Olisko jollain myydä muumimukeja?
Kommentit (38)
Minulla siis yli 10 v vanha Muumipappa muki. Se on sininen ja Muumipappa kirjoittaa koneella kiven päällä, on papereita sylissä ja nostaa pulloja rantavedestä. Lisäksi siinä on Muumimamma kutomassa kivellä ja Tuutikki istuu selin. Tunnistaako kukaan, tai olisiko jotain sivustoa missä olisi kuvia?
Tai tiedä mitään sivua? Rupesi oikein kiinnostamaan, josko sillä on joku nimi.
Meet Arabian sivuille otat sieltä Hyvä tietää ja yleisimpiä kysymyksiä niin siellä ihan alhaalla on sit Muumi-mukit 1990-2006! Toivottavasti löydät näiden ohjeiden perusteella
nekin kelpaavat joita saa kaupasta, jos ei hinta vain ole uuden verran
minulla on vain yksi muki ja haluaisin niitä lisää mutten välttämättä tarvitse uusia
josta saisi noita muumimukeja, anttilaankin matkaa. Mua kiinnostas mukit: Uimahyppy, millenium, muumipeikko unelmoi ja kaikki muut vanhemmat.
90¿ yhteensä + postarit mutta en tiedä mitä muut on mieltä hinnasta.
Esim kaikki matalat lautaset. Ne on kohta myös arvokkaita. Eikun ostamaan vielä kun saa edullisesti.
jos joku haluaisi vaihtaa vanhempiin 90-luvun mukeihin niin onnistuu taikka mitä tarjotaan!!!!!!!!!
voisin vaihtaa sen johonkin vanhempaan mukiin ja maksaa vaikka väliä.
seuraavan kerran ne on kiinnostavia ehkä 20 vuoden päästä niin sitten kannattaa juhlia jos jotain on jäänyt jäljelle mutta miettikää nyt ihmeessä miksi maksaa 50 EUROA 10 EURON MUKISTA
ostin 7 eurolla kappale ja myyn 15 e kappale, kelpaako?
Talviyö-muki. Vielä en ole sitä huutonettiin laittanut, mutta ajattelin kyllä laittaa. Saa lähettää tarjouksia lily 79 at luukku . com
jätä välit pois tuosta mailiosoitteesta :)
Paljonkohan niistä saisi? Enpä kyllä taitaisi silti myydä, kyllä tuo juniori niihin varmaan kohta ihastuu.
käteiskauppa. Enkä ole trokari, vaan itselleni keräilen ja just nuo sun mukit puuttuu paitsi se vihreä nuuskamuikkunen!!!
myös vaihtaa noita vanhoja, vaihdossa tarjoisin talviyötä, uimahyppyä tai joulumukia 04-05.
ostamaan Muumimukeja! Tarjota voi sähköpostiin tiutu @ luukku. com
Jos tarjoat poista välit sähköpostiosoitteestani.
suhteen nakojaan.