Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun tekemään hirveän isoja päätöksiä ihan lähiaikoina. Mistä saan voimaa tehdä oikeat ratkaisut??

29.01.2007 |

Ensinnäkin minun täytyy päättää, annanko tästä eteenpäin avioliitolleni kaikkeni vai en. Jotenkin tiedän että se olisi varmasti parasta - tunteista huolimatta. Jos näin päätän niin se tarkoittaa, etten voisi olla enää missään tekemisissä ihastukseni kanssa.

Tästä taas seuraa ongelma, sillä hän tulee kanssani taas samaan työpaikkaan huhtikuusta alkaen. Pelkään ettei minulla ole voimia pysyä hänestä erossa jos näemme joka päivä. Ongelmia siinä on vaikka emme näkisikään, onhan se nyt jo todistettu. :( Toisin sanoen ainut fiksu ratkaisu on alkaa etsiä töitä muualta. Hänelle tämä työkuvio ei ole mikään ongelma, eli hän ei muualle töihin lähde. Hän olisi kuulemma joka tapauksessa valmis olemaan kanssani suhteessa, eli mitään himmausta hänen puoleltaan ei ole tiedossa.

Mieheni tulee olemaan todella ihmeissään, jos jätän tämän työn. Jos en kerro hänelle totuutta suhdesotkusta, niin joudun keksimään jonkun muun hätävalheen syyksi työpaikan vaihdokselle. Työkavereiden takia joudun sellaisen keksimään joka tapauksessa, mutta oma mies onkin vähän eri asia. Joka tapauksessa vähän huolettaa, että jotkut saattavat laskea yhteen 1+1... Eikä minulla ole mitään takeita edes siitä, ettei ihastukseni kerro tapahtuneesta kenellekään töissä.

En tiedä mistä saisin voimaa valita oikein. Itseluottamukseni on " pikkuisen" nollassa. Pelkään että jos päätän jotain, päätös ei pidä. Ei se ole pitänyt tähän astikaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sä ylipäätään olet pärjännyt elämässä jos olet noin päättämätön :-).

Ihan sama mitä sulle neuvotaan, sehän on jo nähty. Koita nyt vaan selvitä tästä sotkusta, 10 vuoden päästä olet ehkä viisaampi.

Ihan kaikella hyvällä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi