Aion laittaa itseni kuntoon
Nyt kun laihdun ja saan hammasasiat kuntoon. Sitten käyn kampaajalla, kosmetologilla, laitatan kynnet ja ostan kauniin mekon.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin aiottu on puoliksi tehty. Ei puutu enää kuin neljä kenkää ja hevonen.
Olen jo laihtunut ja hammasremontti on menossa. Sen jälkeen tulee kampaaja, kynnet ,kosmetologi ja mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teetätin rintojen kohotuksen ja DD kupin silarit, ja myös vatsan kiristys. Myös silmäluomeni leikattiin, hampaat valkaistiin, otin hiusten pidennykset/tuuhennokset, ripset ja kynnet laitettiin.
Saan kehuja joka päivä ulkonöstäni. Näytän nyt Instagram mallilta ja myös minua kohdellaan siten, naisilta tulee vihapostausta ja miehiltä taas kehuja, ihan kaikkialla minua lähestytään
Mulla ei tuollaisiin ole varaa.ap
Kai sulla nyt tuollaisiin pikkumenoihin on varaa, jos on kerran talokauppoihin ja arubanlomiin.
PÖÖÖÖÖRRRÖÖRRRÖRÖRÖRRÖRRRÖÖRÖÖÖÖÖ !!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Meillä on Suomessa tämän lisääntyvän vanhusväestön lisäksi valtavasti kohta läskivaivaisia (syöneet itselleen syövän ja liikuntakyvyttömyyden) niin tarvitaan paljon terveitä hyväkuntoisia hoitamaan nuo kaikki.
En minä pääse hoitoalalle.
Hoitoalalle pääsee sokea Erkkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Meillä on Suomessa tämän lisääntyvän vanhusväestön lisäksi valtavasti kohta läskivaivaisia (syöneet itselleen syövän ja liikuntakyvyttömyyden) niin tarvitaan paljon terveitä hyväkuntoisia hoitamaan nuo kaikki.
En minä pääse hoitoalalle.
Hoitoalalle pääsee sokea Erkkikin.
Minä en pääse. Olen kyllä hakenut.
Siis eikös lihavuuden (eli kehopositiivisuuden) pitänyt olla itse ihanuus naisten kohdalla? : O
https://www.instagram.com/veerabianca/
Jostain syystä tuokin suosii paljon mustaa pukeutumisessa, vaikka tuon kohdalla siitä ei enää ole mitään apua....