Voiko samassa kerrostalossa mutta eri rapussa asuvia kutsua naapureiksi?
Jos toinen asuu C-rapussa ja toinen A-rapussa? Talossa on siis 3 rappua.
Kommentit (11)
Mietin vain että uskallanko alkaa moikata yhtä miestä tuolta eri rapusta? Ettei hän pidä minua outona/iskijänä (Suomessa kun ollaan).
Ap
Ei missään nimessä! Lakikin jo moisen kieltää...
Kaikki samassa talossa asuvat on naapureita. Sitten on erikseen seinänaapurit ym.
Jo on taas idioottikysymys. Voit kutsua heitä vaikka prinsseiksi ja prinsessoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain että uskallanko alkaa moikata yhtä miestä tuolta eri rapusta? Ettei hän pidä minua outona/iskijänä (Suomessa kun ollaan).
Ap
Älä huoli, pitää jo nyt.
Minä pidän naapureina jopa muissa taloyhtiön taloissa asuvia.
Eikä tarvitse edes olla naapuri, jos haluaa moikata. Etenkin jos näkee toista säännöllisesti.
Kyllä viereisessä talossakin asuvat on naapureita.
Moikkaan samassa pihassa usein kulkevia, en välttämättä tiedä asuuko vai käykö kylässä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh, ihan normaalia Suomessakin moikata kaikkia taloyhtiön pihalla tms. vastaantulevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Täh, ihan normaalia Suomessakin moikata kaikkia taloyhtiön pihalla tms. vastaantulevia.
Kyllä mutta emme ole jutelleet koskaan. Mietin vain jos hän ei moikkaakaan takaisin. Hän kyllä jotenkin tunnistaa minut, siitä olen varma, mutta en tiedä tietääkö hän että asun juuri samassa talossa; voi luulla että asun vain samalla alueella.
Minulle kaikki on naapureita, jopa nekin jotka ei edes asu samassa talossa.