Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tuntenut/nähnyt livenä "pahimpia rikollisia"?

Vierailija
08.06.2024 |

Itse J Elg, en onneksi juuri häntä tuntenut, mutta läheltä liippasi

Näin sen terhin kanssa itse asiassa bussissa "ehkä viikko ennen" hirmutekojaan

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on jostain syystä minun elämäpolulla vieraillut. Olen kotoisin erittäin väkivaltaiselta pieneltä paikkakunnalta. Monta Alibista tuttua tarinaa tulee mieleen heti. 

Gerdt, kukaan ei usko, mutta olen varma, että matkustin sen kanssa samalla bussilla. Asuin tuolloin Herttoniemessä. Olisiko voinut kuluttaa aikaa idässä, ennen Mellunmäkeen siirtymistä. Näin uutisen, niin tunnistin tyypin. Kaverit ei uskoneet, mutta itse olen varma. En tiedä onko välttämättä sama päivä kuin tuon pommin räjäytyksen päivä. Karmea juttu ja kyllähän sitä voi tapahtua mitä vain, kenelle vain ja milloin tahansa.

Jalkajousimurhaajaan olen törmännyt myös.

Vierailija
62/67 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin yhden ihmisen, joka sairastui mieleltään ja alkoi harhoissaan tehdä suunnitelmallisia rikoksia. 

Nämä ovat mielenkiintoisia.

Täysin sairaudentunnoton, harhainen ja arvaamaton ihminen, joka uskoo toteuttavansa jotakin suurempaa missiota. Voin vakuuttaa, että ainakin perhe ja läheiset elävät painajaisessa tällaisen ihmisen vaikutuspiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin ajateltuna olen joko tuntenut tai tiennyt varmaan kaikkia erilaisia rikollistyyppejä eri yhteyksistä. Osa on ex-rikollisia ja osa uusijoita.

Vierailija
64/67 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta olen jokusen kerran jutellut Julius / Aleksanteri Kivimäen kanssa. Vähän reppanan oloinen tyyppi itse asiassa.

Vierailija
65/67 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä ihmiskauppiaalle, ison huumausainerikoksen avunantajalle ja miljoonahankintaa korruptiolla edistäneelle. Aivan normaalia työelämää. Rikollisia on kaikkialla.

Vierailija
66/67 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä useampiakin, yhden paloittelusurmaajan olen kouluttanutkin työpaikalla 1990. Pikkuserkku kuului UB jengiin ja istui aika pitkän kakun. Kaikki mukavaa porukkaa selvin päin.

Vierailija
67/67 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Late Johanssonin puhujakeikalla ja siviilissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän