Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniilla naisilla helppoa? Mitä mieltä?

Vierailija
08.06.2024 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010428488.html

itsellä vähän samansuuntaisia kokemuksia, työpaikat saanut aina helposti vaikkei olis koulutuskaan riittänyt. Kukaan mies ei ole ikinä aukonut päätään mulle ja pian 50v mittarissa ja yhä miehet kohtelee upeasti. Naiset sen sijaan ei aina yhtäkkiä joku nainen voi kiukkuisena osoittaa mua kadulla miehelleen ja kysyä jotain et tuollaisistako tykkäät tms en aina ihan kuule mistä kyse. Mut kyllä koen etua kauneudesta vaikkei kroppakaan enää kunnossa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häikäilemttömämpää oliota ei ole kuin nainen, varmasti jos on toista naista parempi saa sen kärsiä nahoissaan. Ellei satu olemaan nokkimisjärjestyksessä ylimpänä.

Vierailija
42/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että jollain instagram persiillä aka influensseril on aika paljon helpompaa kun perus varastotyöntekijä pirkolla. 

Kertotko,  millälailla helpompaa? Helppo m*nansanti ei tee elämästä helppoa.

Influensserin työ on näyttää hyvältä, ja saada massit pelkästää käytännössä siitä. Pirkko saa tehdä työtä tuntitolkulla päivittäin, ilman toivoakaan siitä että kuvaa päivässä yhden 10sek mainoksen ja paalua tulee. 

Influ menee baariin, ja koko ilta tulee juomia. 

Pirkko saa pulittaa omansa. 

No entä jos tuo ei ole se, mitä hyvännäköinen ihminen elämässään haluaa - tehdä instaa tai muuta somea tai mainoksia, ja juoda ilmaisia juomia. Eihän tuo nyt niin hohdokkaalta monenkaan korvaan kuulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa ymmärtää muttei antaa. Siinä vinkki.

Kunnes sattuu kunnon vonkale kohdalle.

Vierailija
44/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yliopiston fysiikan opiskelu ole yhtään helpompaa, jos on kaunis nainen.

Vierailija
45/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yliopiston fysiikan opiskelu ole yhtään helpompaa, jos on kaunis nainen.

Osa kai ajattelee, että yliopistossa opiskelu on huonompi vaihtoehto ja vain karu kohtalo niille, jotka eivät voi keskittyä elämässään instagram-sisällön tuottamiseen.

Vierailija
46/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muodokas ja söpö, hyvin pienikokoinen (149 cm) mutta isot DD kupin kiinteät rinnat ja pyöreä peppu. Isot silmät ja muhkeat huulet luonnostaan. Platina blondi.

Työelämässä olen saanut firman edustustehtäviä koska olen ns edustava, ja siksi saan parempaa palkkaa. 

parisuhdemarkkinoilla ei mitään vaikeutta saada miestä. Aina on ollut kiinnostuneita jopa väsyksiin saakka. Minua on lähestytty kaupassa, kuntosalilla, töissä, bussipysäkillä jne. 

Myös hyvin usea ihminen on kehunut ulkonäköäni esim. Aloitin uudet opinnot niin ensimmäisen viikon aikana 5 eri ihmistä kehui kauniiksi. Naapurin nainen luuli minua 10 vuotta nuoremmaksi kun hämmästyi kun kerroin ikäni ( ja tämä naapuri oli fitness urheilija) 

mutta.. olen saanut vihapostia ja minua on haukuttu pinnalliseksi huo***raksi pelkän sali postauksen perusteella. Myös kun lähetin kuvani eräälle fb sinkkupalstalle sain tappouhkauksia ja huorit**telua toisilta naisilta. Yksikään mies ei haukkunut ulkonäköäni, päinvastoin,sain treffipyyntöjä ja kehuja 

Vierailija
47/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itseäni on on sanottu kauniiksi, varsinkin nuorempana, ja enemmän koen siitä koituneen varjopuolia. Minusta on tehty todella paljon oletuksia ulkonäön perusteella, mm. pidetty leuhkana. Teiniaikoina tytöt kiusasivat minua ja jättivät porukoistaan ulkopuolelle; pääkiusaajani oli itse tosi hyvännäköinen, ja jälkeenpäin olen miettinyt, pitikö hän minua jotenkin uhkana itselleen. Pojat puolestaan häiriköivät niin sanallisesti kuin fyysisesti. Myöhemminkin ystävyyssuhteiden solmiminen toisten tyttöjen/naisten kanssa on ollut vaikeaa. Parikymppisenä myös eräs hyvä ystäväni lakkasi yhtäkkiä pitämästä minuun yhteyttä; joskus myöhemmin hän paljasti vain kyllästyneensä siihen, kuinka viettäessämme iltoja kaupungilla kaikki katselivat minua ja kaikki miehet tulivat puhumaan vain minulle. Itse en koskaan huomannut mitään katseita ja mielestäni miehet tulivat aina juttelemaan meille molemmille.

Mitään positiivista erityiskohtelua en koe saaneeni. En ole saanut töitä sen helpommin kuin muutkaan, minulle suututaan asioista ja laskut/sakotkin joudun maksamaan, aivan kuten kaikki muutkin.

Vierailija
48/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On patriarkaatin syytä, että naisten kulttuuriin kuuluu tuo kilpaileminen ja kauniiden naisten kohteleminen huonosti. Ennen vanhaan miesten huomion saaminen oli naisten elinehto, koska naiset eivät voineet elättää itseään, ja naimisiin oli päästävä. Tuo toksinen käyttäytyminen on jäänyt päälle, vaikka enää sille ei tasa-arvoisemmissa maissa ole "tarvetta". Jos kaikki heräisivät tähän, tuosta käyttäytymismallista voitaisiin päästä eroon.

Vierailija
49/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus aiheuttaa naisissa kateudensekaista vihaa :D

Vierailija
50/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On patriarkaatin syytä, että naisten kulttuuriin kuuluu tuo kilpaileminen ja kauniiden naisten kohteleminen huonosti. Ennen vanhaan miesten huomion saaminen oli naisten elinehto, koska naiset eivät voineet elättää itseään, ja naimisiin oli päästävä. Tuo toksinen käyttäytyminen on jäänyt päälle, vaikka enää sille ei tasa-arvoisemmissa maissa ole "tarvetta". Jos kaikki heräisivät tähän, tuosta käyttäytymismallista voitaisiin päästä eroon.

Ei kun matriarkaatin joka täällä vallitsee nykyään. Patriarkaatti on Lähi-idässä ja voit itse käydä katsomassa onko tällaista.

Vierailija
51/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on nuoresta asti tökkinyt sanonta, että pääsee naimisiin. Siis pääsee mistä, vankilasta, oman näköisestä elämästä, joka ei enää koskaan palaa entiselleen? Ennemmin avioliitto näytti vankilalta nuoruudessani. Silloin vissiin, en tiedä miten nyt, mentiin naimisen sen kanssa, joka nyt sattui kosimaan. Rakkaudesta ei tietoakaan. Sitten vuoden kuluttua lapset, jotka vain äiti hoiti, koska isällä oli niiiin vaativa työ, ettei jaksanut leikkiäkään lastensa kanssa. Kuria isät pitivät tiukasti. Onkohan ajat ihan oikeasti muuttuneet? Ei läheskään aina näytä siltä. Ja kyllä, minulla oli rakkausavioliitto, joka loppui, kun rakkaus loppui. Mikä sitten on viisasta, mene ja tiedä.

Vierailija
52/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin kun joskus joku "kaunis nainen" kirjoitti palstalla kuinka autoilijat päästävät hänet tien yli ja miehet avaavat ovia kun hän on niin kaunis. Mitähän hittoa, kuka oikeasti kuvittelee että tuo johtuu ulkonäöstä??😂 samaa sarjaa kuin tuo että saa sakot anteeksi ulkonäkönsä takia. Ikävä pudottaa maan pinnalle mutta kyllä tuota tapahtuu muillekin ihan riippumatta ulkonäöstä. Satun tietämään.

Täytyy olla hemmetin pinnallinen ja itseriittoinen ihminen jos kuvittelee että kaikki hyvät asiat elämässä on siitä omasta kuvitellusta kauneudesta kiinni.

Vierailija
53/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisen luonteesta, haluaako hyödyntää ulkonäköään. Kateutta varmaan ainakin saa osakseen, vaikkei näin tekisikään. 

Vierailija
54/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua tuijotetaan,  kukaan ei lähesty. Siis normaalit ei lähesty. ...

Vierailija
55/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisella voi olla helpompaa ja saada tiettyjä etuja kuten laajempi vara valita mies, mutta se edellyttää että kauniin naisen sisällys on myös kaunis ja tasapainoinen. 

Vierailija
56/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tutkimuksissa on todettu että kauniiden ihmisten elämä on keskimäärin muita helpompaa. 

Vierailija
57/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin että jollain instagram persiillä aka influensseril on aika paljon helpompaa kun perus varastotyöntekijä pirkolla. 

Kertotko,  millälailla helpompaa? Helppo m*nansanti ei tee elämästä helppoa.

Eikä myöskään elämästä hyvää. Emme ole miehiä. 

Vierailija
58/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua tuijotetaan,  kukaan ei lähesty. Siis normaalit ei lähesty. ...

Näinhän se oli nuorena ja nättinä. Olin myös ujo. Nykyään olen pikemminkin ruma. Saa olla rauhassa, joka on hyvin positiivinen asia. 

Vierailija
59/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin kulttuuri? Olen 50 v. enkä ole kovin montaa toksista naista elämässäni tavannut. 

Vierailija
60/61 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku täällä tosissaan väittää ettei "kauniit" ihmiset saisi aivan joka osa-alueella elämässään parempaa kohtelua kuin "rumat"? 

Ksunista naista pidetään helposti tyhjäpäänä eli työelåmässä on vaikeampaa saada uskottavuutta, vaikka olisi kuinka fiksu ja pätevä.

Tavalliset miehet eivät uskalla lähestyä kaunista naista, ainoastaan pelimiehet uskaltavat.

Miehet kuvittelevat, että kaunis nainen pitää itse itseään kauniina ja he luulevat, että kaikki kehuvat häntä kauniiksi. Niinpä he eivät itse vahingossakaan kehu häntä kauniiksi. Osaa miehistä harmittaa, kun he tietävät, etteivät voi saada sitä naista ja he haukkuvat häntä rumaksi ja srvostelevat hänen ulkonäköään päin naamaa rumasti. Lopputuloksena ksunista naista ei kukaan koskaan sano kauniiksi, mutta haukkumista hän kuulee usein.