Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oululaiset!! Auttekee!!

Vierailija
29.01.2007 |

Pitäisi saada tosi radikaali muutos pääpehkooni, missä kampaamossa sellainen uskalletaan tehdä ja vielä sellainen jossa kampaaja osaa kattoa et millainen pehko sopii:-)) Suositelkaa jotain...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä varma, onko enää toiminnassa.

Vierailija
2/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen josta en olisi ikinä kuvitellutkaan saavani hyvää tukanleikkuuta, mutta oli pakko siis käydä.

Ja yllätys, että se parturi, italialainen mies, leikkasi kyllä tosi hyvin, siitä lähtien olen käynyt siellä! Kampaamo oli siis nimeltään Ajaton, josta voi (kuvitella) päätellä paljon :) Mutta varaa siis aika että saat sen miehen leikkaamaan :)

Toinen oli keskustassa sijaitseva Salon *jokin sukunimi* mutta en millään saa enää päähäni mikä se on, olen nimittäin muuttanut jo pois oulusta.

On varmaan oulun tunnetuin ja pitkäaikaisin kampaamo, siellä on ainakin ollut töissä sellainen tumma tyttö, jota on todella paljon kehuttu juuri tällaisista mallin muutoksista. Kampaamo sijaitsee rotuaarilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa nettisivut (www. soulwoman. fi). Ajat saattaa olla kortilla joillekin kampaajille.

Vierailija
4/4 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään paljon varsinkin Salon Sarasta. Kohtuullisemmat hinnat muihin verrattuna ja hyvä laatuinen paikka. Näin mun mielestä, itsellä on tosi positiiviset kokemukset.