Star wars Acolyte. Kannattaako katsoa?
Disney+ uusi miljoonapanostus the Acolyte. Onko joku jo katsonut? Ohjaajana nainen joka ei ole koskaan katsonut Star Warseja.
Kommentit (632)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että yhden kommentoijan täytyy kieltää kaikki woke-elementit mistä täällä puhutaan järjestelmällisesti. Ei näy sitä, ei näy tätä, ei ollut vielä jne. mutta sarjan tekijä on kertonut ihan joka asian etukäteen ja kaikki käy toteen jakso jaksolta. Jopa Kathleen Kennedy sanoi lehtijutussa että "kirjoitit hyvän Star Wars tarinan, mene nyt kirjoittamaan tarina Leslye Headlandista" eli tässä ei ole kyse Star Warsista vaan aktivismista ja silti tämä yksi jankkaaja vaan kieltää Lucasfilmin toimitusjohtajan sanatkin :D
Ei vaan media on yrittänyt ylikorostaa noita juttuja. Mä perustan mielipiteeni ihan vaan siihen sarjaan, en mihinkään vääristeltyihin ja liioteltuihin mediatietoihin. Suosittelen muillekin tällaista itse ajattelua ja itse oman mielipiteen muodostamista. Ei tarvii sitten ketää kertomaan, että miten pitäis ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että yhden kommentoijan täytyy kieltää kaikki woke-elementit mistä täällä puhutaan järjestelmällisesti. Ei näy sitä, ei näy tätä, ei ollut vielä jne. mutta sarjan tekijä on kertonut ihan joka asian etukäteen ja kaikki käy toteen jakso jaksolta. Jopa Kathleen Kennedy sanoi lehtijutussa että "kirjoitit hyvän Star Wars tarinan, mene nyt kirjoittamaan tarina Leslye Headlandista" eli tässä ei ole kyse Star Warsista vaan aktivismista ja silti tämä yksi jankkaaja vaan kieltää Lucasfilmin toimitusjohtajan sanatkin :D
Ei vaan media on yrittänyt ylikorostaa noita juttuja. Mä perustan mielipiteeni ihan vaan siihen sarjaan, en mihinkään vääristeltyihin ja liioteltuihin mediatietoihin. Suosittelen muillekin tällaista itse ajattelua ja itse oman mielipiteen muodostamista. Ei tarvii sitten ketää kertomaan, että miten pitäis ajatella.
Media ei ole korostanut mitään vaan sarjan ohjaaja ja käsikirjoittaja Leslie Headland on kertonut mediassa asiasta itse. Hän tietää sarjan sisällön paremmin kuin sinä tai minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Wars = George Lucas
No, George Lucas on Disneyn suurin osakkeiden omistaja.
Ei muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Wars = George Lucas
Ei muuten ole.
Aa joo, vain yksi suurimmista.
"Media ei ole korostanut mitään vaan sarjan ohjaaja ja käsikirjoittaja Leslie Headland on kertonut mediassa asiasta itse. Hän tietää sarjan sisällön paremmin kuin sinä tai minä."
Oletko todennut tämän katsomalla/lukemalla itse niitä haastatteluja?
Ihanko luulet, että toimittajat ei keksi niitä kysymyksiä tai päätä sitä, mitä asioita korostavat jutuissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan media on yrittänyt ylikorostaa noita juttuja. Mä perustan mielipiteeni ihan vaan siihen sarjaan, en mihinkään vääristeltyihin ja liioteltuihin mediatietoihin. Suosittelen muillekin tällaista itse ajattelua ja itse oman mielipiteen muodostamista. Ei tarvii sitten ketää kertomaan, että miten pitäi
No esim. eihän toi tekijä itse ole sanonut, että sarja on "gayest Star Wars", vaan toimittaja sanoi niin, ja kuitenkin tota levitetään netissä niinkuin se tekijä ois niin sanonut.
No nyt se naamiotyypin identiteetti paljastui. Ei tosin tiedetä mitään hahmon taustoista. Ja varmaan sillä on mestari, josta me ei vielä tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko hommahan on pedattu siihen että 1 jakson Sithi on tuo tummaihoinen noita joka mindcontrollasi Torbinin tappamaan kaikki muut koska Chaotic Stupid on yleinen motivaatio nyky Disneyn motivaatiokirjossa.
Ei vaan saisi millään muotoa jedeille paljastua edes sithin olemassaolo tai lore hajoaa.
No tuo nyt on ihan turha pelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Star Wars = George Lucas
Ei muuten ole.
Oli kyllä hulppea hinta, jolla Disney osti Lucasfilmsin. Tuo selittäisi, jos osa kauppahinnasta maksettiin Disneyn osakkeilla.
Ei kannata. Koko SW-lehmä on jo kuivaksi lypsetty...
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on:
Sama juttu Marvelin ja Indiana Jonesin kanssa. John Wick -sarja oli iloinen yllätys mutta kiitos ei enää, kun tekevät vitoselokuvan. Mission Impossible mielellään saisi loppua seuraavaan rainaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mun mielestä on mahtavaa kun on niin paljon erilaista Star Warsia katsottavana. Ja miten ne hiljakseen rakentaa sitä isompaa kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Justhan sieltä on tullu sellasia helmiä kun Andor, johon on tulossa ens vuonna toka kausi.
Ja kyllä mua ainakin kiinnostaa, tuleeko tossa Acolytessa mitenkään esiin Darth Plagueis.
Suuramiraali Thrawn-kuvio jaksaa enää kiinnostaa SW-sarjoista. Katsotaan, kuinka onnistuvat pilaamaan sen kakkoskaudella.
Vierailija kirjoitti:
Suuramiraali Thrawn-kuvio jaksaa enää kiinnostaa SW-sarjoista. Katsotaan, kuinka onnistuvat pilaamaan sen kakkoskaudella.
Hienoa tuo avoimin mielin suhtautuminen 🙄.
Mutta joo, itseä kyllä kiinnostaa miten se etenee. Paha vaan kun kuoli se Baylan Skollin näyttelijä.
Spoilereita
Johan, vitosjaksossa kuoli kerralla jedejä enemmän kuin missään muussa kun AotC:ssa ja RotS:ssa. Kaipa se tässä oli odotettavissakin, kun eihän ne voi henkiin jäädä kertomaan Sithistä.
Siis, aloittaja kysyi kannattaako katsoa, ja keskustelu sai heti jonkun "poliittis-rasi stis-woketus" -käänteen. En ymmärrä teitä.
Vierailija kirjoitti:
Siis, aloittaja kysyi kannattaako katsoa, ja keskustelu sai heti jonkun "poliittis-rasi stis-woketus" -käänteen. En ymmärrä teitä.
Kannattaa katsoa, jos sarjan poliittinen woketus-Viesti ei häiritse.
Omasta mielestäni se on jo niin yliampuva että tuo sarjaan viihdearvoa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla wokehullut trollaa jatkuvasti. Ne ei taida käydä töissä.
Ei mua kukaan pakota olemaan nainen. Star Warsia oon kuitenkin fanittanut ysäriltä saakka.