Onko totta että miehet haluaa suhteeeseen vain nuoren ja kauniin naisen?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä eniten silmäniloa tuottaa 50+ naiset.
Mies 59 v.Jos puhut totta niin taidat olla harvinaisuus. Tai sitte copetat koska et saa enää niitä nuorempia
Taidan olla siis harvinaisuus :) (mitä on copettaa?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ongelma on naisten yksipuolinen miesmaku. Valtaosa naisista pitää yhdestä ja samasta miehestä.
Miehetkin pitää samoista naisista, mutta suurin osa miehistä vain tyytyy johonkin
Ei pidä. Tätä on ihan tutkittukin, että miehet pitävät ulkoisesti hyvin monennäköisistä naisista, kun taas valtaosa naisista pitää yksistä ja samoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ongelma on naisten yksipuolinen miesmaku. Valtaosa naisista pitää yhdestä ja samasta miehestä.
Miehetkin pitää samoista naisista, mutta suurin osa miehistä vain tyytyy johonkin
Ei pidä. Tätä on ihan tutkittukin, että miehet pitävät ulkoisesti hyvin monennäköisistä naisista, kun taas valtaosa naisista pitää yksistä ja samoista miehistä.
En usko tuollaiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niiden miesten kohdalla voi olla näin joilla on hyvin vientiä? Suurimmalle osalle meistä tavallisista tai sitä huonommista miehistä riittää että naisella tuntuu syke.
No sehän vain kertoo, mitä mies sitten oikeasti haluaa. Jos sulla olisi vientiä, millaisen naisen valitsisit?
No omanikäisen joka tulee omillaan toimeen ja on tervepäinen. Eipä niitä oikein muita kriteerejä ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vollottavat kun olikin pelimies, joka kävi vähän mätästä polkemassa ja se siitää. Joo, ei millään olisi voinut arvata, se vaikutti niin kivalta mieheltä. Just joo, tai olisikohan vika omassa sokeudessa ja arviointikyvyn puutteessa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen M45 ja mulla on 63 vuotias nainen ja sen kroppa on timminpi kuin monella 20-30 vuotiaalla, kasvoiltaakin kuin 40 vuotias.
Eli sua kiinnostaa myös 20-30 vuotiaat
Ikä on vain numero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vollottavat kun olikin pelimies, joka kävi vähän mätästä polkemassa ja se siitää. Joo, ei millään olisi voinut arvata, se vaikutti niin kivalta mieheltä. Just joo, tai olisikohan vika omassa sokeudessa ja arviointikyvyn puutteessa xD
Sama juttu jos mies kattoo naisessa vian ulkonäköä ja sitten itkee kun nainen petti
Joku +-3 vuotta olisi aika ideaali ikäero. Olen lopenkyllästynyt siihen, että mua lähestyy lähemmäs 10v vanhemmat vatsakkaat isukit. Siis mitä ihmettä? Enköhän mä hoikka & lapseton 40v nainen katsele vastaavanlaisessa elämäntilanteessa olevia. Tuskin ne elintavatkaan kohtaavat, jos toisella on kauhea tynnyri ja toisella ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Plärättiin kerran kolmen kaverin kanssa Tinderiä ja aika erilaisia mieltymyksiä kyllä oli. Esimerkiksi itselleni ulkonäöllisesti kiinnostavin on sellainen jäntevä, liikunnalliselta, fiksulta ja päämäärätietoiselta vaikuttava nainen, pitkät hiukset, rinnat mieluiten pienehköt kuin isot, ei tatuointeja eikä liian paljastavia vaatteita.
Ne oli vaan keskenään eri tavalla hyvännäköisiä. Kuten Sydney Sweeney ja Zendaya. Ei sillä tavalla erinäköisiä kuin Sydney Sweeney ja Lena Dunham.
Naiset kun koristautuu ja pukeutuu useimmiten värikkäämmin ja persoonallisemmin kuin miehet niin voi syntyä käsitys että kauniit naiset olisi tosi erinäköisiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Joku +-3 vuotta olisi aika ideaali ikäero. Olen lopenkyllästynyt siihen, että mua lähestyy lähemmäs 10v vanhemmat vatsakkaat isukit. Siis mitä ihmettä? Enköhän mä hoikka & lapseton 40v nainen katsele vastaavanlaisessa elämäntilanteessa olevia. Tuskin ne elintavatkaan kohtaavat, jos toisella on kauhea tynnyri ja toisella ei...
Miehet tunnetusti tuossa 40+ kattelee niitä 10 vuotta nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuollaiseen
https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&sca_esv=d517c7e…
Usko pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäisikin vain katseluun tuo homma. No tiedänpä nyt olla kohteliaan etäinen tai tarvittaessa tyly, niin jättävät sitten toivottavasti rauhaan. En mä halua mitään rapakuntoista isukkia, jolla on lapsia rasitteenaan. Miksi haluaisin? Mitä mä siitä saisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä katselen lähinnä oman ikäisiäni, mutta en poissulje 5-10 vuotta nuorempia tai vanhempia. Aika harvassa on kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu yli 25 vuotiaskaan kelpaavan...
N27
Mä löysin mieheni 26 vuotiaana mutta täytyy todeta että näytin silloin vielä 19v :D
Mä löysin tai mut löysi just sopiva mies, kun olin 35.
Olen kyllä ikäni urheillut ja liikkunut, että tiukka ja hyväkuntoinen olin.
Olen myös pohtiva.
Ja aika arka.
Tuossa kohtaa olin rohkea, kun uskalsin tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kai totta. Siinä missä naiset haluavat turvallisen, hauskan, itsevarman, komean ja varakkaan miehen... mutta koska harvalla on aidosti mahis valita, otetaan se kenet saadaan.
En kyllä koskaan halunnut varakasta vaan sellaisen kenen kanssa klikkaa ja joka on omaan silmään kivannäköinen. Mutta näköjään mieheni on myös muiden naisten silmään kivannäköinen koska esim äitini on kovin tykästynyt häneen.
Harvemmin ihmisten nais-tai miesmaku on niin poikkeava, etteikö omasta mielestä kivannäköinen olisi hyvin monen muunkin mielestä kivannäköinen.
Tän takia en ole koskaan ymmärtänyt "kauneus on katsojan silmässä". jos olisi noin, miksi kaunis ihminen niin harvoin saa pakkeja? vai tarkoittaako tuo enimmäks
Kyllä kauniskin ihminen saa pakkeja. Ensinnäkään kaikille ei riitä pelkkä kauneus, ja toiseksi vaikka henkilö olisi kaunis, hän ei silti ole ihan kaikkien tyyppiä seksuaalisesti. Eivätkä ihmiset sellaisia ole, että aina kun joku kaunis tulee iskemään, jätetään jo olemassaoleva suhde ja aloitetaan uusi suhde sen kauniin kanssa, kunnes taas seuraava kaunis tulee iskemään, jolloin erotaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa. Plärättiin kerran kolmen kaverin kanssa Tinderiä ja aika erilaisia mieltymyksiä kyllä oli. Esimerkiksi itselleni ulkonäöllisesti kiinnostavin on sellainen jäntevä, liikunnalliselta, fiksulta ja päämäärätietoiselta vaikuttava nainen, pitkät hiukset, rinnat mieluiten pienehköt kuin isot, ei tatuointeja eikä liian paljastavia vaatteita.
Ne oli vaan keskenään eri tavalla hyvännäköisiä. Kuten Sydney Sweeney ja Zendaya. Ei sillä tavalla erinäköisiä kuin Sydney Sweeney ja Lena Dunham.
Naiset kun korist
Miten nämä amerikkalaiset julkkikset liittyvät suomalaisten deittailuun? Valtaosa deittailee ihan "tavallisten" suomalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä että on erityyppisiä hyvännäköisiä ihmisiä. Esim jonkun mielestä Lauri Tilkanen on "liian siloinen" ja tykkää enemmän Jason Momoasta, mutta kukaan ei voi tosissaan väittää etteikö kumpikin mies olisi omalla tavallaan hyvännäköisiä ja siksi molemmilla onkin sankoin joukoin ihailijoita. Sen sijaan hyvin harva ihailee Bill Gatesia tämän ulkonäön vuoksi.
Sitten ihmiset kuitenkin ihastuvat johonkin työkaveri-Pekkaan tai tutuntuttuun Jaakkoon ja tuntevat näihin vetoa kokien ihastuksen kohteensa hyvännäköisiksi, vaikka kyseessä ei ole mikään "yleisesti hyvännäköisenä pidetty" näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli vaan keskenään eri tavalla hyvännäköisiä. Kuten Sydney Sweeney ja Zendaya. Ei sillä tavalla erinäköisiä kuin Sydney
No siten että suomalaisnaisissakin miehet tykkää kauniista naisista, vaikka Pertti tykläisikin enemmän pitkistä ja Jaakko lyhyistä hiuksista. Molemmilla hiustyyleillä varustetuista löytyy kauniita. Sen sijaan kumpikaan ei tykkää rumista naisista riippumatta siitä millaiset hiukset tällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä että on erityyppisiä hyvännäköisiä ihmisiä. Esim jonkun mielestä Lauri Tilkanen on "liian siloinen" ja tykkää enemmän Jason Momoasta, mutta kukaan ei voi tosissaan väittää etteikö kumpikin mies olisi omalla tavallaan hyvännäköisiä ja siksi molemmilla onkin sankoin joukoin ihailijoita. Sen sijaan hyvin harva ihailee Bill Gatesia tämän ulkonäön vuoksi.
Sitten ihmiset kuitenkin ihastuvat johonkin työkaveri-Pekkaan tai tutuntuttuun Jaakkoon ja tuntevat näihin vetoa kokien ihastuksen kohteensa hyvännäköisiksi, vaikka kyseessä ei ole mikään "yleisesti hyvännäköisenä pidetty" näyttelijä.
No nuo olikin esimerkkejä. Yleensä kuitenkin tämä työkaveri-Pekka tai Liisa on sellaisia, joita useampi muukin pitää hyvännäköisenä eikä kukaan rumana.