Hoitaja ei osannut laskea ikääni syntymävuoden perusteella
Ihmettelin kun juttelin sairaanhoitajan kanssa ja hän sitten ihmetteli hölmistyneenä minkähän ikäinen mahdan olla kun ulkonäön perusteella on vähän vaikeaa sanoa. Tietokoneella oli auki minun tietoni jossa näkyi hetu ja syntymäaika. Ei siis osannut edes laskea ikää syntymävuoden perusteella. Sanoi minua myös koko ajan tytöksi ja puhui kuin paljon nuoremmalle, vaikka olen ihan aikuinen nainen.
Kommentit (27)
Somalikin pääsee hoitajaksi joten ei ne paljoa vaadi
Hoitaja oli vasemmistolainen, siksi ei laskeminen suju. ( valtion velkaantuminen🤭)
Mitähän ap:lle on tapahtunut, kun vihatrollaa hoitajia jatkuvasti? Eikö päässyt alan opiskelijaksi ja kaveri pääsi? Kateus jostain muusta syystä? Ei ole ihan normaalia.
Ison tavaratalon myyjä eikä asiakas osannut laskea hintaa tuotteesta missä oli 50 % ale, kun ei ollut laskinta mukana. Vierestä kuuntelin ja mielessäni pyörittelin silmiäni. Mitä ihmettä koulussa nykyään opetetaan.
Se laskin on jo kassalla, että vähennyksen voi tehdä suoraan tuotteesta. Trolli mikä trolli. Joka on vähän tyhmä oikeasti.
Ei ole mikään trolli jos hoitaja ei osaa laskea. Enkä vihaa hoitajia, ihmettelen vain miten ei sitäkään osannut laskea. Olen vähän päälle 30 v, joten olisin todella dementoitunut ikäisekseni jos en tietäisi omaa ikääni.
Kyllä hoitaja tietää ikäsi ja osaa laskea. Ja myös kysyä sinulta ikäsi eli tarkistaa samalla, että oletko muisti sairas? Jos kyseessä yli 50+ ihminen. Kun alkaa alzheimerin oireet tai dementia oireet vaivata. Toki itse matematiikassa, fysiikassa ja kemiassa kaikki kiitettäviä. Ja lääkelaskut aina oikein ja myös lääkkeet jaettu oikein. En toki ymmärrä, jos ihmettelee ikääsi, mutta monet saattavat näyttää nuoremmilta ikäisekseen tai toisinpäin. Ulkonäkö ei kerro aina toisten iästä. Ehkä vain hämmästeli ikääsi, ei ehkä muuta. Mutta toki kaikilta ammattialoilta löytyy epäpäteviä, ei pelkästään ne hoitajat, myös siis lääkärit, psykiatrit, arkkitehdit, insinöörit eli kaikilta aloilta löytyy aina ns. niitä, jotka eivät osaa hoitaa töitään oikein tai siltä välitä. Siis kaikkilta aloilta löytyy epäpätevää henkilöitä ja jotkut osaavat oikeasti hoitaa työnsä oikein ja taas siltä väliltä.