Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko rakastunut puolisoosi?

Vierailija
08.06.2024 |

Tinder-ketjun herättämä kysymys. Menitkö kimppaan molemminpuolisen elämän rakkauden kanssa vai tyydyitkö? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut ja rakastan. Puolisoni on elämäni rakkaus. Olin jo kypsässä iässä kun puolisooni tutustuin, jouduin odottamaan pitkään. Onneksi odotin, on ollut sen arvoista. 

Vierailija
2/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut ja rakastan edelleen.

10v yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan pentti siimekseen

Vierailija
4/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Tässä olen miettinyt, että miten paljon helpompaa olisi, ellei olisi toiseen ihmiseen rakastunut ja kiihtynyt (raskaita vuosia takana).

Vierailija
5/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan puolisoani todella paljon <3

Vierailija
6/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä häntä kovasti rakastan, joskus olen jopa rakastunutkin, vaikka yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta.

En koskaan ollut häneen ihan hulluna rakastunut, että siinä mielessä hän ei ole elämäni suurin rakkaus, mutta syvä yhteys meillä on ollut ihan alusta asti. Jo ekan tapaamisen jälkeen tuntui, että tässä on nyt jotain erityistä, hän tuntui heti jotenkin niin omalta.

Ihastus syveni rakkaudeksi, ja edelleen syväksi kiintymykseksi. Hän on uskollinen kumppanini, paras ystäväni, rakastajani ja ihana isä lapsillemme. Ei täydellinen, mutta just paras mulle.

Vierailija
7/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. 45 vuotta sitten rakastuin ja rakastin parikymmentä vuotta, mutta sen jälkeen en ole rakastanut eikä kai mieskään minua. Kiintymystä on ja välittämistä kyllä, mutta ei meidän kohdalla voi rakkaudesta puhua.

Vierailija
8/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan paljon. Nyt tiedän mitä rakkaus parisuhteessa on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi