Pidätkö ulkonäköetuoikeuksia tasa-arvo ongelmana?
Nyt ei puhuta ylipainoista vaan ja ainoastaan naamasta, ihmiset saavat sen avulla kaikenlaisia etuoikeuksia läpi elämänsä. Onko se sinusta oikein ja pitäisikö siihen puuttua jotenkin? Aitoa tasa-arvoa ei voi syntyä maailmassa missä ihmisiä suositaan pelkän ulkonäön perusteella.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, vasemmiston uusi keksintö... Ettekö huomaa, että luovat jatkuvaa vastakkainasettelua ja uhriutumista. Ihonväri, etnisyys, ikä, seksuaalinen suuntautuminen, sukupuoli ja nyt sitten ulkonäkö... Kaikista tehdään uhreja, koska jokainen osuu johonkin syrjittyyn kohtaan melkein väkisin. Paitsi ehkä hyvännäköinen 35v valkoinen heteromies...
Elämä ei ole reilua, kaikilla on joku ongelma. Saavutusten eteen pitää tehdä töitä. Tällä nykytouhulla luodaan katkeruutta ja kateutta, kansa toisiaan vastaan. Samaan aikaan vasemmistokin rikastuu, asuvat valkoisten keskiluokkaisilla asuinalueilla, ovat ns etuoikeutettuja. Puhdasta vedätystä koko touhu.
Sinäpä tämän kiteytit. Samaan soppaan sotkevat lusikkansa kuitenkin yritykset jotka tienaavat ihmisten ulkonäköön liittyvillä alemmudentunteilla. Ja näitä voi luoda koko ajan lisää sitä mukaa kun ehdollistetaan jengi muokkaamaan kehoaan yhä syvemmältä ja pysyvämmin. Tulostahan voi joutua korjailemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa 1 min tätä, niin ymmärrätte miten ihmiset kohtelevat sinua, jos et ole komea!
Niin, no... Jo pelkästään alkukuvat videolla kertovat kaiken. Jos saisi valita, niin kukapa nyt tuon kaljuuntuvan ja pallosilmäisen miehen kanssa edes haluaisi hengailla? Jos voi valita miehen, jolla on kaikki hiukset päässä ja symmetriset silmät. Kasvot ovat myös paremman näköiset, kun vasemmanpuoleisella mieshellä.
T. N22
Niinpä! Mitäpä muuta sitä pissikseltä voisi odottaa... Kun ulkonäkö on se tärkein, eikä suinkaan mitä sieltä korvien välistä löytyy.
No jos oletetaan että molemmat tyypit on ihan normaaleja ja kivoja ym niin tottakai kaikki valkkaa sen hyvännäköisen lähempään tutustumiseen. Sama naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva on oikeasti ruma jos ei ole lihava. Kyllä se rumuus aina lähtee epäterveistä elämäntavoista.
Ruma naama ja lyhyys. Ei paljoa auta, jos on lihaksikkaan jäntevä ja matala rasvaprosentti.
No jaa, Charles Bronson oli 175cm pitkä, mikä on aivan liian lyhyt mitta miehelle naisten milestä nykyään. Naamataulustaan hän itse totesi, että näyttää avolouhokselta, jossa on tehty liikaa rajäytyksiä. Oli tosin erittäin rasvattomassa ja jäntevässä kunnossä koko elämänsä ajan, ja melkoisesti naisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko esimerkiksi Sanna Marin ollut yhtä suosittu ja tunnettu henkilo pääministerinä kautta Euroopan jos olisi ollut tavallisen näköinnen pyöreä keski-ikäinen nainen, eikä nuorekas tai kaunis?
Ei taatusti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa 1 min tätä, niin ymmärrätte miten ihmiset kohtelevat sinua, jos et ole komea!
Niin, no... Jo pelkästään alkukuvat videolla kertovat kaiken. Jos saisi valita, niin kukapa nyt tuon kaljuuntuvan ja pallosilmäisen miehen kanssa edes haluaisi hengailla? Jos voi valita miehen, jolla on kaikki hiukset päässä ja symmetriset silmät. Kasvot ovat myös paremman näköiset, kun vasemmanpuoleisella mieshellä.
T. N22
Ahaa! Eli nuoret naiset välittävät sittenkin miehen ulkonäöstä, eikä pelkästään luonteesta? Täällähän naiset jatkuvasti sanovat, kirjoittavat jne. että miehen luonne on se joka merkitsee ei ulkonäkö. Valehtelevatko naiset sitten täällä?
Ei ole kukaan nainen tuollaista väittänyt. Tottakai ulkonäöllä on väliä.
Kun olin nuori ja hljainen suht nätti nuori nainen(aikoinaan), niin ei kukaan mua tullut repimään sieltä nurkista kun olin aina seinäruususena. Oikeastaan ihmiset jätti vain rauhaan eikä kukaan edes kysynyt koskaan mukaan minnekään. Luulen että menestykseen pitää olla myös jotenkin karismaattinen, hyvät sosiaaliset taidot ja nauttia olla ihmisten seurassa. Eli jos olet vain nätti, tylsä ja seinäruusu niin et sä mitenkään menesty tuosta noin vain automaattisesti. Kyllä sen eteen pitää tehdä jotain muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori ja hljainen suht nätti nuori nainen(aikoinaan), niin ei kukaan mua tullut repimään sieltä nurkista kun olin aina seinäruususena. Oikeastaan ihmiset jätti vain rauhaan eikä kukaan edes kysynyt koskaan mukaan minnekään. Luulen että menestykseen pitää olla myös jotenkin karismaattinen, hyvät sosiaaliset taidot ja nauttia olla ihmisten seurassa. Eli jos olet vain nätti, tylsä ja seinäruusu niin et sä mitenkään menesty tuosta noin vain automaattisesti. Kyllä sen eteen pitää tehdä jotain muutakin.
Saattaa myös olla ettet ollut mitenkään silmiinpistävän hyvännäköinen. Silloin yleensä ihmiset lähestyy kyllä hiljaistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa myös olla ettet ollut mitenkään silmiinpistävän hyvännäköinen. Silloin yleensä ihmiset lähestyy kyllä hiljaistakin.
Siis onhan mua lähestytty mutta kun on huomattu että olin estynyt ja sosiaalisesti vammainen niin ihmiset kaikkosi ympäriltä. sen takia sanoin että menestykseen vaaditaan muutakin kuin nätti ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan mua lähestytty mutta kun on huomattu että olin estynyt ja sosiaalisesti vammainen niin ihmiset kaikkosi ympäriltä. sen takia sanoin että menestykseen
No joo tietysti jos se kaunis jäkittää paikoillaan suolasillinä niin mitenpä se nyt "menestyisi". Mut jos on 2 yhtä hyvää jossain asiassa niin se kauniimpi valitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä kuitenkin on, että tytöistä kasvatetaan itsenäisiä sukupuoliuhriutujanaisia.
Kuules Pasi! Tässä ilmainen vinkki, miten sinäkin voit vaikuttaa miellyttävämmältä:
Noudata ohjeita niin et joudu kitisemään yksin loppuikääsi. Pillutakuuta ei tälläkään ohjeella silti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N22
Niinpä! Mitäpä muuta sitä pissikseltä voisi odottaa... Kun ulkonäkö on se tärkein, eikä suinkaan mitä sieltä korvien välistä löytyy.
Lisääntymisbiologiaa. Tietyt piirteet ihmisen ulkonäössä, esim. symmetria, kertovat terveistä geeneistä ja paremmista selviytymismahdollisuuksista yhteisille jälkeläisille. Samalla lailla miehetkin suosii riittävän kauniita naisia.
Pahinta kai on kun ei ole ulkonäköä eikä mitään korvien välissä, vai mitäs sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan mua lähestytty mutta kun on huomattu että olin estynyt ja sosiaalisesti vammainen niin ihmiset kaikko
Miten tuota "yhtä hyvyyttä" mitataan? siis jokin tekninen taito?
Kahta erilaista persoonaa on hankalampi vertailla. Se edustavampi voi nopeasti osoittautua huijari-tyhjäpääksi, kun taas se vaatimattomampi luonteeltaan miellyttäväksi ja yhteistyökykyiseksi. Tässä jo nähdään miten älyttömiä nämä ulkonäkövertailut ovat. Kyllä tuolla työelämässä onneksi sitä luonnetta katsotaan, kykyä joustaa ja halua oppia. Ulkonäkö ei noissa auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan mua lähestytty mutta kun on huomattu että olin estynyt ja sosiaalisesti vammainen niin ihmiset kaikko
Jotkut sanoo palstalla, että näteille ja kauniille asioita vain tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko esimerkiksi Sanna Marin ollut yhtä suosittu ja tunnettu henkilo pääministerinä kautta Euroopan jos olisi ollut tavallisen näköinnen pyöreä keski-ikäinen nainen, eikä nuorekas tai kaunis?
Ei taatusti olisi.
Oli vielä naamaansakin räätälöinyt. Todellinen maailmannainen.
Ja kukas täällä taas uhriutuukaan, ellei tyhmä ja tyhmännäköinen tyhmästi käyttäytyvä poju, joka ei vieläkään tajua olevansa h i n t t i.
"No jos oletetaan että molemmat tyypit on ihan normaaleja ja kivoja ym niin tottakai kaikki valkkaa sen hyvännäköisen lähempään tutustumiseen. Sama naisten kohdalla."
Mutta kun ihan tavis naiset luulee itsestään liikoja. Moni tavis nainen luulee olevansa jotenkin kaunis, vaikka on ihan tavis niin kuin suurin osa naisista ja miehistä. Meikkejä käyttämällä moni nainen piilottaa epäkohdat kasvojensa iholla, näin luullen että hänestä tuli joku kaunotar, joka ansaitsee Brat Pittin näköisen miehen itselleen. Tiedän tämän, koska olen itse mies ja naisvaltaisella alalla töissä. Kuulen jatkuvasti kahvitauolla taukohuoneessa siitä, miten tavis naiset valittavat, kun ei löydy sopivaa kumppania heille. Olen pari kertaa kysynyt, että mikä kumppanin löytymisessä on niin vaikeata? Vastaus on että suurin osa kumppaniehdokkaista ei heretä heissä minkäänlaisia seksuaalisia tunteita... Vaikka miehet ovat olleet taviksen näköisiä niin kuin nämä naisetkin.
Ei sit tänäkään viikonloppuna käynyt inceleillä flaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onhan mua lähestytty mutta kun on huomattu että olin es
No miten nyt ylipäätään työntekijät valitaan? Totta kai on tilanteita että on kaksi tai useampi tasaveroinen hakija. On tutkittu että hyvä ulkonäkö auttaa myös työelämässä. Niin se vain on.
Tasa-arvo-ongelma on yhdyssana, tauno. Olisko sun ongelma lähinnä älyn puute.
Ahaa! Eli nuoret naiset välittävät sittenkin miehen ulkonäöstä, eikä pelkästään luonteesta? Täällähän naiset jatkuvasti sanovat, kirjoittavat jne. että miehen luonne on se joka merkitsee ei ulkonäkö. Valehtelevatko naiset sitten täällä?