Oletko tuntenut/nähnyt livenä "pahimpia rikollisia"?
Itse J Elg, en onneksi juuri häntä tuntenut, mutta läheltä liippasi
Näin sen terhin kanssa itse asiassa bussissa "ehkä viikko ennen" hirmutekojaan
Kommentit (67)
Keijo Vilhusen kanssa olen baarissa jutellut parikin kertaa. Ihan vaan niitä näitä. Arvasin kylä mikä hän on miehiään mutta en yhdistänyt häntä nimeen enkä tiennyt kuinka korkealla hän oli ennen Aarnion juttua.
Olen myös nähnyt Terhi Tervashongan koulun pihalla välitunnilla. Oli rinnakkaisluokalla, muistaakseni vuosi myöhemmin teki paloittelusurman. En tuntenut häntä millään tavalla, oli hiljainen ja yksin. Itse olin tuossa koulussa vain pari kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Sossuja on tullut nähtyä.
🤣
2000-luvun alussa näin Juha Valjakkalan Itiksen Seppälän rintaliiviosastolla.
Vierailija kirjoitti:
Yhden jr merkityn tunnen.
Hyvin lennokas kaveri ja hyvin tultiin juttuun se aika ennen kuin lähti istumaan. Sen jälkeen emme ole nähneet. Täysi sekopäähän se tarvittaessa oli ja tiesi sen itsekin.
Itse olen ns tunnollinen, kunnollinen asuntovelallinen perheenisä slipoverissa.
Naikkoset eivät voi olla perheenisejä :'D olen niin kyllästynyt tuohon loputtomaan roolileikkiin. Kirjaimellisesti kaikki tietävät ketkä ovat VAUVA-PALSTAN kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta..laisia näen. Ovat koiravarkaita ja alhaisimpia ihmisiä, joita tiedän.
Ikaalisista varastivat pihasta toisten lemmikkikoirat?
Kyllä. Ikaalisten helluntaiseurakunnan pastorin autoon varastettiin kaksi kääpiösnautseria mustalaisten toimesta. Kiersivät myymässä sukkia, mutta varastivat koirat.
Vierailija kirjoitti:
Paavo Lipposen näin kerran
Tällaisten kommenttien kirjoittajalla on tasavertainen äänioikeus sinun kanssasi.
J.Elg & Hirvaskangas, Gerdt, Pönkä ja Engström
Eli onhan noita..
Muistan yhden tyypin, joka myöhemmin teki pahoja rikoksia. Hän järjesteli asioita ja näki aika ison vaivan, jotta pääsin tutustumaan yhteen poikaan, joka oli minusta kiinnostunut. Tämä silloin tuleva rikollinen teki sen ihan pyyteettömästi ja pyytämättä. Kai hän vaistosi, että tuossa on jotakin sellaista mille on hyvä antaa mahdollisuus. Hän ei ollut koskaan uhkaava minua kohtaan. Kuitenkin minua hirvittää ajatus siitä, miten lähellä olin silloin rikollista porukkaa, vaikka kyse oli ihan muutamasta viikosta yhtenä kesänä.
Minä ja se poika, johon tutustuin, menimme hyviin lukioihin. En enää koskaan nähnyt sitä rikollista nuorta miestä, mutta tiedän, että hän on elänyt hyvin vaikean elämän.
Vierailija kirjoitti:
J.Elg & Hirvaskangas, Gerdt, Pönkä ja Engström
Eli onhan noita..
Paska puhetta.
Useita tulevia rikollisia. Aikanaan lastensuojelulaitoksissa töissä.
Häkämiehen näin kerran Stockalla.
Tarki Kangas oli joskus mansen sokoksen alkossa samaan aikaan. Osti jotain kalliimpaa viskiä.
Juha Valjakkalan ratikassa vuosia sitten. Oli hurja näky 🙈
Sarjamurhaaja oli mun lääkäri lapsena.
Kolarin kirvesmurhaajan tunsin tai tunnen. En olisi ikinä uskonut hänen pystyvän johonkin tuollaiseen.
Google löytää kyllä tapauksen. Ryyppykaveri viikinkikirveellä hengiltä, ruumis maton sisään ja piiloon lumihankeen. Tekijä istuu elinkautista.
Vierailija kirjoitti:
Luokkatoverini tehtaili suhteellisen vakavia rikoksia jo kouluaikana. Muutamaa vuotta myöhemmin hänen kolttosensa oli telkkarissa iltauutisten pääaiheita, joskaan tekijän nimeä ei mainittu - se oli vasta myöhemmin lehdessä. Hän sai yli kymmenen vuotta linnaa.
Kolttonen 🤔 10 vuotta.
Vihervassareita ja muslimeja näkyy joka päivä.