Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Mosley on läydetty kuolleena merestä

Vierailija
09.06.2024 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010486614.html

Ikävä juttu. Hänen tv-sarjansa olivat hyviä. 

Kommentit (554)

Vierailija
361/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan hänellä sellainen parempi älykello käytössään. Saattaisi näyttää mielenkiintoista dataa jälkikäteen katseltuna. Mulla itselläni on paska älykello ja sen mukaan olen aina välillä kuollut kun se lakkaa mittaamasta sykettä.

Tuskin oli. Noissa älykelloissa on yleensä GPS kartat ja puhelimet sun muut toiminnot ja sen avulla viranomaiset olisivat voineet seurata hänen liikkeitään tai hän olisi itse käyttää sitä avun saantiin. Luulisi ainakin, että rikkaalla lääkärillä, joka on terveysyntoilija on kaikista paras mahdollinen malli, jos sellaista haluaa käyttää.

Vierailija
362/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää varulta mukana vaikka niitä nesteytysgeelejä helteellä jos isomman vesimäärän kantaminen ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla ihmisistä on selkeästi tarve kehittää mahdollisimman dramaattinen ja mieluusti vielä tietyllä tapaa pahansuopa selitys kaikelle. Mainittu paha olo on ihan varmasti jotain vakavaa eikä tasoa lieviä vatsanväänteitä, jos taas paha olo oli (hätä)vale niin syy on ihan varmasti riita eikä esim vaan se että ei tee mieli istua rannalla, kännykkä on ihan varmasti jätetty tahallaan pois eikä vahingossa, vaimo ihan varmasti päästi huonovointisen miehen yksin ilman puhelinta kävelemään koska halusi tästä eroon eikä siksi että tilanne ei vaikuttanut mitenkään vakavalta vaan hyväkuntoinen mies oli tottunut reippailemaan tms.

Sitten on vielä erikseen nämä pellet jotka vakavissaan ehdottavat karanneita kuristajakäärmeitä sun muita mielettömyyksiä.

Kylläpäs sinä nyt pahoitit mielesi tuosta

En pahoittanut, itsensähän nuo järjettömyyksien ehdottelijat nolaavat. Sivusta tuon sortin typeryyksien seuraaminen on huvittavaa, eri asia sitten jos sattuu omalle tai läheisen kohdalle.

Vierailija
364/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohtalon ivaa, että ennen Kreikan-lomaa uhri oli päättänyt kiertueen, joka kantoi nimeä: Syö hyvin, nuku paremmin, elä pidempään.

Tosin, kuten lehdistä on luettu, hänen vointinsa ei ollut paras mahdollinen ennen kohtalokasta retkeään. Myös hellevaroitus oli annettu samaan aikaan, mutta oliko se tavoittanut patikoijaa?

Vierailija
365/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan hänellä sellainen parempi älykello käytössään. Saattaisi näyttää mielenkiintoista dataa jälkikäteen katseltuna. Mulla itselläni on paska älykello ja sen mukaan olen aina välillä kuollut kun se lakkaa mittaamasta sykettä.

Tuskin oli. Noissa älykelloissa on yleensä GPS kartat ja puhelimet sun muut toiminnot ja sen avulla viranomaiset olisivat voineet seurata hänen liikkeitään tai hän olisi itse käyttää sitä avun saantiin. Luulisi ainakin, että rikkaalla lääkärillä, joka on terveysyntoilija on kaikista paras mahdollinen malli, jos sellaista haluaa käyttää.

Se on puhunut myös digital detoxista ja se kyllä tukisi sitä että jättää kaikki tuollaiset vempaimet ja puhelimenkin kotiin kun lähtee kavereiden kanssa lounaalle. 

Vierailija
366/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo päästi miehen yksin liikkeelle, vaikka oli valitellut oloaan? Melkoinen syyllisyys lankesi nyt puolisonkin päälle. minä ainakin estäisin lähdön, jos mies valittelisi vointiaan lehdissä mainituilla tavoilla.

Kiitos. Juuri tuolla ylempänä joku pääsi sanomasta, ettei kukaan voi olla niin tampio, että syyttää vaimoa.

Kiitos kun todistit pointin, että kyllä voi.

Vierailija
367/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä hukkui...Ei hyvää päivää taas. Hukkuiko kiviin vai aitaan?

Vierailija
368/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas kommenteista huomaa, että suurin osa on sohvaperunoita, joilla ei ole pienintäkään halua liikkua, tai haastaa itseään mitenkään fyysisesti. Valitettavasti nyt kävi ikävästi (miksi kävi näin emme tiedä), mutta ei se sitä tarkoita että tuolle reitille ei koskaan kenenkään pitäisi lähteä missään säässä, minään päivänä. 

Moni on kotiansa kuollut. 

Google Maps antoi tuolle reitille ainoastaan 35 minuuttia jos sinne Agia Marinaan oli Pedistä suuntaamassa. Mutta kuulemma siis tuolta reitiltä on helppo astua harhaan, koska polkua ei ole merkitty selkeästi. Oikeaa reittiä pitkin ja terveenä ei olisi ollut matka eikä mitään hyväkuntoiselle lääkärille. Eli jokin pahasti harhaan astuminen reitiltä on tapahtunut kenties huonontuneen olon ja sekavuuden takia. 

Vierailija
369/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://s1.elespanol.com/2024/06/09/actualidad/861673919_243871125_1706…

Tuollahan se näkyy. Aika piilossa on kivien välissä.

Mitä tässä kuvassa näkyy?

Mikähän on ollut syynä, että on kävellyt tuollaiseen paikkaan mistä kuva on otettu? Karun näköinen paikka.

Vierailija
370/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terveellä järjellä ajattelen asioita. Mies valittaa oloaan huonoksi ja on annettu 40 asteen hellevaroitus. Kyllä silloin pitää aviomiestä toppuutella lähtemästä moiselle patikkaretkelle. Ilman muuta osasyy tapahtuneesta puolisolla tässä tapauksessa. Olisi pitänyt panna sille ajoissa stoppi!

Vierailija
371/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas kommenteista huomaa, että suurin osa on sohvaperunoita, joilla ei ole pienintäkään halua liikkua, tai haastaa itseään mitenkään fyysisesti. Valitettavasti nyt kävi ikävästi (miksi kävi näin emme tiedä), mutta ei se sitä tarkoita että tuolle reitille ei koskaan kenenkään pitäisi lähteä missään säässä, minään päivänä. 

Moni on kotiansa kuollut. 

Google Maps antoi tuolle reitille ainoastaan 35 minuuttia jos sinne Agia Marinaan oli Pedistä suuntaamassa. Mutta kuulemma siis tuolta reitiltä on helppo astua harhaan, koska polkua ei ole merkitty selkeästi. Oikeaa reittiä pitkin ja terveenä ei olisi ollut matka eikä mitään hyväkuntoiselle lääkärille. Eli jokin pahasti harhaan astuminen reitiltä on tapahtunut kenties huonontuneen olon ja sekavuuden takia. 

Tulikuumassa mäkisessä maastossa ilman varjoa 35 minuuttia voi olla todella pitkä kävely.

Siinä alkuperäisessä ketjussa joku kertoi kuukahtaneensa kuumuudesta lyhyemmälläkin kävelyllä niin, ettei olisi pystynyt edes hälyttämään itse apua, mutta tuli onneksi löydetyksiä.

Vierailija
372/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on puhunut myös digital detoxista ja se kyllä tukisi sitä että jättää kaikki tuollaiset vempaimet ja puhelimenkin kotiin kun lähtee kavereiden kanssa lounaalle. 

Etsintäkuulutuskuvassa ei ole älykelloa. Joku kirkas ranneke kyllä.

Vierailija
373/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan koskaan saada tietää oliko murha, itsemurha vai vahinko.

Ei nyt ainakaan murha.

Vierailija
374/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää varulta mukana vaikka niitä nesteytysgeelejä helteellä jos isomman vesimäärän kantaminen ei onnistu.

Mulla oli Marokossa mukana sellaisia elektrolyyttitabletteja, jotka auttavat jaksamaan kuumissa oloissa. Helppo laittaa matkalaukkuun mukaan jos kuumaan paikkaan suuntaamassa. Toki pitää sitä vettäkin muistaa juoda ja suojautua auringolta.

Vierailija
375/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa kivikkoa tuolla ympäriinsä. Tuollaisessa on haastavaa patikoida ja rasitus on varmasti tuplat kunnon olosuhteisiin nähden, plus se helle.

Tohtorin jo ennestään heikko sydän tilttasi.

Vierailija
376/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan terveellä järjellä ajattelen asioita. Mies valittaa oloaan huonoksi ja on annettu 40 asteen hellevaroitus. Kyllä silloin pitää aviomiestä toppuutella lähtemästä moiselle patikkaretkelle. Ilman muuta osasyy tapahtuneesta puolisolla tässä tapauksessa. Olisi pitänyt panna sille ajoissa stoppi!

Lapselleen voisi noin tehdä.

Puoliso ei ole lapsi vaan toinen tasavertainen aikuinen. Ei hänelle panna stoppia jos hän itse haluaa lähteä. Sehän olisi ihan järkyttävää holhoamista ja minä ainakin loukkaantuisin, jos minua holhottaisiin.

Toki voi kysyä, oletko nyt varma ja sanoa, että minä en sinuna lähtisi, mutta enempää ei voi, jos puolisoaan kunnioittaa.

Vierailija
377/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo puolisohan oli itsekin vielä lääkäri.

Vierailija
378/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oli lomasuorittaja. Kun lomalla ollaan niin sitten mennään ja tehdään säästä ja voinnista riippumatta. Vaimoa syyllistävät, menkää roskiin. Perheen dynamiikka voi hyvin olla sellainen että mies ei kuuntele ja onhan hän herran tähden lääkäri

Vierailija
379/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kuumuuteen ja nestehukkaan kuollut perhe Californiassa 2021, Jonathan Gerrish, vaimo, lapsi ja koira. Kuumuus tappaa.

Vierailija
380/554 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vaimona luotan että mieheni aikuisena ihmisenä itse osaa mennä kävelylle jos haluaa vaikka olisi hiukan huono olo ja kuuma. Mieskin sanoisi vaan että älä hössötä jos kieltäisin tai tunkisin mukaan. Aikuinen ihminen on kuitenkin itse vastuussa itsestään ellei ole holhouksessa. Joskus käy huonosti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän