Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heppo odotus - vaikea synnytys, vaikea odotus - helppo synnytys ?

Vierailija
29.01.2007 |

Pitääkö tämä paikkansa?

Entä onko totta, että jos ei tunne harjoitussupistuksia, eikä loppuodotusajan avautumiskipuja, niin sitten nämä kivut tulevat synnytyksessä kahta kauheampana?

Itselläni esikoinen tulossa, nyt rv 35. Tosi helppo odotus ollut, ihan perusvaivoilla olen selvinnyt. Alussa oli pahoinvointia 3kk ja väsymystä koko heinäkuun, nyt ollut turvotusta ja yövalvomista. Mutta ei mitään varsinaista ongelmaraskautta. Ja nyt olen käynyt miettimään, että mahtaako olla totta mitä sanovat, että helppo raskaus, vaikea synnytys.

Millaisia kokemuksia teillä synnyttäneillä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tää on kyllä ihan yksilöllistä

Vierailija
2/6 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyty oli maailman helpoin, 3h kesti kaikkiaan. Kivut olivat kaameat, mutta ei mitään mihin olisi juollut tai edes taju lähtenyt. En kyllä pystynyt enää puhumaan, sen verran olin kipee. Epiduraali kyllä sitten auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä yleisimmin voisi todeta että eka synnytys olis se vaikein, mutta vaikeusaste on tosi paljon naisesta kiinni. muilla kerroilla sitten onkin jo harjotellut, tietää mitä se on ja " eka on tilat tehnyt" .

3 synnytystä takana

Vierailija
4/6 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo odotus ja helppo synnytys.

Vierailija
5/6 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen kohdalla

Viikolle 35 raskaus oli suht helppo, sitten muuttui vaikeaksi raskausmyrkytyksen takia. Makasin loppuajan sairaalassa ja synnytys käynnistettiin ja johti sitten kiiresektioon ja lopulta psykologikäynteihin. Että alku helppo, loppu ei ja vauvakin oli huono nukkuja. Nykyisin onneksi aivan ihana 3 vuotias. Lisää lapsia ei vielä ole, meni miehellä lapsen teko innot edellä mainittujen asioiden vuoks :(

Vierailija
6/6 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuo toinenkaan (supistusjuttu) pidä paikkaansa, ainakaan mun kohdalla.

eräs muutaman kerran synnyttänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi