50€ rahaa ruokaan viikossa
Kommentit (19)
Tuolla saa jo hyvin ruokaa ja riippuu mitä kotoa löytyy
Kuinka monelle?
Mun budjetti on 70 €/vko/4hlö.
Mää yritän hankkia bulkkituotteita pidemmälle ajalle kuten kuivamuonat isommissa erissä, sitten hakee vaan lihaa ja juustoa per viikko päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle?
Yhdelle henkilölle sis wc paprut ja saippuat
Ap
Jos itse tekee, niin 50€ riittää hyvin. Pari päivää, kun pihistää, niin ainakin yhtenä päivänä voi syödä paremminkin.
Sulla on hyvät tulot ku on noin hirveesti rahaa.
Mainiosti riitää viikon ruokiin. Kannattaa vielä käyttää -50 %:n alennuksia hyödyksi! Tuolla saa hedelmiä, vihanneksia, protiinia, maitotuotteita ja kaikkea riittävästi.
No osta nyt keittoaineksia ne saa jo kympillä kolmeksi päivää yhdelle. Puuroa, margariinia ja katsele hevihävikkejä itse ostin useamman päivän salaatti ainekset alle eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle?
Ap
Wc-paperia menee alle rulla viikossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle?
Ap
Eräällä tutullani on suolistosairaus ja hänellä sitä menee kyllä enemmän.
Tiukkaa tekisi. 11€ maksaa jo lounas Kingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle?
Ap
Eräällä tutullani on suolistosairaus ja hänellä sitä menee kyllä enemmän.
Luulisi että varsinkin suolistosairas pesisi takapuolensa eikä vaan lääppisi paperilla.
Pärjään 4x150€=600€ kuukaudessa. Toisinaan menee yli. Sinkkukoti. Välillä käyn ulkona pizzalla ja toisinaan viikonloppuna tilaan pizzan kotia. Mukava kun rahaa on ruokaan, eikä tarvitse tinkiä ruoasta. Ostan mitä tarvitsen enkä hintalappua katso. En osta punalaputettuja, jätän ne muille.
Eio pahja. Meillä (kahden hengen talous) menee 6000€/a (k-plusan mukaan). Eli 125€ viikossa. Eikä todellakaan kaupassa katota hintoja. Ostetaan just sitä, mitä halutaan. Asuntolainaa ei ole, ja molemmat töissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse tekee, niin 50€ riittää hyvin. Pari päivää, kun pihistää, niin ainakin yhtenä päivänä voi syödä paremminkin.
Kyllä. Just vuoden alussa pidettiin taas kirjaa niin noin 250- 300e kuussa meni ruokiin kahdestaan. Ihan tavallista itsetehtyä kotiruokaa eikä mitenkään säästelty. Siis itse tehtyä, monenlaista perusruokaa.
Hyvät rahat on.