Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kannattaa aloittaa luisteluharjoitukset?

Vierailija
29.01.2007 |

Ja kannattaako " kaksiteräisiä" edes käyttää? Tyttö nyt 2,5v. ja mietin kannattaako ostaa luistimet ja onko niitä edes kovin pieniä olemassa (koko 23-24). Kertokaa te, joiden lapset harrastavat luistelua, missä iässä aloititte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen sitä saat vaan aikaan nilkka/sidekudos/jännevaurioita, jotka voivat aiheuttaa selkärankaan ja niskanikamiinkin ongelmia. älä siis kiirehdi, vasta ensi talvena suosittelen teidän lapsen kohdalla!

Vierailija
2/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jalkaan laittamista ja lähes heti pois ottamista. Niin, minulla on kaksoset, siksi ostin tietämättömänä molemmille luistimet. Viime vuonna, siisn 4-v oppivatkin jo luistelemaan ja tänä vuonna vauhti senkun kiihtyy.

Eli minun mielestä ei kannata ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpäinkin, oppi myös nousemaan itse ylös. Mitä haittaa tuosta voisi olla mainitsemillesi elimille? Vai onko meidän lapsi jo fyysisesti kypsä?

Vierailija
4/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aloittaneet molemmat pojat. Ekaa ei kovin kiinnostanut, mutta toinen on innoissaan ja oppi nopeasti.

Vierailija
5/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tarkoitin fysiikalla. tasapainoahan luistelu vaatii ja kehon hallintaa. 3-vuotiaalla se on vielä usein heikkoa.

sinuna en kyllä luistattaisi 2,7-vuotiasta, sillä nilkan sidekudokset ja nivelet ovat vielä löysät ja kestävät vain tiettyä painetta. Luistimien varassa nilkan seutuu kehittyy kova paine ja asentovirheet ovat mahdollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän