Turhauttavaa kun en saa niitä naisia joista tykkään.
Minun tuurilla käy aina niin että ne kauniit naiset ei minusta viehäty, ainoastaan ne ei niin kauniit naiset viehättyy minusta.
Tinderissäkin mätsejä tulee hyvin heikosti. Pitääkö huijata että työskentelen esim lääkärinä,lakimiehenä tai lentäjänä niin alkaako sitte mätsejä tulemaan enemmän?
Olen yrittänyt tykätä ylipainoisista tai muuten vain epäkauniista naisista mutta en osaa viehättyä heistä.
Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (34)
Se on varmasti yleinen ongelma. Ei niitä upeimpia riitä kaikille. Tommonen asemansa valehtelu kuulostaa vähän säälittävältä ja veikkaan, että sellainen menee tänä päivänä hyvin harvalla läpi.
Aika turhauttavaa, jos nisti tai juoppo länkyttää ettei saa naista.
Minäkään en saa niitä miehiä joista tykkään.
Naisilla tuo johtuu siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja miehillä se johtuu siitä ettei naiset kelpuuta heitä kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuo johtuu siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja miehillä se johtuu siitä ettei naiset kelpuuta heitä kumppaniksi.
Aloittaja taitaa olla mies, mutta tietenkin tännekin piti tulla jauhamaan tuota samaa siitä etteivät naiset muka ymmärrä tasoaan.
En mäkään saa vastakaikua niiltä miehiltä , joihin olen ollut ihastunut.
Johtuisko siitä että roikut täälä 07-23
Kuinka monista naisista sä oikein tykkäät? Huooorrra.
Eikö sinulle mikään muu merkkaa kuin kauneus? Itse taas just olen miettinyt, että haluan ennen kaikkea mukavan ja älykkään naisen.
Onko sulla siis ylipainoisia ja epäviehättäviä naisia jonossa jossain vai miksi sinä niistä yrität tykätä? Ethän kuvittele, että rumat ja ylipainoiset ovat automaattisesti sinusta kiinnostuneita.
Mitä sitä turhaan turhautuu joka päivä uudestaan, kun se on tuhansien aloutusten perusteella lukkoon lyöty juttu. Joku nätti epäterve tapaus sieltä kerhosta.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmasti yleinen ongelma. Ei niitä upeimpia riitä kaikille. Tommonen asemansa valehtelu kuulostaa vähän säälittävältä ja veikkaan, että sellainen menee tänä päivänä hyvin harvalla läpi.
Onkohan näiden kommenttien kirjoittajilla omia tyttäriä?
Saati luulevatko, että näistä kuoriutuisi niitä "#upeimpia".
Saattavat saada tyttölapsen tulevaisuudessa ehkä jopa itse. Kuin sitten se suu pannaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan näiden kommenttien kirjoittajilla omia tyttäriä?
Saati luulevatko, että näistä kuoriutuisi niitä "#upeimpia".
Saattavat saada tyttölapsen tulevaisuudessa ehkä jopa itse. Kuin sitten se suu pannaan?
Tai ovatko katseenkestäviä itse? N. puolet gee eistähän tulee näiltä so called #hunkseilta. 😀
Tv. Töpselinenäni oli exänkin mielestä söpö.
Et vaan osaa.