Kuinka monta kertaa olet tänä vuonna ollut sairauslomalla?
Kommentit (94)
Vuoden sisällä enemmän kuin 10 vuoden aikana yhteensä.
3 flunssaa, jotka jokainen kestivät viikon, influenssa, korona ja perusflunssa.
En kertaakaan. Viimeksi olin sairaslomalla pari vuotta sitten.
En ole ollut "sairauslomalla" kertaakaan vaikka meillä voi olla pois töistä,v omalla ilmoituksella 5 päivää, täydellä palkalla.
Kerran. Ollut 5 kk pitkä ja jatkuu vieläkin.
0, koska en ole ollut kipeänä. Viime vuoden saldo oli myös 0. Teen nykyään etätöitä, joten toimistolta ei tartu enää pöpöjä. Lapsi ja mies ovat myös olleet terveinä. Pitää iloita omasta terveydestä ja vastustuskyvystä, ne kun ei ole itsestäänselvyys.
11 päivää. Työperäinen käsivaiva.
En kertaakaan. Enkä viime vuonna. Etätöiden myötä flunssat ovat vähentyneet itselläni todella paljon, ja hyvä niin.
Yhden päivän, nousi korkea kuume tuntemattomasta syystä. Sain laskettua sen ekan päivän jälkeen sen verran, että kykenin tekee etänä töitä.
Kolme kertaa, jokainen 4-5 päivää pitkä. Omalla ilmoituksella, ei lääkärintodistuksella.
Kerran, mutta kolme viikkoa. Olin keuhkokuumeessa. Oli ensimmäinen, mutta toivottavasti samalla myös viimeinen kerta tuossa taudissa.
Vierailija kirjoitti:
0 päivää. Viime vuonna olin 2 päivää koronan takia.
Muuten sama, mutta minulla meni neljä päivää koronan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
0, koska en ole ollut kipeänä. Viime vuoden saldo oli myös 0. Teen nykyään etätöitä, joten toimistolta ei tartu enää pöpöjä. Lapsi ja mies ovat myös olleet terveinä. Pitää iloita omasta terveydestä ja vastustuskyvystä, ne kun ei ole itsestäänselvyys.
Ja kun palaat ihmisten ilmoille, niin huomaat, ettei sitä vastustuskykyä ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan.
T: Työtön
Tilastoihin kirjataan että työttömät ovat terveempiä kuin töissä kävijät.
Tänä vuonna? Oikea kysymys olisi että paljonko tällä vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Ollut 5 kk pitkä ja jatkuu vieläkin.
Sittenhän et enää saa palkkaa. Vaan olet sairaspäivärahalla.
Sinulla on joku vakava sairaus, kun töihin kykene.
Parememista toivotan.
En muista oliko viime vai tämän vuoden puolella, talvea kuitenkin kun pomon kanssa sairastettiin flunssa, onneksi ensin toinen ja sitten toinen.