Star wars Acolyte. Kannattaako katsoa?
Disney+ uusi miljoonapanostus the Acolyte. Onko joku jo katsonut? Ohjaajana nainen joka ei ole koskaan katsonut Star Warseja.
Kommentit (632)
Vierailija kirjoitti:
"Kun sinulla on sivurooleissakin sellaisia jättiläisiä kuin Michael Cane ja Christian Bale niin epäonnistuminen vaatisi jo kovaa yritystä."
Piti olla Gary Oldman. Balehan oli pääroolissa.
Kaikki noista ovat näytelleet myös ihan roskaelokuvissakin. Ei yksikään näyttelijä voi taata laadullisesti hyvää elokuvaa. Kaikki lähtee käsikirjoituksesta.
No jos Star Wars kiinnostaa niin tsekkaa vaikka yks osa.
Suosittelen kyllä katsomaan, kaksi ekaa osaa oli ihan viihdyttäviä, ja nähtiin livenä joitain sellaisia avaruusrotuja, joita ei aiemmin ole nähty muuta kuin piirrettyinä.
APlla on kyllä aloituksessa virheellistä tietoa siitä, että ohjaaja ei olis katsonut Star Warseja - hänhän on nimenomaan Star Wars fani.
Miks AP levität ihan väärää tietoa ohjaajasta?
Olipa katsonut Star Warsit tai ei, sanoisin että Harvey Weinsteinin sihteeri/parittaja ei tarvitsisi olla enää missään tekemisissä koko viihdeteollisuuden kanssa.
Mä mietin eka, että voiko tässä olla sellasta twistiä, että Osha ja Mae oiskin sama henkilö. Ei taida kuitenkaan olla mahdollista, koska ovat kai olleet selkeästi eri paikoissa samaan aikaan.
Ja mihin ne neljä Jediä ovat syyllistyneet? Ovat sen tulipalon takana oikeasti? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin eka, että voiko tässä olla sellasta twistiä, että Osha ja Mae oiskin sama henkilö. Ei taida kuitenkaan olla mahdollista, koska ovat kai olleet selkeästi eri paikoissa samaan aikaan.
Ja mihin ne neljä Jediä ovat syyllistyneet? Ovat sen tulipalon takana oikeasti? Miksi?
He kuuluvat patriarkaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten niinkun mitenkään voi vaan antaa ihmisten keskustella Star Warsista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole metanarratiivi joka on tuossa taustalla? Käsittääkseni Star Wars on allegoria nykymaailmasta ihan sama milloin se on tehty? Headland sanoi että se kertoo hänen henkilökohtaisesta elämästään ja niiden sisarusten tarina on hänen omasta elämästään Star Warsiin siirrettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos he tekevät Star Warssista jyrkästi mielipiteitä jakavaa politiikkaa, niin turha itkeä jos ihmiset puhuvat sitten siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole metanarratiivi joka on tuossa taustalla? Käsittääkseni Star Wars on allegoria nykymaailmasta ihan sama milloin se on tehty? Headland sanoi että se kertoo hänen henkilökohtaisesta elämästään ja niiden sisarusten tarina on hänen omasta elämästään Star Warsiin siirrettynä.
Jos huomasit, niin mä yritin nyt jumalauta keskustella itse Star Warsista, in-universe, enkä mistään metanarratiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos he tekevät Star Warssista jyrkästi mielipiteitä jakavaa politiikkaa, niin turha itkeä jos ihmiset puhuvat sitten siitä.
No mä nyt kuitenkin yritin keskustella itse siitä tarinan juonesta ja tapahtumista, enkä mistään politiikasta. Kyllä mua vituttaa jos nää politiikasta valittavat tulee sotkemaan sitä oikeeta Star Wars keskustelua. Antaisitte nyt vaan edes Star Wars -fanien puhua omista jutuistaan ja menisitte jonnekin muualle jauhamaan tota anti-woke -juttuanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä nyt kuitenkin yritin keskustella itse siitä tarinan juonesta ja tapahtumista, enkä mistään politiikasta. Kyllä
Star Wars on politisoitu tekijöiden puolelta. Siitä se keskustelu lähtee.
"Jos huomasit, niin mä yritin nyt jumalauta keskustella itse Star Warsista, in-universe, enkä mistään metanarratiivista. "
Jaa, olet näitä "aivot narikkaa" tyyppejä. Ok.
"os huomasit, niin mä yritin nyt jumalauta keskustella itse Star Warsista, in-universe, enkä mistään metanarratiivista."
Sehän se Acolytesta tekee niin paskaa että in-universe juttuja on vähän, kaikessa on current-day viestiä.
Woke-derangement syndrooma on voimissaan
Vierailija kirjoitti:
Woke-derangement syndrooma on voimissaan
Niin niin ja Disney ei tee tappiota. Mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko jossain saada keskustella Star Warsista, ilman että noi woketuksesta jauhavat tulee pilaamaan koko keskustelun.
Palstalla, missä ei ole persuja. Sellaista ei vain ikävä kyllä ole kun jokainen pääsee valitettavasti internettiin.
Jep, sehän tässä on ongelma, että kaikilla on sananvapaus. Se näköjään pitäisi rajata vain wokeilijoille.
Olet oikeassa. Kukaan ei vinkuisi silloin wokesta.
"Kun sinulla on sivurooleissakin sellaisia jättiläisiä kuin Michael Cane ja Christian Bale niin epäonnistuminen vaatisi jo kovaa yritystä."
Piti olla Gary Oldman. Balehan oli pääroolissa.