Petteri Orpo (kok) lupaili vielä ennen viime eduskuntavaaleja, että valtion vanhat metsät suojellaan. Valehteliko Orpo?
Orpo sanoi HS:n vaalitentissä 15. helmikuuta 2023 seuraavasti:
Minusta valtion mailla sitä pitää tarkastella ja valtion omistuksessa olevat vanhat metsät, mitä siellä on jäljellä, ne pitää suojella..
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Wappusatanen. Muistatko?
Satosen vappu-100 000. Muistatko?
Olsiko suomalaisten aika herätä ja ymmärtääettä nämä kaikki pyrkivät politiikkaan oma
etu etusijalla.
Valehtelijoita kaikki eri diagnooseilla.
Vierailija kirjoitti:
Olsiko suomalaisten aika herätä ja ymmärtääettä nämä kaikki pyrkivät politiikkaan oma
etu etusijalla.
Valehtelijoita kaikki eri diagnooseilla.
Poliitikoilla on lähtökohtaisesti oma pankkitili mielessä heti alusta asti, mutta on astetta pahempaa, jos se on rahan etujärjestön ideologia, mikä määrittelee valheiden määrän.
Hallitus on EK:n valehtelijoiden klubi.
Ostakaa viherkommarit itse niitä metsiä ja suojelkaa vaikka maailman tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa viherkommarit itse niitä metsiä ja suojelkaa vaikka maailman tappiin asti.
Ostapa anustappi ja istu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarve sellaiselle, koska anuksesta tulee paska ulos eikä sperma sisälle kuten sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarve sellaiselle, koska anuksesta tulee paska ulos eikä sperma sisälle kuten sinulla.
Olet persu, joten sinulla on mielessä vain homoseksi ja peppukipu sen jälkeen. Sen tietää kaikki, yhden päivän palstailun jälkeen.
Valehteliko Urpo? Pikku Orban ei osaa puhua totta vaikka kuolema uhkaisi.
Petterihän lupaili kaikkea muutakin ennen vaaleja. Riikasta puhumattakaan.
Mitä korruptoitunut Ek-lapanen ja ras#istinen Rapu-Riikka nyt ylipäätän on pitänyt vaalilupauksistaan?
Häkämiehen pomojen sanelema hallitusohjelma, jossa korostuu ras#smi, Pro-Israel-keksit ja ruotsin kieli ja sipsit. Anna-Majaa hävettää niin paljon, että pakko yrittää Brysseliin vähän isompiin rapupöytiin, eli syömään hummeria viiden tonnin kulukorvauksella, ennen eläkettä.
Ei Petsku osaa enää puhua totta. Niin sotkeutunut valheiden verkkoon - hyvin huomasi Eu-vaalitenteissä, että alkoi mennä EK.n, Epp:n, persujen, hallituksen ja omat visiot pahasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä ei muuta keksinyt.
Vihreet tuhos suomen energian. Kokkelit vois pistää ikimetsät puupelletiksi ja polttaa pois. Buhahaha Vihreä siirtymä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku asia missä kokoomuslaiset eivät ole valehdelleet. Niin en minäkään tiedä yhtään. Nämä valehtelevat aina.
Eikä tunnu ainakaan gallupien perusteella heidän äänestäjiä haittaavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku asia missä kokoomuslaiset eivät ole valehdelleet. Niin en minäkään tiedä yhtään. Nämä valehtelevat aina.
Eikä tunnu ainakaan gallupien perusteella heidän äänestäjiä haittaavan?
Ei nykykokoomuslaisia kiinnosta mikään totuus. Nyt on Terejen, sotilaiden, kravattipersujen, nimbyakkojen ja urheilijoiden aika. Kokoomus sai veroalen ja köyhiä kyykytetään ja hyvinvointipalveluja ajetaan alas - täytyy ottaa vähän vastuuta itsestään. He ovat hyvin tyytyväisiä.
Suojelisi hallitus vanhat metsät, jos niitä olisi. Ei voi suojella, kun ei ole niitä.