Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun teini jätetään kutsumatta kaveriporukan päivälliselle

Vierailija
07.06.2024 |

Kyllä se äidinkin sydäntä särkee, kun teiniä ei pyydetä mukaan syömään, kun 6 hengen kaveriporukka on menossa. Yksi ei päässyt ja minun nuortani ei ole pyydetty, eli menevät neljästään. Eli muut kaverit keskenään suunnitelleet, omani jätetty ulkopuolelle. Melko julmaa näin kesän kynnyksellä. Taitaa tulla yksinäinen kesä peruskoulunsa päättäneelle.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin teinit menee päivälliselle koko kaveripiirin kanssa. En ole kuullut koskaan, että noin tehtäisiin.

Mun lapsi kyllä meni syömään koko kaveriporukalla lukioaikoina. 

Vierailija
42/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt niin että kyseisen teinin koti on vihervasemmistolainen? Ei kukaan normaali ihminen ota jotain demaria tai viherpiipertäjää mukaansa lokkeilemaan. Meillä normaaleilla ihmisillä lähtee jo kotikasvatuksesta ymmärtää ettei sun rahasi ole mun rahoja. Toisin on viherkommareilla ja muilla himoverottajilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin teinit menee päivälliselle koko kaveripiirin kanssa. En ole kuullut koskaan, että noin tehtäisiin.

Mun lapsi kyllä meni syömään koko kaveriporukalla lukioaikoina. 

Siis monta kertaa vuodessa.

Vierailija
44/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUNo ei kaikkien kanssa tarvitse tehdä kaikkea yhdessä. Onneksi kaverit voi ja saa valita seuransa.

Vierailija
45/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun elämäni on jatkuva sarja ulkopuolelle jäämisiä/jättämisiä. En enää elättele toivoa ystävyyssuhteista. Yksinäisyyteenkin tottuu, vaikka se tekee ajoittain edelleen kipeää.

Eikö sinua inceliä kutsuttu kertaakaan niihin bileisiin? Vaikka oot ihan kiltti?

Vierailija
46/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivällinen 🙂🙂🙂

Se on nykyään dinneri

Kiusaajia riittää täälläkin. Ymmärrän äidin surun hyvin. Tuskin se lapsi on puhunut päivällisestä tai dinneristä. Käytti nyt vaan ruokailun ajankohtaan itselleen tuttua termiä. Kaatakaa itsellenne ja skoolatkaa peilin edessä kiusaajat, kun saitte äidille entistä pahemman mielen.🥂

Vierailija
47/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne se muu porukka meni päivälliselle?

Mäkkärille.

Ap

Vierailija
48/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivällinen 🙂🙂🙂

Se on nykyään dinneri

Kiusaajia riittää täälläkin. Ymmärrän äidin surun hyvin. Tuskin se lapsi on puhunut päivällisestä tai dinneristä. Käytti nyt vaan ruokailun ajankohtaan itselleen tuttua termiä. Kaatakaa itsellenne ja skoolatkaa peilin edessä kiusaajat, kun saitte äidille entistä pahemman mielen.🥂

Et sinä ole äiti. Olet se nynneröluuseri, jota ei kutsuttu opiskeluaikoina bileisiin.

Vierailija
49/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit päivällisellä on kyllä hauska ajatuksena. 

En ymmärrä miten? Kyllä minä muistan käyneeni syömässä teininä ravintolassa kavereideni kanssa samalla kun käytiin elokuvissa tai vain muuten vain lähdettiin syömään. Shoppailun välissä saatettiin käydä kahvilla jossain pienessä kahvilassa. 

Tarkoittaako ravintola hampurilais- tai pizzaravintolaa?

Vierailija
50/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärille.

Ap

Autisti avautui. Kai sä pääset sinne mäkkärille yksinkin?

Vierailija
51/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat kilvan puolustelee kiusaamista, jota porukasta ulos jättäminen kiistatta on. 

Vierailija
52/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypäs nyt ap äipältäsi, jos se vois tehdä sulle makkaraperunat siellä tuvassa, jossa asutte kahden.

Vierailija
53/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äpä rät jäävät usein ulkopuolelle kaikesta kivasta. Voimia lapsellesi.

Kiitos sinulle ja jumalan siunausta.

Vierailija
54/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat kilvan puolustelee kiusaamista, jota porukasta ulos jättäminen kiistatta on. 

Kiistatta sinua ei kutsuttu bileisiin, jossa kaikki antoi sitten prsettä niille jännäraggareille.

Vierailija
55/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ompa typerää käytöstä teineiltä. Toivottavasti vaan joku väärinkäsitys. Sydän särkyy nuoren puolesta, ei ole kauheampaa kuin jäädä ulkopuolelle.

Onpa...

Vierailija
56/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärille.

Ap

Mopoillako sinne menivät? 

Vierailija
57/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on lupa valita seuransa. Missä sellainen laki on, että nynneröt pitää kutsua joka tapahtumaan mukaan?

Vierailija
58/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Mäkkärilläkin tarjoillaan päivällistä :D

Vierailija
59/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ompa typerää käytöstä teineiltä. Toivottavasti vaan joku väärinkäsitys. Sydän särkyy nuoren puolesta, ei ole kauheampaa kuin jäädä ulkopuolelle.

Onko kaveriporukalla jokin pakko aina tehdä kaikki yhdessä? Vähänkään laajemmassa porukassa sula mahdottomuus, että löytyisi aina kaikille sopi hetki.  

Ei kutsuttu vs. ei pääse paikalle ovat kaksi ihan eri asiaa. 

ja pitääkö koko kaveripiirin tehdä kaikki yhdessä? iköhän tuossakin porukassa ole erilaisia kiinnostuksia, muitakin kaveita ja moni tee pienemmällä porukalla erilaisia juttuja.

Vierailija
60/83 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, siitä voi vetää johtopäätökset, että elämä jatkuu ja uusia kavereita löytyy. 

Sellaista se nuoruus monesti on. Itselleni oma paras yläasteen ystävä muutti muualle ja päätti sitten vuodattaa kirjeessä kaiken pahan olonsa ja huonot puoleni naamalleni, aivan yllätyksenä. Mitään ei ollut sanonut aiemmin, mutta yhtäkkiä olin muka maailman hirvein ihminen. 

Joskus sitten vuosia myöhemmin, kun olin yliopistossa, hän kirjoitti, pyysi anteeksi ja selitti jotain että Pelle Miljoonan sanoin pahuus tuli häneen tms, en tarkkaan muista. Haavat olivat kuitenkin niin syvät, etten vastannut kirjeeseen. Vieläkin se on kipeä asia, olen kohta 58.

Tää on tätä mitä naiset harrastaa erotessaan. Pitää ikään kuin saada syy laittaa ystävyys poikki, ja löytyyhän niitä. 

Itse erehdyin seukkaaa yhden sekopää naisen kanssa ja hän ei ollut sinut itsensä kanssa miltään osiin. Suhdehan meni lopulta poikki ja hän oksensi kaiken paskan päälleni mistä ei kertaakaan aiemmin ollut maininnut. Jälkeen päin olen ollut todella tyytyväinen että pääsin muijasta eroon

T: setämies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi