Riikka Purra on "pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin"
Riikka löysi viat huonoon tulokseen. Toinen on hallitusvastuu ja toinen äänestäjät!
Kommentit (305)
Purra ei ole elämässään juurikaan tulosvastuullista oikeaa työtä tehnyt. Väitöskirjaan sai ison apurahan ja tekemättä sekin jäi. Hoitanut lapsia vuosikaudet tukien varassa kotona. Jotenkin väärä ihminen huutelemaan, että menkää töihin. Sydämeltään kokoomuslainen sosiaalidarwinisti hän on.
Vierailija kirjoitti:
Johan on. Puolueen puheenjohtaja haukkuu kannattajansa pystyyn. Saavutus sekin.
Taitaa olla jo henkisesti kokoomuslainen? Meni persuna Orpon hallitusneuvotteluun ja taisi tulla ulos kokoomuslaisena?
Ensinnäkin kun laitoin hakukenttään Riikka Purra huomasin, että nämä kaksi aloitusta oli poistettu ( oli toki useampikin aloitus poistettu, mutta nämä nyt esimerkiksi) .
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:10 | 14.6.2024 | 55
Purra yhdisti Oulun puukotuksen katujengeihin - Epäilty onkin äärioikeistolainen
Voi Purra Purra, mikä pelle oletkaan.
Keskustelu | Aihe vapaa | 9:53 | 14.6.2024 | 84
Keskellä päivää, keskellä kauppakeskusta, nuoren puukotus. Toivottavasti uhri selviää.
Itse olisin vain halunnut kommentoida tätä kopio puukotusta Oulussa. Nyt Riikka ilmoitti heti X ssä, että oli rasistinen teko ja on tuomittava.
Jos näkisin ainoana ihmisenä Riikan tippuvan risteilylaivan ulkokannelta mereen, kääntäisin selkäni, enkä hakisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on. Puolueen puheenjohtaja haukkuu kannattajansa pystyyn. Saavutus sekin.
Taitaa olla jo henkisesti kokoomuslainen? Meni persuna Orpon hallitusneuvotteluun ja taisi tulla ulos kokoomuslaisena?
Muija on tainnut mennä jo Kokoomuksenkin ohi oikealle.
Riikassa olisi parturi-kampaajan ainesta. Ehkä siitä tuleekin hänen uusi ammattinsa, kun poliittinen ura on tämän vaalikauden jälkeen tässä.
Vierailija kirjoitti:
Riikassa olisi parturi-kampaajan ainesta. Ehkä siitä tuleekin hänen uusi ammattinsa, kun poliittinen ura on tämän vaalikauden jälkeen tässä.
Sakset heilumaan! Se tekisi sitten 15 €, kiitos (=miesten tukanleikkuu)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä taidan lähettää Riikkulille semmoisen parturisetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä taidan lähettää Riikkulille semmoisen parturisetin.
Ja minä puolestani parit hiuspinnit, että voi laittaa tukan samalla tavalla kuin Fakta homman Pirre Kaasisella.
Minkälaista mahtaa olla elämä, jos on se tunne, että on itse oikeassa ja kaikki muut väärässä? Sellainen trumppilainen tunne, että koko maailma ansaitsee rangaistuksen, kun eivät arvosta tarpeeksi?
Synkkää on. Onneksi Purralla ei ole ydinasenappia lähellä.
Voi Kerttu-koiraparkaa, kun sillä on tuommoinen emäntä! Taitaa saksia hauvelin nappulatkin kahtia.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista mahtaa olla elämä, jos on se tunne, että on itse oikeassa ja kaikki muut väärässä? Sellainen trumppilainen tunne, että koko maailma ansaitsee rangaistuksen, kun eivät arvosta tarpeeksi?
Synkkää on. Onneksi Purralla ei ole ydinasenappia lähellä.
Sasse.
Kyllä ne perussuomalaiset äänestäjät pettyivät Riikka Purraan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella orpo olo. Poliittinen suuntautuminen on Suomi ensin kaikessa, mutta olo on silti koditon... Purra kyllä teki todella tyhmästi lähtiessään Petterin leikkiin. Kukaan järkevä ei tee yhteistyötä kokoomuksen kanssa joka avoimesti ihannoi luokkayhteiskuntaa
Kai mun täytyy sitten 2027 eduskuntavaaleissa kääntyä demariksi...
Älä ihmeessä,Tämä maa ei kestä uutta velkaa vielä kymmeneen vuoteen,senverta Sannuli ehti sitä ottamaan,nyt yritetään näistä selvitä,ettei tule toisia käskijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi äänestää puoluetta joka haluaa tap paa oman kansansa ja vielä vidduilee siitä somessa?
Saksikuva oli sitä, että leikkasi puolueensa kannatuksen. Käsitin sen heti niin.
Vierailija kirjoitti:
Voi Kerttu-koiraparkaa, kun sillä on tuommoinen emäntä! Taitaa saksia hauvelin nappulatkin kahtia.
15 kilon Lurppa-säkki riittää sen jälkeen 30 kilon edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi äänestää puoluetta joka haluaa tap paa oman kansansa ja vielä vidduilee siitä somessa?
Saksikuva oli sitä, että leikkasi puolueensa kannatuksen. Käsitin sen heti niin.
Sehän se oli se piiloviesti siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 kilon Lurppa-säkki riittää sen jälkeen 30 kilon edestä.
Ei vegaani-Riikan taloudessa taideta antaa koirallekaan muuta kuin salaattilautanen: - Sinähän syöt sitä, mitä sinulle tarjotaan! Jos ei kelpaa, ole ilman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella orpo olo. Poliittinen suuntautuminen on Suomi ensin kaikessa, mutta olo on silti koditon... Purra kyllä teki todella tyhmästi lähtiessään Petterin leikkiin. Kukaan järkevä ei tee yhteistyötä kokoomuksen kanssa joka avoimesti ihannoi luokkayhteiskuntaa
Kai mun täytyy sitten 2027 eduskuntavaaleissa kääntyä demariksi...
Älä ihmeessä,Tämä maa ei kestä uutta velkaa vielä kymmeneen vuoteen,senverta Sannuli ehti sitä ottamaan,nyt yritetään näistä selvitä,ettei tule toisia käskijöitä.
Eikös tämä hallitus ole jo ensimmäisen vuoden aikana enemmän velkaa kuin Marin. Pysy hereillä. Persujen kannattajia höynäytettiin persujen kuin kokoomuksenkin puolelta ja EK:n pojat nauraa partaansa.
Joskus hyvin nousuun lähtenyt poliittinen urakin voi päättyä kuin saksilla leikaten.