Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riikka Purra on "pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin"

Vierailija
09.06.2024 |

Riikka löysi viat huonoon tulokseen. Toinen on hallitusvastuu ja toinen äänestäjät!

Kommentit (305)

Vierailija
221/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella orpo olo. Poliittinen suuntautuminen on Suomi ensin kaikessa, mutta olo on silti koditon... Purra kyllä teki todella tyhmästi lähtiessään Petterin leikkiin. Kukaan järkevä ei tee yhteistyötä kokoomuksen kanssa joka avoimesti ihannoi luokkayhteiskuntaa

Kai mun täytyy sitten 2027 eduskuntavaaleissa kääntyä demariksi...

Älä ihmeessä,Tämä maa ei kestä uutta velkaa vielä kymmeneen vuoteen,senverta Sannuli ehti sitä ottamaan,nyt yritetään näistä selvitä,ettei tule toisia käskijöitä.

Eikös tämä hallitus ole jo ensimmäisen vuoden aikana enemmän velkaa kuin Marin. Pysy hereillä. Persujen kannattajia höynäytettiin persujen kuin kokoomuksenkin puolelta ja EK:n pojat nauraa partaansa.

On, ja Marinin aikana iski vieläpä koronapandemia.

Vierailija
222/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikassa olisi parturi-kampaajan ainesta. Ehkä siitä tuleekin hänen uusi ammattinsa, kun poliittinen ura on tämän vaalikauden jälkeen tässä.

Riikan kampaamo. Hmmm, pidän ajatuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat aina irvessä ja suupielet alaspäin.

Vierailija
224/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät äänestäjät kun äänestivät väärin. Niiden olisi pitänyt äänestää kanzallizzozializmi koko Eurooppaan niin Riikka olis tykänny. 

Tyhmä kansa, kun ei luota hallitukseen eikä talouteen. Siksi hyvä hallitusohjelma ei toimi, kun kansa on tyhmää.

Vierailija
225/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäjänä olen pettynyt Riikka Purraan. 

Vierailija
226/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy saattaa olla myös pedofiili ministerinä. 

Vierailija
227/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjänä olen pettynyt Riikka Purraan. 

Minäkin olen, vaikka en ole edes koskaan äänestänyt häntä tai ketään muutakaan persua.

Vierailija
228/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka "Kuten jo sanoin! / Toimittaja vastasi jo itse esittämäänsä kysymykseen." Purra.

Vierailija
229/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan niin, että Riikka Purran peili on rikki. Hän ei nyt pysty näkemään sitä kuvaa, miltä hän näyttää ulospäin. Eikä tietenkään auta, että joku sen kertoo, koska siitä joutuu vain epäsuositun arvostelijan asemaan. 

Vierailija
230/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt, että mistä perussuomalaisten turhan suuri mieltymys pikkutyttöihin kumpuaa. Onko kyseessä jopa geneettinen erityispiirre? 

Vierailija
231/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Sininen tulevaisuus -puoluekin oli pelkkä vitsi.

Vierailija
232/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ongelma, kun ihminen pääsee hyvään asemaan, niin hän mielessään kohoaa muiden yläpuolelle ja luulee olevansa muita parempi. Riikka Purralle on nyt käynyt niin, että on mennyt niin sanotusti pissa päähän. Näinhän siinä kävi Sanna Marinillekin. Ja oli sitä aikoinaan Tarja Halosellakin.

Varmaan on naisvaikuttajilla tiukempaa, mutta eikö näille vastuuasemassa oleville ihmisille saisi parempaa valmennusta, jotain psyykkistä tukea, ettei kerta toisensa jälkeen tarvitsisi seurata kuinka heillä ei vaan pää kestä ilman keinotekoista oman paremmuuden pönkitystä? 

Vierailija
233/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikassa olisi parturi-kampaajan ainesta. Ehkä siitä tuleekin hänen uusi ammattinsa, kun poliittinen ura on tämän vaalikauden jälkeen tässä.

Riikan kampaamo. Hmmm, pidän ajatuksesta.

Varsinkin konkurssiin menneenä.

Vierailija
234/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ihmetellyt, että mistä perussuomalaisten turhan suuri mieltymys pikkutyttöihin kumpuaa. Onko kyseessä jopa geneettinen erityispiirre? 

No kun katsot niin niiden naisedustajat on boderline kehitysvammaisia älyltään, mitä nyt purra on poikkeus, mutta ongelmatapaus hänkin. Niillä on mieltymys sellaisiin yksilöihin jotka on helposti johdateltavia eikä ihan asioiden tasalla.

Vierailija
235/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan Peeässää äänestänyt meni halpaan jo pelkästään sen edullisemman bensalupauksen vuoksi? 

Vierailija
236/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikohan Peeässää äänestänyt meni halpaan jo pelkästään sen edullisemman bensalupauksen vuoksi? 

Se on aina ollut itsekkäiden puolue, niin kuin kokoomuskin. Niille politiikassa ei ole kyse Suomen rakentamisesta, vaan etujen kahmimisesta.

Kokoomus kahmii rahaa, persut haluaa ajan jäätyvän, ettei tarvitse katsella eri näköisiä, eri värisiä, eikä eri tavalla ajattelevia, kaikista vähiten muunsukupuolisia, kun pikku lumihiutaleet alkaa muuten sulaa.

Vierailija
237/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Riikka Purra muka maksa veroja?

Vierailija
238/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rituhan avoimesti inhoaa ja halveksii ps-äänestäjiä. Lihavia punaniska juntteja, jotka syövät makkaraa - oma kuvailu ps-miehistä. Siksi vaalilupauksillakaan ei ole mitään väliä. Aina voi valehdella ja iltalehteä lukevat äänestäjät uskovat.  Sanoo vaan, että pakko leikata, koska Sanna.

Vierailija
239/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...

Vierailija
240/305 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimielisyys kostautui. Vaikka olen samaa mieltä joistakin asioista persujen kanssa, niin suomalaisten duunareiden ja pienituloisten kyykytys on kaukana isänmaallisuudesta ja Suomen asioiden edistämisestä. Kokoomukselta kyykytystä nyt osasikin odottaa, mutta persut lupasivat vaalien aikana, ettei pienituloisilta leikkaaminen käy. Ja sehän kävi heiltä mainiosti, vielä saksikuvat päälle. Äänestäjille ei kannata vittuilla etenkään silloin, kun pettää lupauksensa. Aivan todella huonoa politiikkaa ja imagon luontia persuilta ja äänestäjät näyttivät sen. En ihmettele Li Anderssonin tulosta yhtään. Hän on pitänyt hyvin ääntä pienituloisten puolesta ja perustellut vielä fiksusti, miksi heiltä leikkaaminen on huono asia.

Purra oikein nautti, kun pääsi valtaan ja kyykyttämään. On tyhmä, kuin saapas. 

Persut munasi. Persujen puoluejohto elää jossain kuplassa. Ni

Siinäkään puoluessa ei juuri talousosaamista ole niin kuin ei missään porvaripuolueessa, se on nähty monet kerrat. Lähes aina on valtionvelka kasvanut huomattavasti. Saihan Sannankin hallitus perintönä yli sata miljardia euroa velkaa vaikka porvarit olivat olleet hallituksissa monet kerrat.

Lisäksi kokeneet puolueet osaavat vaatia itselleenkin aina jotain. Nyt ei pitkälti entinen työväen puolue PS ole saanut mitään aikaan. Duunarin kannattaa vaan äänestää duunaripuolueita, muut valehtelee törkeästi. Pienituloisille PS on nykyään huonoin vaihtoehto. Onneksi on paljon parempia vaihtoehtoja.