ÄÄNIKUNINGATAR Li Andersson sai joka seitsemännen
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Voi herranen aika, että voikin olla katkeria häviäjiä täällä! :-D Aamukahvin kanssa on mukavaa näitä lukea ja hymyillä onnellisena.
T: Lin äänestäjä, hyvinvointivaltion puolustaja ja opettaja (ehkä juuri sinun lapsesi)
Opettajana luulisi sun olevan edes vähän kiinnostunut siitä, mitä tuhoa Li sai aikaan opetusministerinä, mutta taitaa olla niin sillee niinku tosi goat tyyppi ja my g!!! et ei sillee tarvi niin ku välittää tollasist tylsist jutuist.
Tai niin ku tasa-arvost.. Mitä sillä niin ku tekee, jos vaik pojat tippuu ni mitä välii sillee.. Sehä o vaan tasa-arvooo niin ku et pojat voi nyt tippuu.. mut siis ei oo fresh jos tytöille käy jotai negaa.. sillee.. et jos pojil on ongelmii ni who cares?!?!
Onhan sitä opettajina vaikka millaisia, siihen pitää vaan tottua.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen iloinen, että Li oli noin suosittu mutta toisaalta olen huolissani myös suomalaisista ja heidän vaalitietämyksestään. Kiinnostaisi oikeasti tietää, että millä perusteella äänestivät. Epäilen, että moni ollut pihalla kuin lumiukko Euuropan parlamentin toiminnasta.
Luulen Li:n pärjänneen, koska on fiksu, osaava ja johdonmukainen. En edes äänestänyt häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranen aika, että voikin olla katkeria häviäjiä täällä! :-D Aamukahvin kanssa on mukavaa näitä lukea ja hymyillä onnellisena.
T: Lin äänestäjä, hyvinvointivaltion puolustaja ja opettaja (ehkä juuri sinun lapsesi)
Ongelma meidän tilanteessa on se, että liian moni ihminen on jo riippuvainen hyvinvointivaltiosta, joko työntekijänä julkisella sektorilla, ja/tai tukien saajana. Eivät ihmiset äänestä omien tukien leikkaamisen tai oman työpaikan menetyksen puolesta. Siksi hyvinvointipalveluista luopuminen poliittisesti on kovin hankalaa.
En ole koskaan ymmärtänyt, mistä tulee sana hyvinvointivaltio. Miksi suuren julkisen sektorin maata kutsutaan hyvinvointivaltioksi?
Termiä on helppo markkinoida, kun siihen liittyy ajatus ilmaisista palveluksista ja tulonsiirroista rikkailta köyhille. Eikö olekin ihan oikein, että rikkaat rahoittavat vähäväkisten välttämättömät tarpeet!
Julkiset menot jatkavat kasvuaan vääjäämättä, koska ilmaishyödykkeiden kysyntä on ääretöntä. Ääretöntä se jo muutenkin, mutta poliitikot vain lupaavat lisää, vaikka tietävät, että menoja ei kyetä rahoittamaan verovaroin. No, onhan ongelmaan ratkaisu; tuodaan ulkomailta työvoimaa, joka maksaa meidän veromme ja hoitaa meidän vanhuksemme. Ulkoistetaan hyvinvointivaltion rahoitus ulkomaalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen iloinen, että Li oli noin suosittu mutta toisaalta olen huolissani myös suomalaisista ja heidän vaalitietämyksestään. Kiinnostaisi oikeasti tietää, että millä perusteella äänestivät. Epäilen, että moni ollut pihalla kuin lumiukko Euuropan parlamentin toiminnasta.
Luulen Li:n pärjänneen, koska on fiksu, osaava ja johdonmukainen. En edes äänestänyt häntä.
No varmasti kyllä on noita mutta onko kaikki häntä äänestäneet oikeasti tietoisia politiikasta, jota ajaa ja jota heidän poliittinen ryhmänsä parlamentissa ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Andersonin äänisaalis kertoo minulle siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tälläinen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Työttömillä ja tukien varassa elävillä ei saisi olla äänioikeutta.
Pitää muistaa, että meistä kaikista voi tulla joskus työttömiä ja tukia tarvitsevia. Tarvitsee vain sairastua tai joutua onnettomuuteen.
Ihan sama mitä persut mussuttaa. Li on fiksu ja sanavalmis poliitikko. Onnea hänelle. Pää pois pensaasta persut, emme ole teidän aivopierujanne tilanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti on kaikkea noita, mutta kyllä se totuus on myös se, että taustalla on tietynlaista henkilöpalvontaa naiselta toiselle. Kyllä tuossa on samoja piirteitä kuin Marinin suosiossa, sillä merkittävällä erolla, että Andersson ei mitenkään näytä kerjäävän tai edes tavoittelevan sellaista. Toisin kuin Marin. (Päinvastoin, vaikuttaa vaivaantuvan sellaisesta huomiosta)
Andersson on vahvasti asiassa kiinni eikä uhriudu jatkuvasti, kuten monet muut vasuripoliitikot. Se mahdollistaa laajan kannattajakunnan. Mutta tuossa on selvästi sitä henkilöpalvontaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Li Andersonin äänisaalis kertoo minulle siitä että suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tälläinen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu.
Mitä itse olen tässä katsellut, niin pahimpia lepovaihteella eläjiä Suomessa on nämä kapitalistit ja oikeistoliberalistit, jotka keskittyvät lähinnä moralisointiin, jolla peitellään omaa itsekeskeisyyttä. Siitä on muodostunut kannattava kusetus, jolla voi kerätä itselle rahaa tekemättä yhtään mitään hyödyllistä.
Ei tainnut kovinkaan moni käydä äänestämässä sitten. Hyvin kyllä ovat "viher"-v.ssarit (+d.marit) masinoineet liittonsa, kuten huomattiin pressanvaaleissakin. RKP ja PS saivat kumpainenkin yhden läpi? Haiseehan tämä juttu nyt "hieman", mutta antaa haista: äänestämällä ei voi mihinkään vaikuttaa. M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu Lin suosio vai haluttiinko se vaan pois suomesta. Monet ei tykkää tosta pälättäjästä.
On nainen ja Sanna lähti, niin ei ole enää muita esikuvia samanmielisille naisille.
Naisethan tuota pitkälti äänesti.
Esitäpä faktat väitteellesi!
Ylekin rummutti miten vaalien suurien teema on Euroopan turvallisuus ja nyt sinne kansa kai haluaa kuitenkin porukkaa, joka tahtoo juuri jatkaa Euroopan turvallisuuden alasajoa. Kannattaisiko nyt vain ottaa mallia Ruotsista, Hollannista ja Saksasta, jossa kivat kokkailu- ja pelihetket ovat arkipäivää. Että ei tehtäisi siis samoja virheitä kuin he, vaan alettaisiin korjata vahinkoja nyt. Vihervasemmiston i.lamisaation hamuaminen Pohjolaan on merkillinen ideologia, sillä sen saadessa vallan, ovat he [seksuaalivähemmistöt, naiset] itse ensimmäisinä enemmän kuin ongelmissa. Vai vietetäänkö yhdessäkään islaminuskoisessa maassa pride-kuukautta tai naistenpäivää?
Antti on kovaa valuuttaa politiikassa! Antti Petteri Orpo suht. hyvin ottaen huomioon että hän on saksihallituksen pääministeri. "Antinpoika" (Andersson) näytti närhen munat!
Yleiseurooppalaisesti vaalien tulos näyttää tukevan Baba Vangan, Balkanin Nostradamuksen kai kasikytluvulla väitetysti lausumaa ennustetta: Vladimir tulee hallitsemaan koko Tellusta! Ukraina itsenäisenä valtiona on kohta enää alaviite histrorian kirjoissa? Putinin suosio Euroopassa kasvaa kohisten?
Suomen politiikan tuorein takinkääntäjä on vasemmistoliiton Li Andersson. Edellinen mestari oli sinisen tulevaisuuden Timo Soini, joka oli kuin takinkäännön supertähti. Andersson sai vasemmiston äänestämään Natoa puolesta, vaikka ennen vaaleja sitä vastustettiin tiukasti. Nyt hän on valittu EU:n parlamenttiin ja suunnittelee kannattavansa oikeistolaista-liberaalia politiikkaa. Hän on hyödyntänyt kommunistista ideologiaa omaksi edukseen ja toivoo pääsevänsä Brysseliin lepäämään ja nauttimaan suurista palkkioista.
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu Lin suosio vai haluttiinko se vaan pois suomesta. Monet ei tykkää tosta pälättäjästä.
En ole koskaan äänestänyt vasemmistopuolueen edustajaa, mutta arvostan Lin älyä, tietomäärää ja sanavalmiutta. Vaikuttaa todella hyvältä tyypiltä. Onnea Li!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse olen tässä katsellut, niin pahimpia lepovaihteella eläjiä Suomessa on nämä kapitalistit ja oikeistoliberalistit, jotka keskittyvät lähinnä moralisointiin, jolla peitellään omaa itsekeskeisyyttä. Siitä on muodostunut kannattava kusetus, jolla voi kerätä itselle rahaa tekemättä yhtään mitään hyödyllistä.
Tämä jälkimmäinen kirjoitus on naulan kantaan. Juuri näin!
Voitolla ei ole EU:ssa mitään merkitystä. Vasemmiston ääniä ei tarvita päätösten läpi menoon.
EU-parlamentti siirtyi (ääri)oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja toivon että Vasemmistoliitto voimaantuu tästä tuloksesta ja valitsee Minja Koskelan johtoonsa. Minja olisi aivan erinomainen johtaja liitolleen ja varma takuunainen saattamaan Vasemmistoliiton sinne 5% kannatuksen tuntumaan.
Toinen erinomainen vaihtoehto on from the river to the see Honkasalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että meistä kaikista voi tulla joskus työttömiä ja tukia tarvitsevia. Tarvitsee vain sairastua tai joutua onnettomuuteen.
Siinä ois sit kuitenki motivaatiota mennä töihin vaikka keräämään puolukoita että sais äänioikeuden takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nainen ja Sanna lähti, niin ei ole enää muita esikuvia samanmielisille naisille.
Naisethan tuota pitkälti äänesti.
Esitäpä faktat väitteellesi!
Etkö ole seurannut politiikkaa? Kyllähän se on yleisesti tunnettu, että vasemmistoa äänestää etupäässä naiset ja etenkin Anderssonia.
Eikö tätä sanottu vaalien tulosillassakin?
Naiset, erityisesti kaupunkilaiset äänestivät näissä vaaleissa.