Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ÄÄNIKUNINGATAR Li Andersson sai joka seitsemännen

Vierailija
10.06.2024 |

KAIKISTA annetuista äänistä.

Melkoinen temppu!

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansa on kyllästynyt monipuoluedemokratiaan ja haluaa siirtyä yksipuoluejärjestelmään, kansandemokratiatyyliin.

Kyllä perusteiden pitää olla muuta kuin kyllästyminen.

Vierailija
82/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi seitsemästä ei halunnut Lippistä eduskuntaan, Kuusi seitsemästä ei halunnut Lippistä eurokuntaan, kuusi seitsemästä ei halua Lippistä minnekään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon ja toivon että Vasemmistoliitto voimaantuu tästä tuloksesta ja valitsee Minja Koskelan johtoonsa. Minja olisi aivan erinomainen johtaja liitolleen ja varma takuunainen saattamaan Vasemmistoliiton sinne 5% kannatuksen tuntumaan.

Toinen erinomainen vaihtoehto on from the river to the see Honkasalo.

Jep! Se olisi kyllä hyvä! Veronika "mua pidetään hankalana"  Honkasalo. Toivotaan et jompikumpi noista! 

Hesari kirjoittaa juuri, että kolmikko Koskela, Honkasalo ja Sarkkinen harkitsevat vakavasti ehdokkuutta. Siinäpä kunnon kauhugalleria.  Erityisesti toivon Honkasalon tai Koskelan valintaa.

Hesaripa tietysti.

Vierailija
84/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen iloinen, että Li oli noin suosittu mutta toisaalta olen huolissani myös suomalaisista ja heidän vaalitietämyksestään. Kiinnostaisi oikeasti tietää, että millä perusteella äänestivät. Epäilen, että moni ollut pihalla kuin lumiukko Euuropan parlamentin toiminnasta.

Luulen Li:n pärjänneen, koska on fiksu, osaava ja johdonmukainen. En edes äänestänyt häntä.

Tai sitten kansa vain kaipaa vahvaa johtajaa, joka ajattelee rahvaan puolesta.

Mikäs johtaja tuo Li nyt sitten muka on?

Vierailija
85/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloiset ihmiset maksaa jo nyt hirveän määrän rahaa tulonsiirtoina ja erilaisina päällekkäisinä veroina valtion kassaan. Muut ihmiset kuvittelee saavansa valtiolta loputtomasti "ilmaisia" palveluita mutta oikeasti ne ei ole ilmaisia, sillä hyvätuloiset kansalaiset, yritykset ja muut veronmaksajat ne kustantaa. Kehtaisitko maksattaa naapurillasi päivähoito- ja sairaanhoitokuluja, jos joutuisit ne oikeasti häneltä henkilökohtaisesti pyytämään?

Samaan aikaan maan taloudessa menee tosi huonosti, mikä näkyy esim. it-alalla. Kohta meitä hyvätuloisia on entistä vähemmän maksamassa sitä rahaa sinne yhteiseen kassaan kun ei meilläkään tällaisessa taloustilanteessa välttämättä työpaikat ja korkea palkka ole itsestäänselviä.

Ihmettelen syvästi vasemmiston kannatusta, koska konkurssiin tässä mennään kaikki, jos tätä rahan jakamista vielä jatketaan näillä volyymeilla, mitä Suomessa on tähän saakka tehty. Suurissa ikäluokissa on ollut paljon enemmän työntekijöitä maksamaan rahaa sinne yhteiseen pussiin mutta nyt kun he alkavat olla eläkkeellä niin alkaa olla hieman haasteellista pienemmällä porukalla enää saada maksettua samantasoisia palveluita kaikille. 

Vierailija
86/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen iloinen, että Li oli noin suosittu mutta toisaalta olen huolissani myös suomalaisista ja heidän vaalitietämyksestään. Kiinnostaisi oikeasti tietää, että millä perusteella äänestivät. Epäilen, että moni ollut pihalla kuin lumiukko Euuropan parlamentin toiminnasta.

Luulen Li:n pärjänneen, koska on fiksu, osaava ja johdonmukainen. En edes äänestänyt häntä.

Suuri ja Mahtava.)(?)

Vierailija
87/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että Suomessa oli näin paljon protestiääniä, hieman tuli Trumpin äänestäjät mieleen tästä Anderssonin voitosta tai Britannian Brexit. 

Vierailija
88/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustuu Lin suosio vai haluttiinko se vaan pois suomesta. Monet ei tykkää tosta pälättäjästä.

En ole koskaan äänestänyt vasemmistopuolueen edustajaa, mutta arvostan Lin älyä, tietomäärää ja sanavalmiutta. Vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä. Onnea Li! 

Tietomäärä ja sanavalmius? Entäpä vasemmistoliiton politiikka noin muuten? Nämä eivät olleet henkilövaalit. Taisi jäädä monelta huomaamatta.

Sitä samaa yksinkertaistahan se koko ajan toisti ja jauhoi. Eihän tuon äänestäjät ilman hokemista olisi ymmärtäneet sitäkään vertaa. Lillä on Lin omat aivoitukset niinkuin tyhmillä äänestäjilläänkin.

Vierailija
89/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herranen aika, että voikin olla katkeria häviäjiä täällä! :-D Aamukahvin kanssa on mukavaa näitä lukea ja hymyillä onnellisena.

T: Lin äänestäjä, hyvinvointivaltion puolustaja ja opettaja (ehkä juuri sinun lapsesi)

Opettajana luulisi sun olevan edes vähän kiinnostunut siitä, mitä tuhoa Li sai aikaan opetusministerinä, mutta taitaa olla niin sillee niinku tosi goat tyyppi ja my g!!! et ei sillee tarvi niin ku välittää tollasist tylsist jutuist. 

Tai niin ku tasa-arvost.. Mitä sillä niin ku tekee, jos vaik pojat tippuu ni mitä välii sillee.. Sehä o vaan tasa-arvooo niin ku et pojat voi nyt tippuu.. mut siis ei oo fresh jos tytöille käy jotai negaa.. sillee.. et jos pojil on ongelmii ni who cares?!?!

Onhan sitä opettajina vaikka millaisia,

Eivät opettajat yleensä ole mitään viisaita oikeasti.

Vierailija
90/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lin tilalle Eduskuntaan nousee todellinen putinisti. 

Nyt pitää vähän miettiä, oliko nää ihan oikeat vaalit.

Vierailija
91/93 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri ja Mahtava.)(?)

Olkoon sitten. Li A on pelkkää utopiaa käytännön elämässä.

Vierailija
92/93 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneistokeskuksen myyntipäällikkö Carita Wihanto teilaa heti mielikuvan siitä, että asuntoja ostavat vain varakkaat, kultalusikka suussa syntyneet perheet.

Se on myytti. Ihan tavalliset, suomalaiset perheet ostavat niitä asuntoja.

Vierailija
93/93 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon venäjämielisiä senhän tuo äänisaalis osoitti. Ukrainafanit pelosta pökerryksissä.