ALUSHOUSUT, jotka pysyy paikoillaan?
Kertokaa nyt mistä ja millaset alushousut, jotka pysyy paikallaan? Kesällä käytän mekkoja ja hameita ja EI, alushousut EI pysy paikallaan. Ei sitten millään. Pitkien housujen kanssa kaikki ok, housut varmasti pitää alushousuja paikallaan.
Olisi ihana kulkea tuolla ilman, että pitää koko ajan korjata alushousuja.
AUTTAKAA :(
Kommentit (63)
Älä käytä niitä stringejä, liikkuvat ja siirtävät peräaukon pöpöt eteenpäin. Hyh hyh.
Naisilla putoo pikkarit jalasta ja miehillä munat vaeltaa!?!? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Prismasta 3 kpl paketti alle 10 e. Niitä on eri malleja. Puuvillaa. Olen suht. Normaali vartaloinen masu vähän paksu😅
Nämä. Samankaltaiset kuin Sloggit, mutta hinta on murto-osa Sloggien hinnoista. Eivät liene niin kestävät kuin Sloggit, mutta Sloggien laatukin ja kestävyys on ollut välillä melkoista kuraa. Nämä halpikset näkyvät olevan melkoisen suosittuja, ainakin oma koko on melko usein loppu.
Mä käytän stringejä, en ymmärrä ongelmaa. Ei ne mihinkään putoa tai tarvi nostella.
Siis etkö ole ommellut vetoketjua jolla yhdistetään aluspaita alushousuihin?
Itsellä ei ole tuota ongelmaa, mutta ostin saumattomat lahkeelliset alushousut ohuiden vaaleiden mekkojen ja housujen alle. Ei näy rajat ja tukeekin ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Lainaan ketjua ja kyselen mistä löytyy miehille alkkareita jotka eivät valuta vanhan käävän vitjamunia haarojen väliin.
Istun auton penkille, motskarin tai fillarin satulaan, aina ovat pallit joissa siellä jossa niiden ei pitäisi olla.
Kokeiltu Borgit, Black horset, Danishit ja kaikissa sama ongelma, kivekset valuvat alaspäin ja ovat istuuduttaessa epämukavasti reisien välissä.
Partioaitassa on sellaisia, joissa on eräänlainen sisäpussi miehisille tavaroille. Merkki SAXX.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaan ketjua ja kyselen mistä löytyy miehille alkkareita jotka eivät valuta vanhan käävän vitjamunia haarojen väliin.
Istun auton penkille, motskarin tai fillarin satulaan, aina ovat pallit joissa siellä jossa niiden ei pitäisi olla.
Kokeiltu Borgit, Black horset, Danishit ja kaikissa sama ongelma, kivekset valuvat alaspäin ja ovat istuuduttaessa epämukavasti reisien välissä.
Partioaitassa on sellaisia, joissa on eräänlainen sisäpussi miehisille tavaroille. Merkki SAXX.
Korjaan vielä, jos liian häveliäs ilmaisu johti ajattelemaan lompakkoa ja nuuskakiekkoa. Siis pussi kiveksille.
Vierailija kirjoitti:
Actuelle, löytyy S-kaupoista.
Mä käytin ennen ainoastaan sloggi makseja mutta jostain pitää säästää niin ostin prismasta noita actuellen alushousuja. Olen tyytyväinen hinta laatu suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimii ainoastaan korkeavyötäröiset alkkarit. Siis ihan rehellinen mummomalli, esim https://www.sokos.fi/tuote/110798457/actuelle-maxialushousut-110798457
toi bambu on matskuna tosi ihana alusvaatteissa, pehmeä kun mikä.
Outoa muuten että ihan tavalliset alushousut naisilla on "mummomalli". Eihän miesten normaalivyötäröisistä alushousuista/boksereistakaan käytetä ilmaisua pappamalli. No värit noissa oli kieltämättä vähän ankeat, jännä kun musta puuttui.
Ei siitä nyt kenenkään kannata loukkaantua. Mummot on käytännöllisiä ja tietää mikä pukeutumisessa on mukavaa.
Toisekseen mummomalliset Sloggit saa perinteisesti aikalailla vauhtia tankotanssijoilla ;) Ne istuvat hyvin, ovat meittävät ja jättää reidet paljaiksi. Ihan hyvät ovat arkenakin, eli pysyvät paikoillaan ja riittävän korkea vyötärö, joka asettuu paikalleen. Matala vyötäröisiin housuihin ei käy, mutta muuten oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän stringejä, en ymmärrä ongelmaa. Ei ne mihinkään putoa tai tarvi nostella.
Stringit ovat todella epähygieeniset ja epämiellyttävät pitää.
Sloggit,niin Maxi,Midi ja Tai mallit,käytän niitä ja napakasti tukevat peppua ja pysyvät jalassa.
Tokmannilta ostan myös kauniita pitsialushousuja ja hyvältä tuntuvat jalassa nekin,koko pitää ola sopiva ei liian pieni tai iso,ostin S kaupan mallin pitsipöksyt liian pientä kokoa ja kiristävät haaroista ja peppuvakoon menevät mutta oma moka kun liian pienet ostin.
Bolero-merkkiset Tokmannilta, tavallisesti L-kokoa, nyt ostin M-kokoa. Nämä pysyvät hyvin.
Marks and Spencer full briefs malliset hyviä. Saa Sokokselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Actuelle, löytyy S-kaupoista.
Mä käytin ennen ainoastaan sloggi makseja mutta jostain pitää säästää niin ostin prismasta noita actuellen alushousuja. Olen tyytyväinen hinta laatu suhteeseen.
Minä käytän Sloggin Bacic mallia ja pitsi romance mallia ja myökin actuelle pitsihousuja,hyvin ne pysyvät hameen alla ja ovat sopivan piukat kun oikea koko.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä the other dannish guy bokserit on miellyttävät ja napakat päällä.
tuommoista sontaa ne mainospuheissa valehtelee. en ostaisi.
No laihduta, ei se sen vaikeempaa.
Sloggi long.