Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä tuo 6-vuotiaan äiti on kehittämässä lapsestaan jotain Asperger tms -vikaista???

Vierailija
29.01.2007 |

Ties kuinka monta aloitusta olen samalta henkilöltä lukenut... Aina kyselee, kun 6-vuotiaalla on innostuksissaan käsien räpyttelyä tai heiluttelua, jota kutsuu tic-oireeksi. Ihmeellinen äiti! Minusta kuulostaa ihan normaalilta lapselta! Meillä oli jo 3-vuotiaalla aina innostuessaan käsien heiluttelua ja innostuu silmiäänkin räpyttelemään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että kyse on eri henkilöistä. Nyt on 6-vuotiailla eskarissa keskustelut liittyen koulun aloitukseen. Siksi varmaan kissoja on nostettu pöydälle niin paljon. Eli huolestuneet vanhemmat kyselevät täällä, odottaessaan pääsemistä tutkimuksiin, joihin eskarista on kehotettu menemään.

Itsekin olin ihan pihalla kun sanottiin että mun lapsella on vaikka mitä oireita. Kotona ne ei tullut esille, vaan " stressaavampi" ympäristö laukaisee ne.

Vierailija
2/2 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla itselläni on varmaan jokin vamma, johon liittyy pakkoliikkeiden tapaisia juttuja. Ei sitä ole koskaan miksikään nimetty ja minusta se on ihan hyvä. Olen menestynyt elämässäni todella hyvin, eikä minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia henkisessä kehityksessä.

Tiedostan asian ja yritän hillitä varsinkin kasvoliikkeitä, mutta enpä tiedä olisinko ollut sen onnellisempi - tai olisinko sen onnellisempi, jos tietäisin nimen tälle asialle. Ja entä jos sen voisi korjata jollain lääkityksellä? Enpä tiedä, se ehkä estäisi minua olemasta raskaana ja olisi ehkä estänyt imetyksen tms. En usko, että haluaisin edes lääkitystä, vaikka sitä olisi tarjolla. Minusta tuntuu, että jos asiasta oltaisiin tehty isompi numero, se olisi sitä myös minun elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla