Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttavaa kun en saa niitä naisia joista tykkään.

Vierailija
07.06.2024 |

Minun tuurilla käy aina niin että ne kauniit naiset ei minusta viehäty, ainoastaan ne ei niin kauniit naiset viehättyy minusta.

Tinderissäkin mätsejä tulee hyvin heikosti. Pitääkö huijata että työskentelen esim lääkärinä,lakimiehenä tai lentäjänä niin alkaako sitte mätsejä tulemaan enemmän?

Olen yrittänyt tykätä ylipainoisista tai muuten vain epäkauniista naisista mutta en osaa viehättyä heistä.

Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Minä tällänen miehenpätkä ja kaikki saanut joita yrittänyt ja halunnut.  Lisäksi ihan laadukkaita olleet.  Ap ei taida ihan oikeasti edes haluta naista.

Vierailija
22/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo johtuu siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja miehillä se johtuu siitä ettei naiset kelpuuta heitä kumppaniksi.

Höpö höpö, turha ylijämäjäbä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ohitti tuon vaiheen pikkulapsena. Oppivat sen, että kaikkea haluamaansa ei saa.

Vierailija
24/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy byhyy, mä en ikinä saa Porschea. 

Vierailija
25/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut kun saat osuman niin naista ei usein edes kiinnosta sitten kommunikoida. Alkaa tuntuun että samahan se ois jos vaan kysyis suoraan sänkyyn ensimmäisessä viestissä, saman hiljaisuuden sais silläkin.

Vierailija
26/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lohduttaisi ap:ta? Joku palstamies uhraa perseensä?

Vierailija
27/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on, minäkään en saanut luksustyötä jolla olisin rikastunut niin ettei olisi paskalle taipunut. Enkä päässyt treffeille Fernando Alonson kanssa. 🤷

Vierailija
28/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkäänn saa niitä naisia ja miehiä joista tykkään. t.bi

Vierailija
29/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärinä,lakimiehenä tai lentäjänä

Ketä oikeasti kiinnostaa tuollaiset ammatit.

Lääkäri tutkii tautisia potilaita.

Lakimies? On varmaan hyvä valehtelija. Lentäjä? Kenties paljon poissa kotoa ja on luonteeltaan kylmähermoinen.

Vierailija
30/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuo johtuu siitä että naiset yliarvioivat oman tasonsa ja miehillä se johtuu siitä ettei naiset kelpuuta heitä kumppaniksi.

Minä en yliarvioi omaa tasoani, minä oikeinarvioin sen niin että olen sinkku omasta halustani. Mikä ihmeen vimma sinulla on tunkea muita ihmisiä parisuhteisiin? Anna ihmisten tehdä omat ratkaisunsa.

Vierailija
31/34 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet heti virheen kun puhut monikossa naisia,jonoko sulle pitäisi muodostua.

Vierailija
32/34 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

En mäkään saa vastakaikua niiltä miehiltä ,  joihin olen ollut ihastunut.

Millaisiin miehiin ihastut?

Vierailija
33/34 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut kauniin naisen vaikka en ole mikään komea. Ehkä olen hauska ja huumorintajuinen niin naiset tykkää. Kyllähän naiset nauraa kun jutuille ja uskalla mennä juttelee ihan kenen naisen luokse vaan terassillakin. Varattuja naisia varon sillä en halua varattuja naista panna.

Vierailija
34/34 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuule tuurista kiinni. Luuserit vetoaa tuuriin. Johtuu ihan sinusta itsestä ja kukaan ei ole mitään velkaa sulle yhtään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi