16 v Olivia Oras oli huippusomettaja, nyt kertoo miksi katosi julkisuudesta.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka laulaja?
Mistä ihmeestä sinä päättelet noita? Miten luet lukemaasi?
Hän on 16-vuotias lapsi.
Olivia Oras, syntynyt 1998. Anoreksia, senjälkeen joku muu , ehkä päihteet.
No mitä siellä maksumuurin takana sanotaan?
Olivia on lapsuudestaan ollut jossain lehtien sivuilla vanhempiensa kanssa, sitten lyhyt seurustelusuhde Suomen tunnetuimman teinitähden kanssa..Tästä lienee vähitellen alkanut alamäki Suomeen muuton jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huippusomettaja😅😂🤣
Tämä on kyllä huvittavaa. Senhän seuraajat nousi aikanaan lähinnä kun tiedettiin kenen kanssa hengaa.
Ottaako se itse yhteyttä lehtiin vai miksi tämä sama juttu ilmestyy vuoden välein?
Äitikin on tyrkky, olevinaan tAiTeIlIjA:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/johanna-oras-jatti-roskar…
Vierailija kirjoitti:
Äitikin on tyrkky, olevinaan tAiTeIlIjA:
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/johanna-oras-jatti-roskar…
Jep, maalaa kukkatauluja 😆
Vierailija kirjoitti:
Ottaako se itse yhteyttä lehtiin vai miksi tämä sama juttu ilmestyy vuoden välein?
Tämä perhe ei tosiaan ole poistunut julkisuudesta missään välissä. Joka vuosihan ne on ainakin pariin otteeseen koko joukolla kertomassa perheen vaikeista ajoista ja menetyksistä.
Joko on kerrottu, isä-Reijon lapsenlapsi oli se päiväkodissa menehtynyt lapsi joku vuosi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Joko on kerrottu, isä-Reijon lapsenlapsi oli se päiväkodissa menehtynyt lapsi joku vuosi sitten?
Eiköhän tätäkin tässä jutussa keretty sivuamaan myös.
Tämän peräänko se Robin laulaa? Kihloihinkin kun mennyt tänä vuonna. Muuten ex luettelo taitaa olla aika lyhyt.
Toivottavasti olisi voiton puolella vaikeuksistaan. En ymmärrä kyllä täysin miksi näistä täytyy kertoa, kun ei olivia ole julkkis ollut varsinaisesti missään kohtaan. Muistan kun hänestä tehtiin sillon alaikäisenä se dokumentti muka somejulkkiksena vaikkei hän koskaan mikään sometähti edes ollut, instakin taisi olla kiinni pitkän aikaa.
Juttu äidistä selittää paljon...🙄
Vierailija kirjoitti:
Lehdet julkaisee samoja tai saman teemaisia juttuja aika ajoin. Osa lehdistä viitsii mainita, että kyseessä on aiemmin julkaistu juttu. Osa muokkaa juttua näennäisesti niin, ettei asiasta tarvitse mainita.
Voihan vuotava Oras käsisuihku sentään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehdet julkaisee samoja tai saman teemaisia juttuja aika ajoin. Osa lehdistä viitsii mainita, että kyseessä on aiemmin julkaistu juttu. Osa muokkaa juttua näennäisesti niin, ettei asiasta tarvitse mainita.
No tässä jutussa mentiin sen verran eteen päin että nimettiin ne Olivian vaikeudet, joista aiemmin oli jo toki vihjattu 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tämän peräänko se Robin laulaa? Kihloihinkin kun mennyt tänä vuonna. Muuten ex luettelo taitaa olla aika lyhyt.
Täh?
When you have everything...mikään ei tunnukaan enää miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä jutussa mentiin sen verran eteen päin että nimettiin ne Olivian vaikeudet, joista aiemmin oli jo toki vihjattu 🙄
Ehkä joku toimittaja on keksinyt, miten saa puristettua monta iltis-juttua yhdestä ainokaisesta haastattelusta? 🤨 Ehkä tämä on kuin jatkotarina, jonka seuraavassa osassa kesällä -25 saamme tietää vaikeuksien aiheuttamista haasteista. V. 2030 saamme tietää, miten haasteista selvittiin... 🥱
Olivia oras on 25/26...