sellaisilke tuotteille on kysyntää. On meillä eri partaterät ja sheiveritkin naisille ja miehille, vaikka tuote sinänsä on ihan sama. Ja jos miesten suojille ei lopulta ole kysyntää, niin ne katoavat markkinoilta. Mitään haittaa niistä ei ole kenellekään.

Vierailija
257/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan veikkoset, transnaisen munat ja transmiehen pìllu sentään

Vierailija
258/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuoda markkinoille myös sellainen side, jonka paketissa lukee "vaimon siteet", jotta miehet kehtaavat ostaa näitä kaupasta vaimolleen? 

Naiset voisivat ostaa näitä perinteisitä, transmiehet "for men" -tuotteita ja heteromiehet vaimoilleen näitä "vaimolle"-tuotteita. Sillä tavalla saataisiin viestittyä etä kuka ja miksi kukakin ostaa siteitä.

Vierailija
259/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä tässä on se, että tässä on lähtökohtana oletus että kaupassa kaikki kyttäävät toistensa ostoksia. Oikeasti, kellä sellaiseen on aikaa. Minä ainakin haluan vain äkkiä tehdä omat ostokseni ja pois kaupasta.

Tosin itse tilaan noudolla nykyään aika usein kuten moni muukin, niin mitä sillä silloin on väliä ostanko naisten vai miesten tuotteita tai mitä hyvänsä kun ei niitä ostoksia kukaan "kyttää" kassajonossa. Sitä paitsi muutenkaan kukaan ei ajattele yhtään mitään miehestä, joka ostaa siteitä tai tamponeita. Minunkin mies on useasti ostanut minulle kun käy ruokaostoksilla marketissa. Täysin arkipäivää.

Jos nyt jostain syystä haluaisin kytätä jonkun toisen ostoksia niin enemmän hämmästelisin näitä for men -siteitä. Jos en olisi nyt nähnyt tätä keskustelua, olisin luullut että kyse on jostain pilailujutusta.

Tässä on kai pohjimmiltaan tarkoituksena tuoda esiin, että tämä yritys tiedostaa, etteivät kaikki heidän (naisten) tuotteidensa käyttäjät ole identiteetiltään naisia. 

Vierailija
260/297 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tuoda markkinoille myös sellainen side, jonka paketissa lukee "vaimon siteet", jotta miehet kehtaavat ostaa näitä kaupasta vaimolleen? 

Naiset voisivat ostaa näitä perinteisitä, transmiehet "for men" -tuotteita ja heteromiehet vaimoilleen näitä "vaimolle"-tuotteita. Sillä tavalla saataisiin viestittyä etä kuka ja miksi kukakin ostaa siteitä.

Sinähän voit esittää suojafirmoille tuollaisen toiveen ja pyytää kavereitasi tekemään samoin. Ehkä joku niistä tarttuu ideaan. Niin se maailma toimii.