Olisitko kiinnostunut 40v. miehestä, jolla tuore ero ja 3-vuotias lapsi?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omia lapsia näkee pari kertaa kk ei ole mikään vanhempi vaan joku kiva täti/setä jonka kanssa tehdään kivoja juttuja
sehän on ihan parastaJoo jos on täti, setä, kummi, isovanhempi. Ei se ole vanhemman tehtävä.
Sellaista se erovanhemman elämä on. Joko suuntaan tai toiseen. Pari päivää sinne tai tänne.
Hylätyn hätävara ja plan B ? Ehkäpä ei ihan nappaa. 🤮
Parempi olla viikonloppuisä kuin viikonalkuäiti.
Ei mitään pimppi touhui ois?
Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omia lapsia näkee pari kertaa kk ei ole mikään vanhempi vaan joku kiva täti/setä jonka kanssa tehdään kivoja juttuja
Eli parempi ettei isä näkisi lapsia lainkaan? Aikamoinen logiikka.
Ei ja jos vahempi ei kykene huoltajuuteen ja kasvatukseen on parempikin pitää näkemiset mahdollisimman lyhyinä.
Vuoroviikkoasuminen on joissain tapauksissa täysin poissuljettu vaihtoehto - ei vaan toimi mitenkään, jos vanhemmat asuu kaukana toisistaan.
Olisin. Itse olen 52-v hyvin säilynyt nainen, jolla omat aikuiset lapset. Tykkään pienistäkin lapsista ja osittain työssänikin heitä tapaan. Joka toinen viikko ihanaa aikuisten aikaa ja joka toinen viikko itselleni. Täydellistä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Itsellä lähes aikuiset lapset, niin ei todellakaan enää kiinnosta elämää rajoittava pikkulapsiarki
Tuskin tää mies olis lapsensa kanssa just koskaan.
Sittenhän mies on pelkkää jätettä.
Kummasti nää vaan kelpaa eteenpäin.
No joo, onhan meitä naisiakin moneen junaan. Itse en edes välitä lapsista, mutta en voisi koskaan tapailla miestä joka hylkää omat lapsensa. Ja kas kummaa, juuri näin tekee nainen joka meni naimisiin niinkutsutun "isäni" kanssa.
Ap ei aio käsitellä eroa mitenkään ennen uuteen suhteeseen hyppäämistä? Joo, jotenkin ei oikein vakuuta tuo väite "fiksuudesta".
En. En halua olla yhdistetty taloudenhoitaja ja nanny.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen eroisiä, jotka haluavat vuoroviikkoisiksi, vaikka äiti ei vuoroviikkoilua haluaisi. Viikonloppuisä saa rusinat pullasta. Miksi ihmeessä joku haluaa myös sen pullan? Kaikki tietävät, että isovanhemmilla on hauskinta, kun lapsen kanssa ei tarvitse viettää koko aikaa.
Mistä tämä sanonta "rusinat pullasta" oikein tulee? Kyllä mä mieluummin ottaisin sen pullan ku pahanmakuiset rusinat. Eikö tässä olisi parempi sanonta "kermat kakusta"?
Täydellinen mies!! I love you already
Mulle kelpaa kyllä paremmin juuri tuollainen mies, jolla lapset vain joka toinen viikonloppu. Nehän on suloisia tuon ikäiset.
Jos mies aidosti pitää lapsista niin hänellä on mahdollisuus löytää nainen, jolla olisi myös pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pimppi touhui ois?
Ihan vaan kaverin puolesta kyselen..
Pimpit on lähes loppu, vain muutama isompi koko on vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo jollekkin maholle naikkoselle sopii että saa hoivaviettiään helpottaa.
Mihin sitä lasta tarvitaan, kun voi sen hoivavietin siihen jännämieheen purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen eroisiä, jotka haluavat vuoroviikkoisiksi, vaikka äiti ei vuoroviikkoilua haluaisi. Viikonloppuisä saa rusinat pullasta. Miksi ihmeessä joku haluaa myös sen pullan? Kaikki tietävät, että isovanhemmilla on hauskinta, kun lapsen kanssa ei tarvitse viettää koko aikaa.
Mistä tämä sanonta "rusinat pullasta" oikein tulee? Kyllä mä mieluummin ottaisin sen pullan ku pahanmakuiset rusinat. Eikö tässä olisi parempi sanonta "kermat kakusta"?
Eiköhän ne kermapiirakat jo tässä vaiheessa kannattaisi unohtaa? Siitä ei kerran tullut kun lasta ja paskaa..
Ei ja jos vahempi ei kykene huoltajuuteen ja kasvatukseen on parempikin pitää näkemiset mahdollisimman lyhyinä