Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako teitä muita juuri ulos vetämänne limaisen dildon näkeminen niin, että voisitte vaikka heti aloittaa

Vierailija
07.06.2024 |

uudestaan tyydyttämään itseänne

Minulle käy välillä juuri noin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä. Mulla on super pehmeä dildo, mut silti se on jotenkin ikävä kapistus. Harvoin käytän.

Vierailija
2/9 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein tuohon kommentoida, mutta jossain toisessa ketjussa eräs rouva kertoi kävelleensä dildo vielä sisällään kokovartalopeilin eteen. Täällä hän oli vetänyt nesteistä kiiltävän dildon pois sisältää ja näky oli ollut kuulemma todella upea. Enkä yhtään ihmettele

Vierailija
4/9 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa oikein tuohon kommentoida, mutta jossain toisessa ketjussa eräs rouva kertoi kävelleensä dildo vielä sisällään kokovartalopeilin eteen. Täällä hän oli vetänyt nesteistä kiiltävän dildon pois sisältää ja näky oli ollut kuulemma todella upea. Enkä yhtään ihmettele

En tiedä puhummeko nyt samasta ruovasta, mutta eräs nainen kirjoitti tänne joku aika sitten aivan uskomattoman hienon ja kiihottavan itsetyydytyskertomuksen. Hän oli tullut työstä aikaisemmin kotiin kun mies oli vielä työssä ja lapset koulussa. Hän oli tyydyttänyt itsensä sängyllä suurehkolla mustalla dildolla ja sen jälkeen suorittanut peilin edessä sellaisen dildon ulosvedon ja selvästikin pitänyt näkemästään. Aivan valtavan upea ja kiihottava kertomus. Kiitos kun jaoit oman ihanan hetkesi kanssamme 

Vierailija
5/9 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos dildo on ruskea. Sitten keulii heti.

M55

Vierailija
6/9 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckold-suhteissamme yksi herkimpiä näkyjä on vaimon kumppanin limainen kalu, joka kilttinä ja tyydytettynä on vedetty tai valahtanut ulos vaimon turpeiden, sperman liukastamien häpyhuulten välistä.

Vierailija
7/9 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaakin mielenkiintoiselta kertomukselta. Laitatko linkin?

Vierailija
8/9 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota. Enkä pysty laukeamaan uudestaan kovin nopeasti. Kerran olen isomman orgasmin jälkeen saanut toisen pienen heti perään. On jotenkin herkkä alapää eikä orgasmi enää irtoa toista kertaa vaan pitää olla taukoa. 

Vierailija
9/9 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cuckold-suhteissamme yksi herkimpiä näkyjä on vaimon kumppanin limainen kalu, joka kilttinä ja tyydytettynä on vedetty tai valahtanut ulos vaimon turpeiden, sperman liukastamien häpyhuulten välistä.

Ja minä pidän siitä, miten sinä cuckoldina nuolet ja imet kyrpäni "puhtaaksi" ja vaimosi pillun, minun sudellessa vaimoasi.

Kun saat kaluni taas pystyyn, niin saat ohjata sen siälle vaimoosi ja hieman nuolla tämän jälkeen häntä ja minua.