Turhauttavaa kun en saa niitä naisia joista tykkään.
Minun tuurilla käy aina niin että ne kauniit naiset ei minusta viehäty, ainoastaan ne ei niin kauniit naiset viehättyy minusta.
Tinderissäkin mätsejä tulee hyvin heikosti. Pitääkö huijata että työskentelen esim lääkärinä,lakimiehenä tai lentäjänä niin alkaako sitte mätsejä tulemaan enemmän?
Olen yrittänyt tykätä ylipainoisista tai muuten vain epäkauniista naisista mutta en osaa viehättyä heistä.
Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuo johtuu siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja miehillä se johtuu siitä ettei naiset kelpuuta heitä kumppaniksi.
Höpö höpö, turha ylijämäjäbä.
Muut ohitti tuon vaiheen pikkulapsena. Oppivat sen, että kaikkea haluamaansa ei saa.
Yhyy byhyy, mä en ikinä saa Porschea.
Itse huomannut kun saat osuman niin naista ei usein edes kiinnosta sitten kommunikoida. Alkaa tuntuun että samahan se ois jos vaan kysyis suoraan sänkyyn ensimmäisessä viestissä, saman hiljaisuuden sais silläkin.
Kuka lohduttaisi ap:ta? Joku palstamies uhraa perseensä?
Sellaista se elämä on, minäkään en saanut luksustyötä jolla olisin rikastunut niin ettei olisi paskalle taipunut. Enkä päässyt treffeille Fernando Alonson kanssa. 🤷
En minäkäänn saa niitä naisia ja miehiä joista tykkään. t.bi
lääkärinä,lakimiehenä tai lentäjänä
Ketä oikeasti kiinnostaa tuollaiset ammatit.
Lääkäri tutkii tautisia potilaita.
Lakimies? On varmaan hyvä valehtelija. Lentäjä? Kenties paljon poissa kotoa ja on luonteeltaan kylmähermoinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuo johtuu siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja miehillä se johtuu siitä ettei naiset kelpuuta heitä kumppaniksi.
Minä en yliarvioi omaa tasoani, minä oikeinarvioin sen niin että olen sinkku omasta halustani. Mikä ihmeen vimma sinulla on tunkea muita ihmisiä parisuhteisiin? Anna ihmisten tehdä omat ratkaisunsa.
No teet heti virheen kun puhut monikossa naisia,jonoko sulle pitäisi muodostua.
Christiiina kirjoitti:
En mäkään saa vastakaikua niiltä miehiltä , joihin olen ollut ihastunut.
Millaisiin miehiin ihastut?
Olen aina saanut kauniin naisen vaikka en ole mikään komea. Ehkä olen hauska ja huumorintajuinen niin naiset tykkää. Kyllähän naiset nauraa kun jutuille ja uskalla mennä juttelee ihan kenen naisen luokse vaan terassillakin. Varattuja naisia varon sillä en halua varattuja naista panna.
Ei ole kuule tuurista kiinni. Luuserit vetoaa tuuriin. Johtuu ihan sinusta itsestä ja kukaan ei ole mitään velkaa sulle yhtään mistään.
Hah. Minä tällänen miehenpätkä ja kaikki saanut joita yrittänyt ja halunnut. Lisäksi ihan laadukkaita olleet. Ap ei taida ihan oikeasti edes haluta naista.