Mistä voi johtua (anteeksi ällö kuvailuni)
verensekainen limainen vuoto alapäästä?! Mulla ei koskaan ole mitään välitiputteluvuotoja yleensä. Menkat pitäis alkaa viimeistään n. viikon päästä.
Kommentit (11)
Minä veikkaisin oireiden perusteella rankkaa hiivatulehdusta. Ne kun eivät välillä haise eivätkä kutia.
nippailee hieman oikealta puolelta alavatsaa. Ap
(raskaanaollessa) ja olen vain oman mieheni kanssa ollut. Jos mieheni olisi käynyt vieraissa, mitä syvästi epäilen, hän olisi mitä ilmeisimmin käyttänyt kortsua. Ap
Kutinaa on ollut jonkun verran, ei tosin ihan viime päivinä. Vuodon huomasin tänään. Ap
tuollaista ¿ovulaatiovuotoa¿ välillä. Ei ole tullut aina, alkoi synnytyksen jälkeen. Ovulaatio on myös tullut kivuliaaksi.
tai kutinoita ole. Jos tämä on vielä on ovulaation aikoihin eikä koko kierron ajan niin varmaan on ovulaatioon liittyvää. Itselläkin on tullu kolmannen lapsen jälkeen veristä ja limaista vuotoa ovulaation aikoihin.
Sellainen pienen pieni mahdollisuus saattaa olla. Ap
kirjoitan nyt tähän samaan aloitukseen, sillä itselläni on samanlainen " vaiva" eli vähän limaisempaa vuotoa tänään tuli vähän rusehtavaa ja rinnat on ollut ihan todella kipeät pari kk. Viikon tauko oli ja taas ne aristaa ihan kuin alkuraskaudessa. Raskaana en tietääkseni ole ja minulla on hormoonikierukka. mitään kipuja ei ole eikä kirvelyitä.
Verta ei vaan ala tulla! Samaa haaleanruskeaa vuotoa, välillä ei mitään. Mitä ihmettä mulle tapahtuu :( Ap