Onko täällä ketään joka suhtautuisi ruokaan silkalla nautinnolla?
Toki nyt varmaan moni älähtää, että kyllä minä, kyllä minä, mutta nyt tarkoitan sellaisia jotka syövät ilman että tarvitsee ajatella, hiilareita, kaloireita, pieruja tahi suonistoja?
Syö ruokaa koska se on hyvää, syö perunaa, syö pekonia, syö porkkanaa, syö karkkia.
Nauttien elosta ja omasta olosta, omasta kropasta sentteineen tahi luineen.
Ajatuksella että kun housun vyötärö kiristää, otetaan muutama viikko hieman enemmän liikkuen, tahi herkutteluja vähentäen.
Onko teitä muita? Miksi tyyliksi kutsuisimme itseämme?
Kommentit (3)
se hyvää vai ei" . Olen hoikka, joten siltäkään kannalta ei tarvitse. En kovin paljoa jaksa syödä kerralla, joten keskityn siihen, että se mitä syön olisi mahdollisimman hyvää. Toiseksi, en harrasta myöskään viinaa tupakkaa tms kalliita harrastuksia, joten olen päättänyt, että ruoka saa mun tapauksessa maksaa mitä maksaa. Pääasia, että maistuu.
Itselläni taitaa mitat olla " kunnossa" sen takia että rakastan erinäisiä salaatteja ja kasviksia joita sitten syönkin runsaasti. Karkkia tai muutakaan makeaa en syö, syön kylläkin suolatikkuja ja pähkinöitä senkin edestä ;)
Hyvä ruoka on ihaninta mitä olla voi! Käyn useasti ulkona syömässä (pihvien perään myöskin olen!) ja kotona laitamme aina hyvää ruokaa. Ruuassa emme säästele.
170cm/63kg. eli en ole lihava. mut syön milloin mitäkin.
Ostin just kaupasta karkkia ja ajattelin että tänään vois tehdä pizzaa.
välillä tulee kausia että liikunkin paljon. Pitäs taas ottaa itteä niskasta kiinni:)
Kun leivon pullaa niin saatan vetästa vaikka 5-6 pullaa tuoreeltaan.
Mä todellakin nautin syömisestä.