Star wars Acolyte. Kannattaako katsoa?
Disney+ uusi miljoonapanostus the Acolyte. Onko joku jo katsonut? Ohjaajana nainen joka ei ole koskaan katsonut Star Warseja.
Kommentit (632)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Koko SW-lehmä on jo kuivaksi lypsetty...
En ymmärrä, mun mielestä on mahtavaa kun on niin paljon erilaista Star Warsia katsottavana. Ja miten ne hiljakseen rakentaa sitä isompaa kuvaa.
Musta on mahtavaa kun star warsista niin paljon katsottavaa. Jokaiselle jotain. Kaikesta uudesta en ole tykännyt mutta tosiaan katson sitä mistä pidän. Vanhat voi katsoa niitä vanhoja jos ei nämä uudet kiinnosta. Niin ja olen itse vanha, a new hope nähty elokuvateatterissa.
Nämä keskustelut ovat parempaa viihdettä kuin yksikään tähtien sota. "BYÄÄÄÄHHHHH, MIKSEI NÄISSÄ OLE VALKOISIA PÄÄOSISSA!!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuramiraali Thrawn-kuvio jaksaa enää kiinnostaa SW-sarjoista. Katsotaan, kuinka onnistuvat pilaamaan sen kakkoskaudella.
Hienoa tuo avoimin mielin suhtautuminen 🙄.
Mutta joo, itseä kyllä kiinnostaa miten se etenee. Paha vaan kun kuoli se Baylan Skollin näyttelijä.
Eikä! Multa meni tuo ohi. No voi ei.
Ahsokassa jäi kiinnostamaan miten bylan skollin ja shin hatin tarina jatkuu. Nyt pitää kirjoittaa koko hahmo pois. Ikävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Koko SW-lehmä on jo kuivaksi lypsetty...
En ymmärrä, mun mielestä on mahtavaa kun on niin paljon erilaista Star Warsia katsottavana. Ja miten ne hiljakseen rakentaa sitä isompaa kuvaa.
Minäpä selitän sivusta. Kaikki on itseään toistavaa kulunutta modernia kakkaa jossa ei ole enää mitään alkuperäisideaa jäljellä.
T: Eri
Alkuperäideaakin riivasi itseääntoistavuus. Ja olihan se aika kakkaakin vaikka päähenkilöt olivat oikean värisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuramiraali Thrawn-kuvio jaksaa enää kiinnostaa SW-sarjoista. Katsotaan, kuinka onnistuvat pilaamaan sen kakkoskaudella.
Mutta joo, itseä kyllä kiinnostaa miten se etenee. Paha vaan kun kuoli se Baylan Skollin näyttelijä.
Ahsokassa jäi kiinnostamaan miten bylan skollin ja shin hatin tarina jatkuu. Nyt pitää kirjoittaa koko hahmo pois. Ikävä juttu.
Idea olisi, että tarina jatkuisi Imperiumin Vastaisku -hengessä. Paha painaa päälle, hyvä joskin heikompi taistelee vastaan ja taustalla John Williamsin säveltämä musiikki.
No vitosjakso oli ok.. Onneksi keskittyi toimintaan niin ei karseasti kirjoitettu dialogi niin haittaa. Silti kaikki hahmot aika ihmeellisiä tuuliviirejä jotka muuttelevat mieltään täysin epäloogisesti.
"Vie siviili turvaan, täällä on vaarallista"
"Ok, kannan vaikka väkisin"
"Mutta tuolla on vaarallista, pakko mennä auttamaan"
"Ok, mennään jeesaamaan"
Siis häh.. Eikä ollut ainoa ihme tuuliviirikohtaus. Kaikki hahmot varmaan jotain kultakaloja joilla on viiden sekunnin muisti.
Vierailija kirjoitti:
Siis, aloittaja kysyi kannattaako katsoa, ja keskustelu sai heti jonkun "poliittis-rasi stis-woketus" -käänteen. En ymmärrä teitä.
Niin, nää woketuksesta valittavat vie kaiken tilan ja pilaa Star Wars keskustelut nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis, aloittaja kysyi kannattaako katsoa, ja keskustelu sai heti jonkun "poliittis-rasi stis-woketus" -käänteen. En ymmärrä teitä.
Niin, nää woketuksesta valittavat vie kaiken tilan ja pilaa Star Wars keskustelut nykyään.
Pitääkö meille SW-nörteille luoda omat turvalliset tilat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa, jos sarjan poliittinen woketus-Viesti ei häiritse.
Omasta mielestäni se on jo niin yliampuva että tuo sarjaan viihdearvoa itsessään.
Mikä se yliampuva woketus-viesti siis on? Näyttelijöiden sukupuoli ja etnisyys? Eihän ne vaikuta juoneen mitenkään, ja en kyllä onnistu näkemään mitään "wokea" itse tarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni se on jo niin yliampuva että tuo sarjaan viihdearvoa itsessään.
Mikä se yliampuva woketus-viesti siis on? Näyttelijöiden sukupuoli ja etnisyys? Eihän ne vaikuta juoneen mitenkään, ja en kyllä onnistu näkemään mitään "wokea" itse tarinassa.
Se, että naispuolinen ohjaaja on kuvaillut itseään feministiaktivistiksi joka haluaa saada miesten olon epämukavaksi? Kyllä tuollaisen sekopään tuotokset pitäisi jokaisen täysjärkisen jättää katsomatta ihan protestina, ellei ole joku miesvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että naispuolinen ohjaaja on kuvaillut itseään feministiaktivistiksi joka haluaa saada miesten olon epämukavaksi? Kyllä tuollaisen sekopään tuotokset pitäisi jokaisen täysjärkisen jättää katsomatta ihan protestina, ellei ole joku
Ei kun mä kysyin, että mitä yliampuvaa woke-viestiä siinä itse tarinassa on? Taiteilijat on kautta historian olleet vaikka minkälaisia kusipäisiä hulluja, niin miten nyt just vaan tän yhden teoksia ei pitäis katsoa.
Mun miehelle ei ainakaan oo tullut mitenkään epämukava olo tuota Acolytea katsoessa.
"Mun miehelle ei ainakaan oo tullut mitenkään epämukava olo tuota Acolytea katsoessa. "
Kuulunee tähän "modern audienceen" eikä ole vielä edes 30 ikävuotta täyttänyt saati vanhoja klassikoita katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun tekijät ovat nostaneet ne identiteettiasiat kaiken keskipisteeseen itse.
Sarjassa jotain naisoletettuja jotka eivät tarvitse miehiä lisääntymiseen vaan forcen avulla raskaus? 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ottavat uuden näyttelijän rooliin. Tarinaa voi olla muuten vaikea viedä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö meille SW-nörteille luoda omat turvalliset tilat?
Facebookin Star Wars -ryhmissä saattaa olla sellaisiakin. Kyllä ois kiva keskustella itse tarinoiden sisällöstä ilman tuota jatkuvaa woketus-höpinää.
Vierailija kirjoitti:
"Mun miehelle ei ainakaan oo tullut mitenkään epämukava olo tuota Acolytea katsoessa. "
Kuulunee tähän "modern audienceen" eikä ole vielä edes 30 ikävuotta täyttänyt saati vanhoja klassikoita katsonut.
Ei hyvänen aika 🤣🤣🤣. Ei, kyllä me ollaan ihan reippaasti keski-ikäisiä ja nimenomaan og-trilogian kautta Star Warsiin tutustuneita.
Miks mun miehelle pitäis tulla epämukava olo tuosta sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa jotain naisoletettuja jotka eivät tarvitse miehiä lisääntymiseen vaan forcen avulla raskaus? 🥴
Eli klassista Star Wars -meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika 🤣🤣🤣. Ei, kyllä me ollaan ihan reippaasti keski-ikäisiä ja nimenomaan og-trilogian kautta Star Warsiin tutustuneita.
Miks mun miehelle pitäis tulla epämukava olo tuosta sarjasta?
Koska se on niin huono.
Minäpä selitän sivusta. Kaikki on itseään toistavaa kulunutta modernia kakkaa jossa ei ole enää mitään alkuperäisideaa jäljellä.
T: Eri